قیمت چانگان CS35 پلاس تیپ ۲ اعلام شد

از دست ندهید

گروه خودروسازی سایپا رسماً قیمت چانگان CS35 پلاس تیپ ۲ را مشخص کرد. براساس اطلاعیه جدید سایپا، فروش این کراس‌اوور چینی نقدی است و در مدت زمان ۹۰ روز کاری پس از تکمیل وجه به دست متقاضیان خرید آن می‌رسد.

بیت‌ران – محمد فتح‌اللهی – گروه خودروسازی سایپا، قیمت چانگان CS35 پلاس تیپ ۲ را یک میلیارد و ۱۴۳ میلیون و ۴۸۸ هزار تومان اعلام کرد. این خودروساز بیان کرد که دلیل تعیین چنینی قیمتی برای CS35 پلاس تیپ ۲، افزایش تعرفه و عوارض ۵ درصدی راهور است.

متقاضیانی که جهت خرید این خودرو در دوره‌های قبلی فروش در سامانه یکپارچه اقدام کرده‌بودند، می‌توانند براساس این قیمت تکمیل وجه کنند. سایپا اعلام کرد که فروش این خودرو کاملاً نقدی است و ۹۰ روز پس از تکمیل وجه متقاضیان، خودرو به دست آنها خواهد رسید.

پیش‌تر در جریان برگزاری نمایشگاه روایت خدمت، قیمت چانگان CS35 پلاس تیپ ۳ یک میلیارد و ۲۵۱ میلیون تومان اعلام شد. حتی اولین دستگاه از این کراس اوور چینی هم به‌طور رسمی تحویل نخستین خریدار آن گردید.

چانگان CS35 پلاس فقط با یک قوای محرکه ۱.۴ لیتری توربو به بازار می‌آید که قادر است ۱۵۵ اسب بخار قدرت و ۲۵۵ نیوتن‌متر گشتاور در اختیار راننده قرار دهد.

توان و گشتاور این موتور نیز توسط گیربکس هفت سرعته دو کلاچه تـَر به محور جلو این خودرو منتقل می‌شود. طول، عرض و ارتفاع چانگان CS35 پلاس برابر است با ۴۳۳۵×۱۸۲۵×۱۶۶۰ میلیمتر و فاصله بین دو محور آن هم ۲۶۰۰ میلیمتر اعلام شد.

تیپ ۲ چانگان CS35 پلاس را می‌توان در اولین برخورد از رینگ‌های ۱۷ اینچی آن تشخیص داد. این تیپ به غیر از این دارای امکاناتی چون ایربگ‌های راننده و سرنشین، دوربین سمت راست (زیر آیینه) و تهویه مطبوع اتوماتیک است.

شرایط فروش و قیمت چانگان CS35 پلاس تیپ ۲
نام محصول چانگان CS35 پلاس تیپ ۲ 
قیمت (تومان)  یک میلیارد و ۱۴۳ میلیون و ۴۸۸ هزار تومان
مدت زمان تحویل ۹۰ روز کاری
شرایط فروش فقط نقدی
بیشتر بخوانید:

خودروهای ۸۰۰ میلیونی بازار را بشناسید / خارجی کارکرده یا ایرانی صفر؟

پیکاپ KMC T9 به پایتخت رسید / سیر تا پیاز محصول جدید کرمان موتور

پیکاپ کارون ارزش خرید دارد؟ / سنگین‌تر و ضعیف‌تر از نیسان آبی!

مزدا ۳ بهمن موتور در یک قدمی بازار / راهنمای جامع مزدا ۳ چینی در ایران




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

سیل در کارخانه مدیران خودرو ؛ کدام خودروها غرق شدند؟

سیل در کارخانه مدیران خودرو محصولات ام وی ام و فونیکس را زیر آب برد. این اتفاق در منطقه...

پست‌های مرتبط