قیمت نیسان ایکس تریل وارداتی نامی خودرو مشخص شد

از دست ندهید

در جریان رونمایی از سه خودرو وارداتی نیسان توسط نامی خودرو، قیمت نیسان ایکس تریل وارداتی مشخص شد. این کراس اوور وارداتی قرار است با موتور ۲.۵ لیتری تنفس طبیعی به قدرت ۱۸۱ اسب بخار به مشتریان تحویل شود.

بررسی ری‌را برقی را در کانال یوتیوب بیت‌ران پلاس تماشا کنید:

بیت‌ران – محمد فتح‌اللهی – قیمت نیسان ایکس تریل وارداتی نامی خودرو، ۳ میلیارد تومان خواهد بود. البته این قیمت هنوز به طور رسمی توسط نهادهای مربوطه اعلام نشده‌است.

اما در جریان رونمایی از محصولات نیسان در ایران توسط نامی خودرو، یکی از مسئولین این شرکت اختصاصاً قیمت نهایی فروش این خودرو وارداتی را به بیت‌ران اعلام کرد.

 

نیسان ایکس تریل وارداتی نامی خودرو مجهز به موتور PR25DD نیسان خواهد بود. این موتور ۲.۵ لیتر حجم دارد و تنفس طبیعی است.

قیمت نیسان ایکس تریل

قوای محرکه این شاسی بلند وارداتی می‌تواند ۱۸۱ اسب بخار در ۶ هزار دور در دقیقه نیرو در اختیار راننده قرار دهد. گشتاور خروجی این موتور هم به ۲۴۴ نیوتن‌متر می‌رسد که در دور ۳۶۰۰ در شرایط ایده‌آل قرار دارد. نیرو و گشتاور موتور نیسان ایکس تریل نیز توسط گیربکس XTRONIC CVT به هر دو محور این خودرو منتقل می‌شود.

ذکر این نکته لازم است که نامی خودرو در جریان رونمایی از ایکس تریل، مصرف سوخت آن را ۸.۷ لیتر در هر صد کیلومتر اعلام کرد. این خودرو مجهز به دوربین ۳۶۰ درجه، هشدار نقاط کور، هشدار خروج از خط، هشدار برخورد از عقب و جلو، ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای، تنظیم برقی صندلی‌های راننده و سرنشین کناری، شش عدد ایربگ برای فضای داخلی خودرو، سامانه های کنترل کشش و پایداری، سیستم کنترل شروع حرکت خودرو در سربالایی و سرازیری، شارژ بدون سیم تلفن همراه، نمایشگر ۱۲.۳ اینچی لمسی، درب صندوق عقب برقی و… است.

 

براساس اعلام رسمی مدیران نامی خودرو در مراسم رونمایی از این خودرو، تمام مالکانی که نیسان ایکس تریل را خریداری می‌کنند، تا پایان سال جاری خودرو خود را تحویل خواهند گرفت.

کاتالوگ رسمی نیسان ایکس تریل نامی خودرو

بیشتر بخوانید:

نامی خودرو ۳ محصول جدید نیسان برای بازار ایران را رسماً رونمایی کرد

ونوسیا D60 EV پلاس برقی با پیمایش ۴۲۰ کیلومتری توسط مکث موتور رونمایی شد

آریزو ۵ برقی سایپا با نشان سینوگلد معرفی شد / نسخه تاکسی آریزو ۵ برقی در سایپا

ری را برقی ایران خودرو رسماً معرفی شد / همه چیز درباره نسخه EV ری‌را

چانگان شنلان SL03 سایپا با ۱۲۰۰ کیلومتر پیمایش به تهران رسید

قیمت کوییک GXL سایپا رسماً اعلام شد / همه چیز درباره تیپ GXL کوییک




5 دیدگاه

  1. هم قیمت خودروهای خارجی وارداتی و هم ارابه های داخلی تون گرون و گزافه … مردم عادی و تهی دست از هر دو محروم هستند اما این افزایش نو و شگرف در قیمت گذاری باعث افزون شدن دور جدید و البته شدید تورم کالاهایی اساسی دیگر از خانه تا خوراکی ها شد .

  2. زن به مرد می گوید گاو هم اسم بود گرفتی مرد ناراحت شد جلسه گذاشت کلی خرج کرد نهار داد تا کدخدا اسم او را عوض کن. بعد از صرف نهار اسم اورا عوض کردن گذاشتند گوساله وقتی مهمانان رفتند زن با دو دست زد تو سر مرد گوساله نام بود گرفتی فردا همین گوساله گاو می شود هر سگ ونا سگ تورا قضاب می شود تازه مرد فهمیده چه کاری کرده

  3. نیسان Rogue که در ایران ایکس تریل نامیده میشود از سال ۲۰۲۲ با موتور سه سیلندر توربو و قدرت ۲۰۱ اسب بخار تولید میشود و قیمت مدل پایه یعنی تریم S با دلار آزاد حدود یک میلیارد و دویست میلیون در کانادا ( البته بدون مالیات ) میباشد جای تعجب است که برای مدل ۲۰۲۱ در
    ایران این قیمت اعلام میگردد

  4. تمامی این معضلات خودروی و اقتصادی کشور مسبب آن یک مشت مدیر که نمیشه بهشون گفت یک مشت دزد انی که فقط قصد رانت خواری خودشان و دیگر یارو قارهایشان از هر اورگانی که فکرش رو بکنید تولید یک سری خودروهای لگن و فکستنی که نه خدمت پس از فروش و نه قطعات استاندارد تولید میکنن در اصل هم خیانت اول رو اداره استاندارد و تعضیرات و انجمن های حمایت از مصرف کننده یه نگاه به همین کشورهای دور و بر خودمان کنید بهترین و مجهزترین خودروها با نازلترین قیمت شما فقط قصد توهین به ملت و کشتن ایرانی ها رو دارین کشورهای دوست تان که این همه پول ملت رو خرج آنها مکنید هم این محصولات تقلبی را نمیپذیرند خجالت و شرم که ندارید بکشید و داشته باشید لعنت خدا بر شما اما اگر مردم اینقدر هو چی نباشند و گول اینها رو نخورند صنعت که چه عرض کنم دزدی ها شون به مشکل میخوره

  5. از قدیم گفتن تا خر هست خرسوار هم هست مردم ایران خودشون دوست دارن گرونی و این هم ظلم رو و الا با فقط یکسال نخریدن ماشین براحتی میش،ماشین رو ارزون کرد هر چی گرون تر میشه مردم برای خرید بهتر پول میدن هم ماشین هم خونه و…..

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

موتور ۶ سیلندر بنزینی خودرو رونمایی شد

موتور ۶ سیلندر بنزینی خودرو رونمایی شد. در ساخت این موتور به  ۴۵ درصد دانش فنی بومی ساخت موتور...

پست‌های مرتبط