موتورسیکلتهای جدید بازار کشور را بشناسید + قیمت

از دست ندهید

موتورسیکلتهای جدید بازار چه مشخصاتی دارند و کدام یک از آن‌ها ارزش خرید بیشتری دارد؟ به‌تازگی چندین مدل موتورسیکلت مختلف در کلاس‌های اسکوتر، شهری، ریس و… وارد کشور و برای فروش ارائه شده‌اند. اگر قصد خرید یک موتورسیکلت جدید را دارید، خواندن این گزارش را از دست ندهید.

بیت ران – مجتبی اسماعیلی: موتورسیکلتهای جدید بازار کشور در کلاس‌های مختلفی ارایه شده‌اند. برندهای TVS، Yamaha، Keeway، بنلی و… از جمله برندهایی هستند که موتورسیکلتهای جدید خود را در بازار کشور ارائه کرده‌اند. این موتورسیکلت‌ها در کلاس‌های اسکوتر، کاب و اسپرت به بازار آمده‌اند. مشخصات فنی این موتورسیکلت‌ها چیست و قیمت آن‌ها چقدر است؟

TVS N125 یکی از موتورسیکلتهای جدید بازار

موتورسیکلتهای جدید

محصولات شرکت هندی TVS یکی از محبوب‌ترین برندهای موتورسیکلت در بازار کشور هستند. ویگو، راکز و آپاچی از جمله معروف‌ترین محصولات این برند در کشور هستند. یکی از موتورسیکلتهای جدید بازار کشور TVS N125 است که در کلاس اسکوترها قرار می‌گیرد. این اسکوتر ۱۱۱ کیلوگرمی از پیشرانه ۱۲۵ سی سی چهار زمانه دو سوپاپ به قدرت ۹.۵ اسب بخار و گشتاور ۱۰.۶ نیوتون‌متر استفاده می‌کند و به گیربکس اتوماتیک CVT مجهز است.

در کانال آپارات بیت ران ببینید:

 

TVS N125 هوا خنک از ترمزهای دیسکی در چرخ جلو درام (کاسه‌ای) در چرخ عقب استفاده می‌کند. سایز تایرهای این اسکوتر نیز ۱۲ اینچی است. این موتورسیکلت توسط شرکت نیرو موتور به کشور وارد شده‌، و قیمت آن معادل ۱۵۸ میلیون تومان است که واقعا قیمت بالایی است. این اسکوتر رقبایی مانند هوندا کلیک ۱۲۵، بنلی VZ، بنلی Panarea و SYM FX را مقابل خود دارد.

بیشتر بدانید: ویگو اسکوتر جان سخت شرکت TVS به بازار برگشت! / قیمت سرسام آور جدید

 

 

Yamaha MX150

موتورسیکلتهای جدید

یکی دیگر از موتورسیکلتهای جدید بازار که می‌توان آن را سریع‌ترین موتور بازار در کلاس کاب هم دانست، یاماها MX150 است. کلاس کاب در موتورسیکلت‌ها چیزی بین اسکوتر و استریت است. این موتورسیکلت‌ها ظاهری شبیه اسکوترها دارند اما دنده‌ای هستند و سایز چرخ های آن‌ها هم بزرگ است. عملکرد این موتورسیکلت‌های فرز، مانند موتورهای شهری و گاهی بهتر از آن‌ها است.

MX150 که توسط نیرو موتور عرضه می‌شود از پیشرانه ۱۵۰ سی سی چهار سوپاپ به قدرت ۱۵.۲ اسب بخار و گشتاور ۱۳.۸ نیوتون‌متر استفاده می‌کند و به گیربکس چهار دنده مجهز است. وزن این موتورسیکلت تنها ۱۱۶ کیلوگرم و سایز تایرها هم R17 است. این موتورسیکلت شتاب و قدرت مانور بسیار خوبی دارد، اما قیمت آن در بازار هند ۱۲۴ هزار روپیه (۸۹ میلیون تومان) است که شرکت نیرو موتور آن را به قیمت ۲۳۰ میلیون تومان عرضه می‌کند.

در کانال آپارات بیت ران ببینید:

 

بیشتر بدانید: بهترین اسکوتر ۱۵۰ سی سی بازار چیست؟

Yamaha R15 V4

یک موتورسیکلت جدید دیگر که توسط نیرو موتور عرضه می‌شود Yamaha R15 V4 است. این محصول زیبا در کلاس ریس طبقه بندی می‌شود و از پیشرانه ۱۵۵ سی سی چهار سوپاپ با فناوری SHOC استفاده می‌کند که قادر به تولید ۱۹ اسب بخار قدرت و ۱۴.۲ نیوتون‌متر گشتاور است. وزن این موتورسیکلت که برای بازار هند ساخته می‌شود ۱۴۱ کیلوگرم است و می‌تواند به سرعت نهایی معادل ۱۴۵ کیلومتر بر ساعت برسد.

قیمت این موتورسیکلت در هند معادل ۱۹۰ هزار روپیه (۱۳۶ میلیون تومان) است، اما نیرو موتور آن را به قیمتی معادل ۲۹۱ میلیون تومان عرضه می‌کند. این موتورسیکلت یکی از بهترین گزینه‌ها برای افرادی است که قصد دارند به دنیای موتورهای ورزشی وارد شوند.

 

بیشتر بدانید: بهترین موتورسیکلت سبک وزن برتر سال ۲۰۱۹
در کانال آپارات بیت ران ببینید:

 

Keeway XDV یکی از موتورسیکلتهای جدید

موتورسیکلتهای جدید

یکی از جذاب‌ترین موتورسیکلتهای جدید بازار، اسکوتر کی وی XDV 250 است. این اسکوتر که توسط شرکت نیکران موتور عرضه می‌شود یک پیشرانه ۲۵۰ سی سی چهار سوپاپ دارد که قادر به تولید قدرت فوق العاده ۲۵ اسب بخار و گشتاور ۲۳ نیوتون‌متر است. همچون دیگر اسکوترها گیربکس CVT وظیفه انتقال قدرت به چرخ عقب این اسکوتر آب خنک را دارد.

وزن XDV معادل ۱۶۹ کیلوگرم است و از کمک‌های عقب گازی نیز بهره می‌برد. این اسکوتر امکانات مناسبی مانند صفحه کیلومتر دیجیتال، گرم‌کن دسته فرمان، اتصال بلوتوث و… را دارد.

قیمت این اسکوتر معادل ۳۶۵ میلیون تومان است که واقعا عدد بالایی است. رقبای این اسکوتر در بازار را باید یاماها Xmax، SYM jx و کی وی ویسته دانست.

در کانال آپارات بیت ران ببینید:

 

Keeway K249R

یکی دیگر از موتورسیکلتهای جدید بازار کی وی K249R است که یک موتورسیکلت ریس است. این محصول نیز توسط نیکران موتور به بازار عرضه می‌شود. پیشرانه این موتورسیکلت زیبا، ۲۴۹ سی سی چهار سوپاپ است که قادر به تولید ۲۹ اسب بخار قدرت و ۲۲.۵ نیوتون‌متر گشتاور است. وزن این وسیله ۱۶۵ کیلوگرم است و به گیربکس شش سرعته مجهز است.

قیمت این موتورسیکلت نیز ۳۹۷ میلیون تومان است.

Benelli Panarea 125

اسکوتر بنلی Panarea 125 یکی دیگر از موتورسیکلتهای جدید است. این اسکوتر ۱۲۵ سی سی قدرتی معادل ۸.۵ اسب بخار و گشتاوری ۹ نیوتون‌متر دارد که با وزن خشک ۱۰۷ کیلوگرم احتمالا از پس خود بر می‌آید.

سایز چرخ‌های این اسکوتر ۱۲ اینچی است و به ترمز جلوی دیسکی و ترمز عقب درام (کاسه‌ای) مجهز است. قیمت این موتورسیکلت طرح وسپا ۱۶۵ میلیون تومان است.

در کانال آپارات بیت ران ببینید:

 

Kavir AGV150

موتورسیکلتهای جدید

کویر AGV150 یک اسکوتر طرح هوندا ADV است که توسط شرکت کویر موتور عرضه می‌شود. این اسکوترِ طرح به پیشرانه ۱۵۰ سی سی مجهز است که قادر به تولید ۹.۵ اسب بخار قدرت است. این اسکوتر آب خنک است و به ترمزهای دیسکی در عقب و جلو مجهز است.

AGV150 به گیربکس اتوماتیک CVT مجهز است و وزن آن معادل ۱۳۵ کیلوگرم است که زیاد به نظر می‌رسد. قیمت این اسکوتر ۲۱۳ میلیون تومان است که برای یک موتورسیکلت طرح واقعا زیاد است. موتورسیکلت‌های طرح به هیچ وجه سواری و شتاب نسخه‌های اصلی را ندارند و علاوه‌بر افت قیمت بسیار زیاد، با کمبود قطعات و خدمات هم دست به گریبان هستند. پیشنهاد می‌شود با چنین مبلغ پرداختی به سراغ برندهای کارکرده یا محصولات برند SYM بروید.

بیشتر بدانید: بهترین اسکوتر ۱۵۰ سی سی بازار چیست؟
در کانال آپارات بیت ران ببینید:

 

Kymco Xtown CT249 یکی از موتورسیکلتهای جدید

اگر به دنیای اسکوترها علاقه‌مند باشید احتمالا می‌دانید که برند کیمکو یکی از خوب‌های این کلاس از موتورسیکلت است. اسکوتر تایوانی کیمکو CT249 یک پیشرانه ۲۴۹  سی سی دارد که می‌تواند ۱۹.۳ اسب بخار قدرت تولید کند. گیربکس این اسکوتر نیز از نوع اتوماتیک CVT است. وزن کیمکو معادل ۱۸۸ کیلوگرم است. اما قیمت این اسکوتر بسیار بالا و برابر ۴۷۶ میلیون تومان است. این اسکوتر توسط شرکت کویر موتور عرضه می‌شود.




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

با قوی ترین اسکوترهای ایران آشنا شوید

قوی ترین اسکوترهای کشور کدام هستند؟ با چه قیمتی می توان صاحب آن ها شد و هر کدام چه...

پست‌های مرتبط