قیمت گمرکی خودروهای وارداتی مشخص شد / لیست قیمت ۲۲ خودرو وارداتی به ایران

از دست ندهید

بر اساس اعلام سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی به آدرس saleuto.ir قیمت گمرکی خودروهای وارداتی در مبادی ورودی به صورت قطعی اعلام شد.

در کانال یوتیوب بیت‌ران پلاس تماشا کنید:

بیت‌ران – براساس اطلاعیه عمومی سامانه یکپارچه، قیمت گمرکی خودروهای وارداتی در مبادی ورودی برای ۱۲ خودروساز کشور اعلام شد.

لیست قیمت گمرکی خودروهای وارداتی صرفاً بهای خودروها در مبادی ورودی است. این بدان معناست که هزینه‌ها و عوارض قانونی پس از ترخیص خودرو که شامل بیمه شخص ثالث، هزینه‌های شماره‌گذاری، مالیات بر ارزش‌ افزوده، اسقاط خودروفرسوده، کرایه حمل و… به این قیمت‌ها اضافه خواهد شد.

قیمت خودروهای وارداتی بهمن موتور

دو خودرو هونگچی H5 و بستیون T77 از بهمن موتور در لیست قیمت گمرکی خودروهای وارداتی حضور دارند. قیمت اعلامی برای هونگچی H5 مبلغ ۲ میلیارد و ۲۹۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است. بهمن موتور پیشتر قیمت قطعی هونگچی را مشخص و معادل ۲ میلیاردو ۶۲۰ میلیون تومان تعیین کرد.

بستیون T77 بهمن موتور هم در مبادی ورودی گمرک، ۱ میلیارد و ۶۵۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان قیمت دارد. بهمن موتور این کراس‌اوور چینی را در بازار خودرو کشور به قیمت نهایی ۱ میلیاردو ۸۹۰ میلیون تومان به فروش می‌رساند.

قیمت خودروهای وارداتی معین خودرو ایرانیان

معین خودرو ایرانیان فعلاً فقط تویوتا کرولا وارداتی را در لیست قیمت گمرکی خودروهای وارداتی دارد. دو نسخه از این محصول تویوتا توسط این شرکت به بازار خودرو کشور عرضه خواهد شد.

تویوتا کرولا با موتور ۱.۲ لیتری، یک میلیارد و ۷۴۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان در مبادی ورودی گمرک قیمت‌گذاری شد. جالب اینجاست که گمرک ایران ارزش نسخه ۱.۵ لیتری این محصول وارداتی را نیز همین رقم اعلام کرد.

معین موتور ایرانیان پیش‌تر اعلام کرد که این محصول وارداتی را به قیمت ۲ میلیارد و ۱۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به متقاضیان خرید آن می‌فروشد.

قیمت خودروهای وارداتی کوشا خودرو

کوشا خودرو با دو کراس‌اوور Seltos و Sonet در لیست قیمت‌های جدید گمرکی حضور دارد. قیمت مبادی ورودی KIA Seltos دو میلیارد و ۱۵۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان اعلام شد.

قیمت گمرکی KIA Sonet نیز یک میلیارد و ۷۴۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان (مشابه تویوتا کرولا معین خودرو ایرانیان) در مبادی ورودی تعیین شد.

شرکت کوشا خودرو، ۳۰ آبان‌ ماه، نخستین خودرو وارداتی کیا سلتوس را تحویل اولین مشتری خود داد. این محصول وارداتی کیا با قیمت نهایی ۲ میلیارد و ۶۲۵ میلیون تومان به فروش رسید. قیمت نهایی (مصرف‌کننده) کیا سونت هم از سوی کوشا خودرو، ۲ میلیارد و ۱۶۶ میلیون و ۳۴۸ هزار تومان تعیین شد.

قیمت خودروهای وارداتی ماموت خودرو

جتا VS7 ماموت خودرو در مبادی ورودی گمرکی ایران ۲ میلیارد و ۲۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت دارد. این شرکت البته قیمت مصرف‌کننده این کراس‌اوور دو رگه چینی آلمانی را ۲ میلیارد و ۵۳۵ میلیون تومان تعیین کرد.

قیمت جتا VS5 در لیست قیمت گمرکی خودروهای وارداتی یک میلیارد و ۶۹۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است. ماموت خودرو برنامه دارد تا این محصول وارداتی را به بهای دو میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان به دست متقاضیان خرید آن برساند.

قیمت خودروهای وارداتی کرمان موتور

قیمت گمرکی خودروهای وارداتی

سه محصول وارداتی هیوندای کرمان موتور نیز در لیست قیمت گمرکی خودروهای وارداتی حضور دارند. هیوندای توسان در مبادی ورودی یک میلیارد و ۹۶۸ میلیون و ۶۱۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شد. کرمان موتور در نظر دارد تا این خودرو وارداتی هیوندای را در بازار خودرو کشورمان به قیمت دو میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان به فروش برساند.

هیوندای النترا وارداتی این شرکت نیز در مبادی ورودی یک میلیارد و ۷۵۷ میلیون و ۵۳۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شد. کرمان موتور (KTL) این محصول وارداتی را در ازای دریافت مبلغ دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به متقاضیان خرید این خودرو واگذار می‌کند.

سومین محصول وارداتی KTL کرمان موتور، هیوندای اکسنت است. این خودرو در مبادی ورودی گمرکی یک میلیارد و ۴۹۲ میلیون و ۵۸۰ هزار تومان قیمت دارد. KTL قیمت مصرف‌کننده این سدان هیوندای را هنوز اعلام نکرده‌است.

قیمت خودروهای وارداتی سایپا

چانگان CS35 پلاس تیپ دو گروه خودروسازی سایپا در مبادی ورودی گمرکی ۸۴۹ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شد. این گروه خودروسازی Changan CS35 Plus تیپ دو را به بهای مصرف‌کننده یک میلیارد و ۱۱۴ میلیون و ۴۱۹ هزار تومان به مشتریان این خودرو می‌فروشد.

تیپ سه این کراس‌اوور چینی در لیست قیمت گمرکی خودروهای وارداتی، ۹۰۴ میلیون و ۴۷۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شد. البته گروه خودروسازی سایپا این تیپ از چانگان CS35 پلاس را به بهای مصرف‌کننده یک میلیارد و ۱۸۲ میلیون ۸۶۲ هزار تومان به بازار عرضه می‌کند.

چانگان CS55 پلاس نیز به عنوان یک کراس‌اوور وارداتی، یک میلیارد و ۱۱۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان در مبادی ورودی گمرکی قیمت دارد. سایپا بهای تمام‌شده این محصول را هنوز اعلام نکرده‌است.

قیمت خودروهای وارداتی ایران خودرو

ایران خودرو گرچه برنامه‌های بسیاری برای واردات خودروهای چینی به بازار خودرو ایران دارد، اما فعلاً یک محصول وارداتی این خودروساز در لیست قیمت گمرکی خودروهای وارداتی مشاهده می‌شود.

شاین مکس به عنوان یک سدان دانگ‌فنگ چینی در مبادی ورودی گمرک ایران یک میلیارد و ۲۸۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان قیمت دارد. ایران خودرو هنوز قیمت مصرف‌کننده این سدان وارداتی چینی را اعلام نکرده‌است. اما فعلاً آن‌دسته از متقاضیان خرید شاین مکس وارداتی که اسفندماه ۱۴۰۱ در سامانه یکپارچه ثبت نام کرده و در مهر ماه ۱۴۰۲ نیز نسبت به انتخاب این خودرو اقدام کرده‌اند، امکان واریز وجه دارند. بدین صورت که عجالتاً مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان از آنها دریافت می‌شد تا پس از ۹۰ روز، زمان تحویل خودرو برا رسد. آخرین مهلت واریز وجه برای این خودرو ۲۰ آبان ماه بود.

قیمت خودروهای وارداتی راسا موتور خاورمیانه

قیمت گمرکی خودروهای وارداتی

راسا موتور خاورمیانه خودروهای بسیاری از محصولات سوزوکی را به بازار خودرو کشور وارد خواهد کرد. فعلاً یک محصول سوزوکی سیاز از این شرکت در لیست قیمت گمرکی خودروهای وارداتی حضور دارد.

سوزوکی سیار وارداتی این شرکت در مبادی ورودی گمرک ایران یک میلیارد و ۱۵۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان قیمت دارد. راسا موتور خاورمیانه در نظر دارد تا این سدان وارداتی را به بهای مصرف‌کننده یک میلیارد و ۴۳۰ میلیون تومان به بازار عرضه کند. اولین مرحله فروش سوزوکی سیاز، در پاییز ۱۴۰۲ و از طریق سامانه جامع فروش خودرو وارداتی انجام شد.

قیمت خودروهای وارداتی پارسیان موتور مانلی

قیمت گمرکی خودروهای وارداتی

فیات ۵۰۰ وارداتی شرکت پارسیان موتور مانلی، یک میلیارد و ۸۳۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در مبادی ورودی گمرکی قیمت دارد. این شرکت ۲۹ آذر ماه امسال اعلام کرد که بهای تمام‌شده این خودرو وارداتی اروپایی، دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان خواهد بود. شرکت پارسیان موتور مانلی اعلام کرد که همه چیز برای تحویل نخستین سری از خودروهای فیات ۵۰۰ در ایران آماده‌است.

قیمت خودروهای وارداتی فردا موتورز

قیمت گمرکی خودروهای وارداتی

جیلی آزکارا فردا موتورز به عنوان یک کراس‌اوور وارداتی چینی، یک میلیارد و ۵۳۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان در مبادی ورودی گمرک قیمت دارد.

فردا موتورز که نسخه قدیمی جیلی آزکارا را در ایران به فروش می‌رساند به طور علی‌الحساب مبلغ یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان را از متقاضیان خرید این خودرو دریافت می‌کند. هنوز قیمت مصرف‌کننده این کراس‌اوور چینی در بازار خودرو ایران مشخص نیست. اما باید بدانیم که این نسل از جیلی آزکارا سال‌هاست که در بازار خودرو چین منسوخ شده‌است.

قیمت خودروهای وارداتی مکث موتور

قیمت گمرکی خودروهای وارداتی

مکث موتور سه خودرو در لیست قیمت گمرکی خودروهای وارداتی دارد. قیمت ونوسیا D60 پلاس در مبادی ورودی گمرک یک میلیارد و ۵۰۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان اعلام شد. هنوز مشخص نیست که قیمت مصرف‌کننده این سدان وارداتی مکث موتور در بازار خودرو ایران چقدر است.

دومین محصول وارداتی این شرکت، ونوسیا Star نام دارد. این کراس‌اوور واردتی در مبادی ورودی یک میلیارد و ۹۴۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شد. مکث موتور هنوز شرایط فروش این خودرو را به طور رسمی اعلام نکرده‌است.

سومین کراس‌اوور وارداتی این شرکت ونوسیا Big V است که ارزش آن در مبادی ورودی گمرک ایران یک میلیارد و ۶۷۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان اعلام شد. زمان ورود به بازار و اعلام شرایط فروش این محصول هم هنوز مشخص نیست.

قیمت خودروهای وارداتی پارس خودرو

قیمت گمرکی خودروهای وارداتی

در حال حاضر پارس خودرو فقط یک محصول وارداتی در لیست اعلامی قیمت گمرکی خودروهای وارداتی دارد. زوتی DL5 که آذر ماه امسال برای نخستین بار به اولین مشتریان این خودرو تحویل داده‌شد، ۸۲۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در مبادی گمرکی قیمت دارد.

اما قیمت نهایی و مصرف‌کننده این کراس‌اوور چینی، یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان تعیین شد. پارس خودرو اعلام کرد که در فاز اول، ۸۰۰ دستگاه از این خودرو به متقاضیان خرید آن تحویل شد. در فاز دوم هم قرار است حدود ۲ هزار دستگاه زوتی DL5 وارد بازار خودرو کشورمان شود.

در کانال یوتیوب بیت‌ران پلاس تماشا کنید:

بیشتر بخوانید:

قیمت ریسپکت ۲ و شرایط فروش آن از سوی بهمن موتور اعلام شد / بررسی تفاوت‌ها

قیمت فیات ۵۰۰ پارسیان موتور مانلی اعلام شد

محکومیت قطعی بهمن موتور به ۵ هزار میلیارد تومان جریمه به دلیل گران فروشی

قیمت‌گذاری خودرو به شکل دستوری حذف می‌شود / قیمت خودرو آزاد می‌شود؟

ون وانا پلاس ایران خودرو دیزل با این امکانات جدید معرفی شد




1 دیدگاه

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

کنده شدن اکسل X55 / مدیران خودرو چه می‌گوید؟

ویدیو کنده شدن اکسل ام‌ وی ام X55 را در چند روز اخیر احتمالا دیده‌اید. اتفاقی بسیار خطرناک، که...

پست‌های مرتبط