محکومیت قطعی بهمن موتور به ۵ هزار میلیارد تومان جریمه به دلیل گران فروشی

از دست ندهید

رییس سازمان تعزیرات از صدور رای محکومیت قطعی بهمن موتور به ۵ هزار میلیارد تومان جریمه به دلیل تخلف در گران فروشی خبر داد.

در کانال یوتیوب بیت‌ران پلاس تماشا کنید:

بیت‌ران – احمد اصانلو معاون وزیر دادگستری و رییس سازمان تعزیرات حکومتی از صدور رای محکومیت قطعی بهمن موتور به دلیل تخلف گران فروشی این شرکت خبر داد. وی افزود: شرکت بهمن موتور در دادگاه بدوی رای ۱۴ هزار میلیارد تومانی دریافت کرده‌بود. اما بعد از بررسی‌ها مختلف و نظر گمرک و کارشناسان مختلف در نهایت دادگاه رای قطعی محکومیت بهمن موتور را صادر کرد. این شرکت به پرداخت ۵ هزار میلیارد تومان جریمه محکوم شد.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی اظهار داشت: وقتی ساختار سازمان و نهاد‌ها را نابود کرده‌اند طبیعی است که وضعیت نظارت بر بازار اینگونه باشد.

وی ادامه داد: وقتی قانونی مصوب می‌شود که نظارت بر بازار بر دوش اتحادیه‌ها باشد که اگر اینگونه شد دیگر نباید انتظار نظارت بد بازار و کنترل‌ها شد. وی افزود: تا پیش از دولت سیزدهم نزدیک به دو سوم پرونده‌های تخلف در حال رسیدگی در تعزیرات به دلیل تخلف عدم درج قیمت است که کمترین تاثیر را بر بازار دارد. چون نگاه برخی دولت‌ها آن بود که نظارت بر بازار بر دوش اتحادیه‌ها گذاشته شده‌بود. تعزیرات را به حاشیه برده بودند تا صرفا یک مرجع رسیدگی محض شده‌بود و عملا نظارت بر بازار منحصر بر نظارت بر اصناف خرد شده‌بود.

در کانال یوتیوب بیت‌ران پلاس تماشا کنید:

اصانلو تاکید کرد: در حوزه خودرو ورود میدانی کردیم و با احتکار مقابله کردیم. برخی خودرسازان عنوان می‌کردند به دلیل کمبود قطعه دلیل عدم خروج خودرو از کارخانجات است. اما وقتی خود من و معاونین و قاضی‌ها به پارکینگ‌ها مراجعه کردیم به آن‌ها گفتیم این قطعه‌ها که تولید خودتان است!

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی درباره شرکت تولید مونتاژی بهمن خودرو گفت: رای بدوی شرکت بهمن قطعی شد و دادگاه اصل رای محکومیت را قطع کرد. ولی عدد محکومیت کاهش پیدا کرد. با اینکه رای بدوی ۱۴ هزار میلیارد تومان بود، اما محکومیت قطعی بهمن خودرو بیش از ۵ هزار میلیارد تومان شد که این عدم تابع نظر گمرک و کارشناسان بود.

در کانال یوتیوب بیت‌ران پلاس تماشا کنید:

بیشتر بخوانید:

قیمت‌گذاری خودرو به شکل دستوری حذف می‌شود / قیمت خودرو آزاد می‌شود؟

ون وانا پلاس ایران خودرو دیزل با این امکانات جدید معرفی شد

مصوبه واردات خودروی فوتبالیست‌ها توسط دیوان عدالت اداری باطل شد

قیمت جتا VS7 و جتا VS5‌ در ایران چقدر گرانتر از چین است؟

ماموت خودرو نماینده رسمی رنو در زمینه خدمات پس از فروش شد

منبع: بـرنا




1 دیدگاه

  1. این دادگاه ها صرفا نمایشی است و از سال ۵۷ تا بحال افرادی مثل رفیق دوست که ظاهرا زندانی بود و در زندان بجای گذراندن دوره محکومیت خود مامور خرید در آلمان شده بود !!!؟؟؟ تا مدیر پدیده شاندیز که ظاهرا به زندان رفت و پس از مدت کوتاهی در قشم مشغول تفریح دیده شد تا خاوری که با احترام و اکرام سوار هواپبما کردنش و ۳ هزار میلیارد تومان پول مردم رو به کانادا برد و …همه و همه نشان از قوه قضاییه فشل دارد که افراد حکومتی بطور نمایشی محاکمه و پس از چند ماه به کانادا و آمریکا و … فرستاده می‌شوند یا در خانه به دوران محکومیت خود ادامه‌ می‌دهند

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

از کاغذ دیواری تا میز شام ؛ لوگوی شورولت از کجا آمده است؟

در میان لوگوی شرکت‌های مختلف خودروسازی، لوگوی شورولت یکی از ساده‌ترین لوگوها است. هر چند همین لوگوی ساده، نمادی...

پست‌های مرتبط