سیل در کارخانه مدیران خودرو ؛ کدام خودروها غرق شدند؟

از دست ندهید

سیل در کارخانه مدیران خودرو محصولات ام وی ام و فونیکس را زیر آب برد. این اتفاق در منطقه بم شهر کرمان روی داده‌است. مطابق تصاویر و فیلم‌های منتشر شده‌در فضای مجازی، این سیل شدید هم کارخانه و هم پارکینگ دپو خودروها را به طرز هولناکی بلعیده است. کدام خودروها غرق شدند؟

جدیدترین تصاویر از سیل کارخانه مدیران خودرو در کرمان در کانال آپارات بیت ران ببینید:

 

در کانال آپارات بیت ران ببینید:

 

بیت ران – مجتبی اسماعیلی: بارندگی‌های شدید با هشدار سطح نارنجی هواشناسی در استان کرمان از حدود ۱۱ روز گذشته آغاز شده‌است. محمد مهدی فداکار استاندار کرمان در این‌باره گفته‌است: “تاکنون بیش از ۶۰ میلی‌متر یعنی دو برابر میانگین بارندگی نسبت به سال پیش بارش باران در این استان رخ داده‌است.”

دو اسم که هر کدام طرفداران خاص خود را دارد: تارا و شاهین، اما کدام یک از این دو خودرو ایرانی برای شما بهترین انتخاب خواهد بود؟
در این ویدیو، ما دقیقاً با تست شاهین و تارا به این پرسش پاسخ می‌دهیم. با تست‌های معتبر و مقایسه‌های دقیق، تمام جنبه‌ها از هر دو خودرو را بررسی می‌کنیم. از عملکرد موتور و گیربکس تا هندلینگ و ترمز، همه چیز به دقت بررسی می‌شود. پس با ما همراه باشید تا ببینید کدام یک از این دو ، تارا و شاهین در نهایت به پیروزی خواهد رسید و برنده این مقایسه جذاب کدام خودرو خواهد بود.
فیلم تست شاهین و تارا را تماشا کنید و نظر خود رابرای ما بنویسید

بیشتر بدانید: گران فروشی مدیران خودرو و کرمان موتور اثبات شد / جریمه ۲۵۰۰ میلیاردی مونتاژکاران
در کانال آپارات بیت ران ببینید:

 

سیل در کارخانه مدیران خودرو کدام خودروها را غرق کرد؟

سیل در کارخانه مدیران خودرو

شرکت مدیران خودرو هنوز اطلاع رسانی رسمی در مورد این حادثه نکرده‌است. اما مطابق ویدئوهای منتشر شده‌در فضای مجازی، سیل در کارخانه مدیران خودرو، به بخش سالن مونتاژ خودروهای “فونیکس FX” آسیب زده‌است. همچنین پارکینگ دپوی خودروهای محصولات ام وی ام نیز غرق آب شده‌اند. به‌نظر می‌رسد خودروهای ام وی ام X22 پرو و ام وی ام X33 کراس در آب غرق شده‌اند.

البته هنوز از ابعاد کامل این حادثه و میزان دقیق خسارات به بار آمده، اطلاعاتی منتشر نشده‌است.

در کانال آپارات بیت ران ببینید:

 

بیشتر بدانید: ام وی ام X22 پرو را بشناسید؛ بررسی مشخصات فنی و ظاهری خودرو

تکلیف خودروهای غرق شده‌چیست؟

باید منتظر ماند و دید که شرکت مدیران خودرو چه اظهار نظری درباره سیل در کارخانه مدیران خودرو خواهد داشت. اما آنچه احتمال دارد ، غرق شدن یک خودرو در آب، باعث پوسیدگی بدنه و آسیب جدی به قسمت‌های الکترونیکی خودرو می‌شود.

باید دید آیا این خودروها اسقاط می‌شوند یا به‌همین صورت به دست مشتریان می‌رسند؟ می‌توان پیش‌بینی کرد که احتمالا بازار این خودروها تحت الشعاع این حادثه قرار خواهند گرفت.

بیت ران امیدوار است این حادثه آسیب جانی در پی نداشته باشد.




4 دیدگاه

  1. لطفاً به عنوان یک مجله خبری خودرو از داخل کارخانه فیلمبرداری کنید تا دقیقا معلوم بشه به چه ماشین‌هایی آسیب رسیده

  2. من قبلا برای احداث یه کارخونه کرمان بودم. شاید هیچکس به فکرش نرسه ولی کرمان بشدت سیل خیزه و یکی از مسائلی که اون موقع خیلی تاکید میکردن ایجاد مانع برای سیل های احتمالی بود. اون موقع فکر میکردم بودجه سوزیه ولی بعدش که چندتا سیل اومد دیدم واقعا هزینه کرد درستی بوده ولی یه شرکتی با این عزمت و اینکه بومی کرمان هستن توجه نکردنشون به این مسئله عجیبه!!

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

مدیران خودرو فراخوان داد؛ احتیاط چری نزدیک می‌‌شود

پس از بیش از یک هفته پیگیری مستمر و مجدانه بیت ران و برخی رسانه‌ها، سرانجام شرکت مدیران خودرو...

پست‌های مرتبط