قیمت نیسان سیلفی وارداتی نامی خودرو چقدر است؟

از دست ندهید

قیمت نیسان سیلفی وارداتی نامی خودرو اختصاصاً به خبرنگار بیت‌ران اعلام شد. این سدان هیبریدی نیسان قرار است با موتور ۱.۲ لیتری تنفس طبیعی و گیربکس CVT اتوماتیک به بازار خودرو کشور وارد شود. براساس اعلام مسئولین نامی خودرو، نیسان سیلفی هیبریدی با قیمت ۲.۵ میلیارد تومان به دست مصرف‌کننده خواهد رسید. در جریان رونمایی از این خودرو، قیمت نسخه بنزینی نیسان سیلفی هم به رسانه بیت‌ران اعلام شد.

بررسی قیمت محصولات نیسان در ایران را در کانال یوتیوب بیت‌ران پلاس تماشا کنید:

بیت‌ران – محمد فتح‌اللهی – قیمت نیسان سیلفی هیبرید ۲.۵ میلیارد تومان و قیمت نسخه بنزینی آن ۲ میلیارد تومان خواهد بود. گرچه این قیمت‌ها هنوز از سوی نهادهای نظارتی و تصمیم‌گیر تأیید و تصویب نشدند، اما پیش‌بینی می‌شود رقم نهایی برای خرید این خودرو نزدیک به این اعداد باشد. ذکر این نکته لازم است که در زمان رونمایی از این خودرو اعلام شد که نیسان سیلفی با ظاهر فیس لیفت مدل ۲۰۲۳ وارد بازار خودرو کشور خواهد شد.

سیلفی هیبرید با موتور HR12 به بازار ایران می‌آید که حجمی برابر با ۱.۲ لیتر دارد. این موتور تنفس طبیعی می‌تواند ۱۳۶ اسب بخار قدرت و ۳۰۰ نیوتن متر گشتاور را توسط گیربکس CVT خود به محور جلو منتقل کند. مصرف سوخت این سدان هیبرید نیز ۳.۹ لیتر در هر صد کیلومتر اعلام شد.

 

جالب است بدانیم که نسخه چینی این خودرو از ۱۱۸ هزار و ۹۰۰ یوان قابل خرید است. این رقم براساس نرخ تبدیل ارز امروز چیزی در حدود ۸۴۰ میلیون تومان خواهد بود!

قیمت نیسان سیلفی هیبرید و بنزینی نامی خودرو در شرایطی اعلام شد که هنوز مشخص نیست این سدان اقتصادی نیسان با کدام آپشن‌ها و امکانات رفاهی وارد کشور خواهد شد.

گرچه کاتالوگ رسمی این خودرو در وب‌سایت نامی خودرو قابل مشاهده است، اما همانطور که در کاتالگ این خودرو نیز درج شد، مشخصات آن ممکن است با خودرویی که تحویل مشتری می‌شود متفاوت باشد.

نمایشگر ۱۲.۳ اینچی و ۸ بلندگو برای سیستم صوتی BOSE، هشدار برخورد از عقب و جلو، سانروف برقی، شارژر وایرلس تلفن همراه، هشدار خروج از خط، سامانه کنترل شروع حرکت خودرو در سربالایی و… برخی از امکاناتی هستند که در کاتالوگ رسمی این خودرو درج شدند.

کاتالوگ رسمی نیسان سیلفی نامی خودرو

بیشتر بخوانید:

قیمت نیسان ایکس تریل وارداتی نامی خودرو مشخص شد

نامی خودرو ۳ محصول جدید نیسان برای بازار ایران را رسماً رونمایی کرد

ونوسیا D60 EV پلاس برقی با پیمایش ۴۲۰ کیلومتری توسط مکث موتور رونمایی شد

آریزو ۵ برقی سایپا با نشان سینوگلد معرفی شد / نسخه تاکسی آریزو ۵ برقی در سایپا

چانگان شنلان SL03 سایپا با ۱۲۰۰ کیلومتر پیمایش به تهران رسید

ری را برقی ایران خودرو رسماً معرفی شد / همه چیز درباره نسخه EV ری‌را




2 دیدگاه

  1. چه طور با تعرفه ۹۵ درصدی ماشین بنزینی ۲ میلیارد قیمت داره ولی نسخه هیبرید با تعرفه ۲۰ درصدی ۲.۵ میلیارد!؟!؟! نسخه هیبرید در گرون ترین حالت۱میلیارد ارزش گمرکی داره با احتساب ۲۰درصد گمرکی و ۳۵ درصد هزینه اضافه باید حدود قیمت ۱۶۰۰ داشته باشه غیر این باشه یه جای کار واردات به کشور میلنگه!

  2. همه جای دنیا معمولا تعرفه ی واردات خودروهای هیبریدی و برقی رو خیلی خیلی پایین تر از نمونه های بنزینی در نظر میگیرن تا برای مردم مدل های برقی و هیبریدی گزینه ای مقرون به صرفه تر و منطقی تری باشه اما تو این مملکت همه چی دقیقا برعکسه خب وقتی قیمت بنزینی این خودرو ۵۰۰ تومن ارزون تره و از طرفی زیرساخت لازم خودروهای برقی و هیبریدی بصورت همگانی تو این کشور آماده نیست طبیعتا مردم سمت نوع بنزینی این ماشین میرن دیگه

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

موتور ۶ سیلندر بنزینی خودرو رونمایی شد

موتور ۶ سیلندر بنزینی خودرو رونمایی شد. در ساخت این موتور به  ۴۵ درصد دانش فنی بومی ساخت موتور...

پست‌های مرتبط