قیمت فروش چانگان CS35 پلاس مشخص شد

از دست ندهید

گروه خودروسازی سایپا پس از ارسال دعوت‌نامه تسویه حساب به متقاضیان، بالاخره قیمت فروش چانگان CS35 پلاس را اعلام کرد.

بیت‌ران – قیمت چانگان CS35 پلاس حدود دو ماه پیش توسط شورای رقابت اعلام شد. اما با توجه به تغییراتی که در عوارض گمرکی این خودرو رخ داد، بهای نهایی آن هم تغییر کرد.

پس از ارسال دعوت‌نامه‌های تکمیل وجه، قیمت فروش چانگان CS35 پلاس صد و هشتاد میلیون تومان بیشتر از رقم اعلامی توسط شورای رقابت تعیین شد.

 

این مبلغ شامل صد و شصت و هفت میلیون تومان افزایش عوارض گمرکی دولت و ۹ میلیون تومان تجهیزات اضافه‌ای است که سایپا برای این خودرو در نظر گرفت.

پس از این تغییرات، قیمت فروش چانگان CS35 پلاس تیپ دو، از یک میلیارد و ۱۱۴ میلیون به یک میلیارد و ۲۹۱ میلیون تومان رسید. رقم نهایی فروش این خودرو برای تیپ سه هم از یک میلیارد و ۱۸۲ میلیون تومان به یک میلیارد و ۳۵۹ میلیون تومان افزایش یافت.

چانگان CS35 پلاس فقط با یک قوای محرکه ۱.۴ لیتری توربو به بازار می‌آید که قادر است ۱۵۵ اسب بخار قدرت و ۲۵۵ نیوتن‌متر گشتاور در اختیار راننده قرار دهد.

 

توان و گشتاور این موتور نیز توسط گیربکس هفت سرعته دو کلاچه به محور جلو این خودرو منتقل می‌شود. طول، عرض و ارتفاع چانگان CS35 پلاس برابر است با ۴۳۳۵×۱۸۲۵×۱۶۶۰ میلیمتر و فاصله بین دو محور آن هم ۲۶۰۰ میلیمتر اعلام شد.

تجهیزات اضافه تیپ سه این خودرو شامل دوربین جانبی سمت راست، ایربگ‌های جانبی، سقف شیشه‌ای بازشو و تهویه مطبوع اتوماتیک (تهویه در تیپ دو دستی است) هستند.

چانگان CS35 پلاس سایپا با امکاناتی مانند مانیتور ۱۰ اینچی لمسی، دوربین دید عقب، ورود و استارت بدون کلید، کروز کنترل، اتوهلد و… به دست متقاضیان خواهد رسید.

بیشتر بخوانید:

سری ۶ گرن‌توریسمو به پایان راه خود در خط تولید BMW رسید

تویوتا لندکروزر ۲۰۲۴ رسماً معرفی شد / تصاویر و مشخصات فنی

بازار خودروهای چینی در حال فروپاشی / روند کاهش قیمت چینی‌ها استارت خورد

طرح تبدیل محصولات ایران‌خودرو مشخص شد / ویژه مرداد ۱۴۰۲




4 دیدگاه

  1. همچین میگین یک میارد وسیصد ونود انگار که پول خورد بدست مردمه این ماشینا برا اون پولدارایی هست که رقم موجودی بانکیشون تریلی نمیکشه نه ماها🖤🖤🖤

    • با این اوضاع بزودی قیمت چانگان که بازار خوبی در دنیا دارد با آپشنهای جدید برو توی دو میلیارد تومان

  2. یعنی چی مسخرشودراوردن مگه این قراضه بیرون چقدر قیمتشه هردوماه ۲۰۰ میزارن روش دولتم شورشو در اورده

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

کنده شدن اکسل X55 / مدیران خودرو چه می‌گوید؟

ویدیو کنده شدن اکسل ام‌ وی ام X55 را در چند روز اخیر احتمالا دیده‌اید. اتفاقی بسیار خطرناک، که...

پست‌های مرتبط