قیمت فیات ۵۰۰ پارسیان موتور مانلی اعلام شد

از دست ندهید

قیمت فیات ۵۰۰ رسماً از سوی شرکت پارسیان موتور مانلی اعلام شد. این محصول وارداتی اروپایی برای بازار ایران مدل ۲۰۲۳ خواهد بود و بهای مصرف‌کننده آن فراتر از دو میلیارد تومان است.

در کانال یوتیوب بیت‌ران پلاس تماشا کنید:

بیت‌ران – قیمت فیات ۵۰۰ مدل ۲۰۲۳ شرکت پارسیان موتور مانلی دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعلام شد. این شرکت برنامه دارد تا تعدادی از این خودرو جذاب را با موتور ۱.۲ لیتری و گیربکس اتوماتیک به بازار خودرو کشور وارد کند. پارسیان موتور مانلی اعلام کرد که این برچسب قیمت با احتساب تمامی هزینه‌های شماره‌گذاری، مالیات و عوارض برای فیات ۵۰۰ تعیین شد.

پارسیان موتور مانلی همچنین اعلام کرد که قیمت دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی این خودرو، صرفاً مختص آذر ماه سال جاری است. از همین رو احتمال دارد تا در ماه‌های آینده شاهد تغییراتی در قیمت تمام‌شده این خودرو باشیم.

پارسیان موتور مانلی نسخه ۱.۲ لیتری فیات ۵۰۰ را برای واردات به بازار خودرو کشورمان انتخاب کرد. فیات ۵۰۰ با این قوای محرکه می‌تواند ۶۹ اسب بخار نیرو در اختیار مالک خود قرار دهد.

حداکثر گشتاور موتور این اروپایی جذاب به ۱۰۲ نیوتن متر می‌رسد و یک گیربکس AMT نیمه اتوماتیک وظیفه انتقال نیرو و گشتاور موتور را به محور جلو فیات ۵۰۰ برعهده دارد.

از جمله امکانات رفاهی فیات ۵۰۰ وارداتی پارسیان موتور مانلی می‌توان به نمایشگر دیجیتال، AppleCarPlay، دوربین دید عقب، سنسور دنده عقب، تهویه مطبوع اتوماتیک، سامانه‌های کنترل پایداری و کنترل شروع حرکت خودرو در سربالایی اشاره کرد.

این خودرو همچنین با ۷ ایربگ، سقف پانورامیک، فرمان برقی، سنسورهای نور و باران، امکان تنظیم حالات رانندگی، امکان تعویض دنده از طریق اهرم‌های پشت فرمان، کروز کنترل و… به دست متقاضیان خرید آن خواهد رسید.

در کانال یوتیوب بیت‌ران پلاس تماشا کنید:

بیشتر بخوانید:

محکومیت قطعی بهمن موتور به ۵ هزار میلیارد تومان جریمه به دلیل گران فروشی

قیمت‌گذاری خودرو به شکل دستوری حذف می‌شود / قیمت خودرو آزاد می‌شود؟

ون وانا پلاس ایران خودرو دیزل با این امکانات جدید معرفی شد

مصوبه واردات خودروی فوتبالیست‌ها توسط دیوان عدالت اداری باطل شد

قیمت جتا VS7 و جتا VS5‌ در ایران چقدر گرانتر از چین است؟

ماموت خودرو نماینده رسمی رنو در زمینه خدمات پس از فروش شد




38 دیدگاه

    • با قدرت ۶۹ اسب بخار و با این قیمت نجومی هیچ ارزش خرید نداره کاملا مشخصه دست دلالان و آقازاده ها و کاسبان تحریم در کار هست این قیمت نجومی یک رکورد هست ، مردم کمی تحمل کنند ما به قله نزدیکیم ، ما رکورد زدیم ، پس از رسیدن به قله با نوشیدن چای دبش این ضیافت را جشن میگیریم .

    • شاسی بلند تیگو با این همه امکانات ۲تومن این آشغال هم ۲تومن؟؟؟؟؟؟من بایه تومن بهتراز این می‌سازم بخدا

    • یکی ازماشین های اقتصادی که بنام مردم کم درآمد و به کام مایه دارهای پردرآمدکه ۲میلیاردپول خوردتوی جیب شونه!!!!!!
      خوب مردم کم درآمد روکردن برای خودشون سپربلا/بعضی ازین نامردای ناقلا

  1. به اعتقاداتم قسم هر کسی این ماشین رو با این قیمت و امکانات برای استفاده بخره، روانیه

    • در اروپا این ماشین برای اقشار کم درامد جامعه نظیر کارمندا ساخته شده

      متوسط هزینه ساعتی نیروی کار در اتحادیه اروپا ۳۰.۵ یورو است. همچنین میانگین حقوق سالانه برای کارمندان مجرد بدون فرزند ۲۶۱۳۶ یورو تعیین شده است

      قیمت این خودرو تمام اتومات و ۱.۴ لیتری ۱۶/۵۰۰ یورو هست. یعنی یه کارمند میتونه راجت این خودرو رو بطور قسطی بخره و پولشم پرداخت کنه.
      حالا یورو ۵۵ تومن الانه یعنی ایت خودرو در ایران چیزی حدود یک نیلیارد قیمت داره بماند که چطور واردکنندگانش میخوان اونو به ملت دو و نیم میلیارد بفروشن !!!!!!!!
      حالا شما فکر نکن چون یک میلیارد هست پس قیمتش اونجا هم گرونه نه عزیزم اونجا قیمتش متناسب با درامد یه کارمنده اینجاست که مول ما بی ارزشه اینجا اگر یه کارمند در طول سال در مجموع حدود دو میلیارد حقوق بگیره اونوقت این قیمت در ایران مناسب خواهد بود و معقول اما کدوم کارمندیه که در طول سال حدود دو میلیارد تومن حقوق بگیره.
      حالا ببینید چطوری ملت را اینها به خاک سیاه مینشونن و نمیزارن ملت راحت زندگی کنن و باید در حسرت زندگی در سطح فقرای اروپا هم بمونن

      • واقعا ملت رو چی فرض کردید؟؟؟؟؟
        با این پول بنز و بی ام و میشه خرید این که در حد پرایدم نیست🤣🤣🤣🤣

    • فکر کنم هدف در کل اینه که کل ماشین ها را گرون کنند ، استدلالشون این میشه که اگر مردم این قوطی را دو میلیارد بخرن خب ، بقیه ماشین ها را هم هر قیمتی بزاریم می خرند

  2. این نظام با این فشاری که بر مردم میاره…هدفش آماده سازی ظهور آقا امام زمان است..بلکه آقا به این طریق ظهور کنه..تا بیاید و مردم را از دست مستکبرین نجات دهد…الهی امین

  3. خوب اگه تحریم هستیم چرا این خودروها وارد میشوند؟ قیمت اصلیشون چند هست که با این قیمت در ایران بفروش می رسند؟ این شرکتها که وارد کننده هستند مالکیتشون برای آقازاده ها و وابستگان حکومت هست …..فقط ظلم به مردم ….

  4. با سلام
    این خودرو از نزدیک در آلمان دیدم مثل مینی نمایند ۴۰ سال پیش می مونه خیلی ضعیف که آصلا ا میران نمی خوره
    قیمت آخرش ده هزار دلار

    • اگرایناروباقیمت واقعی خودشان بزارن دیگه کسی طرف آشقالهای اینا نمیرن اینامیگن لگنهای خودشان راباقیمت به مردم میدن

  5. اخه ۲ ملیارد واسه این خیلی زیاده درثصثصصصصصصسته ی مینی با کلاس خوب نسبتا معروفیه ولز با متور ۶۹ اسبی که که پراید قوی تره ازش حداقل ی توربو نزاشته قدرت ب ۱۱۰ اسب برسونه حداقل. واقعا قیمت این تو این بازار و این زمان ۵۰۰ ملیونه.

  6. بالا غیرتاً قیمت جهانیش چند هست ؟ یکی نیست بگه چرا باید چند برابر قیمت واقعیش مردم بدبخت ایران به این باید پول بدن ؟؟؟؟

  7. واقعا فیات ۵۰۰ بجز بازارگرمی برای دلالان بازار تهران کدوم نیاز خودرویی کشور رو پاسخ میده؟
    واقعاً چه معنایی داره چنین خودروهایی وارد شن؟
    بجای اینکه خودروهای اقتصادی مثل النترا، سراتو، سونت و… با تیراژ بالا و قیمت پایینتر وارد بشن، محصولات اجق وجق رو دارن وارد میکنن.
    این دیگه چه مدل وارداته؟! از بیستا برند مختلف هر کدوم چنتا چنتا دارن وارد میکنن، خب کی قراره به اینا خدمات ارائه بده؟!
    واقعا چرا هیچ کاری رو اصولی انجام نمیدید؟
    چیزی تحت عنوان تدبیر و آینده نگری برای شما تعریف شده؟!
    به عینه داریم مملکتی رو میبینیم که به دست آدم شش کلاسه داره اداره میشه.. و ما هیچ… ما نگاه

  8. سلام چرا واقعا اینقد فشار میارید به مردم پراید خودمون ازاین سرتره که دومیلیارد ودویست میلیون ریال براش زیاد نیست😂نکنید آقا با روان مردم بازی نکنید چرا با این قیمت اصلا وارد میکنید کارگرا یاحتی کارمندا هم نمیتونن اینو بخرن این آشغالها تو کشور خودشون چه قیمته نکنید بابا بترسید از روز جزا البته فکر کنم روز جزاهم برای ما کارگر کارمنداس که نه زندگی داریم نه آخرتی کار میکنیم که فقط زنده بمونیم تو جوونیمون پیرشدیم همه نرخهای صبح شنبه ای رو دیدیم از خواب پاشدیم دیدیم گرون شده واقعا دردآوره چیکارکردین باما چطوری میخاین جواب پس بدین التماس تفکر …
    جای تاسف داره واقعا کشوری با این قدمت مردمی رنج کشیده وداغون جوون سی ساله با ظاهر پنجاه ساله خدایا خودت یکاری کن ازاین جماعت کاری برنمیاد

  9. حالتون خراب چه خبره روانی شدید دو میلیارد و دویست تومان .این دویست تومان بیشتر نیست

  10. این ماشین قطعات خیلی گرونی داره که توی ایران نیست وشرکت وارد کننده هم هیچ چیزی ازش نداره حتی یه تعمیرگاه نداره مردم باچه خدماتی این قیمت بخرن کلا ۳۰ تا وارد شده هر کی بخره مال خودشه تا آخر عمر

    • این ماشین از ۱۴/۷۰۰تا۱۶/۸۰۰ یورو قیمت داره که میشه با یورو ۵۵۰۰۰حدده ۹۰۰ میلیون تومان .تازه با قصد۲۰۰یورو این مگر چقدر می‌خوان بخورند این خدا نشناسها این قیمت تو اسپانیا هست

  11. قیمت این ماشین ۱۵۰۰۰دلاره که میشه ۷۵۰ ملیون حالا چرا قیمتش میشه ۲.۵ میلیارد از بخت بد مردم ایران هستش

  12. جالبه میرن ضعیفترین و بدترین های اروپایی رو میاریم و قیمتشم دومیلیارد میشه این از پرایدم ضعیفتره تو رو قران نخرید مردم ، وقتی مشتری نباشه همچین قیمت فضایی برای اینا در نظر گرفته نمیشه بنظرم چینی ها از این جور اروپایی ها بهتر هستند وقتی با کمترین اپشن و امکانات واردشون میکنند

  13. سلام
    چپاول تاچه حد
    ماشین تویک کشورخارجی ساخته میشود
    قیمت جهانیش هم معلومه
    اینجابرایش قیمت تعیین میکنندطبق کدام قانون بین المللی…

  14. مدیر محترم پارسیان. سلام. ماشین فیات ۵۰۰ با کدام نرخ آزاد یعنی ارز ترجیحی به مردم می فروشید. اگر ۱۰ هزار دلار حساب کنیم. می شود ۸۰۰ میلیون تومان. حساب شما غلط است نه مردم ایران…

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

از کاغذ دیواری تا میز شام ؛ لوگوی شورولت از کجا آمده است؟

در میان لوگوی شرکت‌های مختلف خودروسازی، لوگوی شورولت یکی از ساده‌ترین لوگوها است. هر چند همین لوگوی ساده، نمادی...

پست‌های مرتبط