نامی خودرو ۳ محصول جدید نیسان برای بازار ایران را رسماً رونمایی کرد

از دست ندهید

نامی خودرو به عنوان متولی واردات، فروش و خدمات پس از فروش محصولات نیسان در ایران، دقایقی پیش سه محصول این خودروساز ژاپنی را برای بازار خودرو کشورمان رونمایی کرد. در جریان این رونمایی، سه خودرو نیسان سیلفی، نیسان کیکس و نیسان ایکس تریل توسط نامی خودرو معرفی شدند.

بررسی فضای داخلی ری‌را ایران خودرو را در کانال یوتیوب بیت‌ران پلاس تماشا کنید:

بیت‌ران – الهام زهره وند: سید رضا فاطمی فرد مدیرعامل نامی خودرو در جریان این رونمایی اعلام کرد که ۱۵۰۰ دستگاه خودرو نیسان توسط شرکت خریداری و وارد ایران خواهند شد. این ۱۵۰۰ دستگاه با احتساب قیمت میانگین ۲۰ هزار دلار توسط نامی خودرو خریداری شدند که به معنای سرمایه‌گذاری ۳۰ میلیون دلاری (یکهزار و پانصد میلیارد تومان) این شرکت برای واردات نیسان است.

این شرکت در جریان رونمایی از محصولات نیسان برای بازار ایران اعلام کرد که نیسان‌های سیلفی، کیکس و ایکس تریل وارداتی نامی خودرو، از سه مبدا چین، ژاپن و برزیل وارد کشور خواهند شد.

۲ هزار خودرو نیسان در راه ایران

نامی خودرو

سید رضا فاطمی فرد افزود: ثبت سفارش‌ها توسط نامی‌خودرو انجام و در سازمان توسعه تجارت تأیید شدند. ۲ هزار خودرو در مسیر واردات به ایران است که مجوزها در این زمینه دریافت شدند. در بخش دیگری از وزارت صمت و در سامانه جامع گارانتی هم اطلاعات فنی خودروها و نمایندگی‌ها ر ثبت کردیم. نخستین نمونه‌های وارداتی از خودروهای نیسان به کشور رسید و مراحل اخذ استانداردها در حال طی‌شدن است. در دو تا سه هفته پیش رو وارد سامانه یکپارچه فروش وزارت صمت می‌شویم. این بدان معناست که از ماه آینده، علاقمندان به این محصولات می‌توانند اقدام به ثبت سفارش برای خرید خودروهای نیسان نمایند.

او ادامه داد: تلاش داریم تعهداتی درست و به موقع ایجاد کنیم. در گام بعدی هدف این است که قیمت‌گذاری صحیح باشد و به تعهدات خود عمل کنیم. درشرایطی که برخی گروه‌های خودروسازی در امر تحویل خودرو باعث نارضایتی مردم شدند، ما در تلاش هستیم تا موجبات رضایت آنها را فراهم کنیم. در بخش فروش هم به دنبال روش‌های لیزینگ و تنوع گونه‌های فروش خواهیم بود.

سید رضا فاطمی فرد در ادامه رونمایی از خودروهای نیسان در ایران اعلام کرد که مجموعه تست درایو برای مشتریان نامی خودرو فراهم شده‌است. این امکان موجب خواهد شد تا مشتریان پیش از انتخاب محصول مورد علاقه خود، آن را تجربه کنند.

یکی از اقدامات دیگر نامی خودرو، تحویل درب منزل خودروهای نیسان است. در جریان این رونمایی بیان شد که شماره‌گذاری خودروها هم مانند راهور، درب منزل انجام خواهد شد.

سید رضا فاطمی فرد در ادامه عنوان کرد که: مالکان خودروهای نیسان در ایران آموزش‌های لازم را خواهند دید تا با مسائل فنی این خودرو آشنا شوند. نامی خودرو از همان ابتدا همراه مشتریانش خواهد بود.

خدمات پس از فروش محصولات نیسان در ایران

نامی خودرو

مدیرعامل نامی‌خودرو در بحث خدمات پس از فروش با توجه به دغدغه‌های همیشگی در کشور اعلام کرد: حداقل با ۱۰ نمایندگی در ۱۰ شهر بزرگ کار را شروع کرده‌ایم. در سال آینده نیز ۱۰ نمایندگی در ۱۰ شهر کوچک را راه‌اندازی خواهیم کرد. وی اعلام کرد: نمایندگی‌ها در شهرهای تهران، شیراز، آذربایجان غربی، گرگان، مشهد، آمل و … فعال شدند. در تمامی نمایندگی‌ها از قطعات استاندارد استفاده خواهد شد.

در بحث تحویل محصولات نیسان هم عنوان شد که تا آخر سال جاری، ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ از انواع محصولات وارداتی نیسان به مشتریان تحویل خواهد شد.

سید رضا فاطمی فرد در ادامه صحبت‌های خود اشاره کرد که سرویس خودروها در موارد سبک، درب منزل انجام خواهد شد. واحد خدمات پس از فروش هم با گروه امداد خودرو همکاری نزدیکی خواهند داشت تا خودرو هیچ‌کدام از مشتریان در راه نمانند.

یکی دیگر از اقدامات این شرکت، ایجاد باشگاه مشتریان است. سید رضا فاطمی فرد افزود: براساس اقدامات مشتریان در این باشگاه، آفرهای ویژه‌ای به آنها عرضه خواهد شد.

رشیدی‌ کوچی در مراسم رونمایی از نیسان‌های نامی خودرو

رشیدی کوچی نماینده مجلس واردات خودروهای نیسان را خوب و امیدبخش خواند. او افزود: یکی از خوشحال‌ترین افراد من هستم. دلیل آن این است که اگر امشب رونمایی از خودروهای وارداتی را داریم با تحمل سختی‌های زیادی بود که واردات خودروهای نو و کارکرده قانون شد. دولت‌ها نمی‌توانند رفتاری سلیقه‌ای در واردات داشته‌ باشند.

دلیل خوشحالی بعدی من این است که همیشه اعتقاد داشتم بعضی‌ها از واردات خودرو ناراحت شدند. اما آحاد مردم خوشحال شدند. اعتقاد دارم مردم ایران لایق بهترین‌ها هستند. واردات خودروها که سرعت گرفت باید به عنوان کالای مصرفی در اختیار مردم باشد و نه سرمایه‌ای.

وی افزود: بعد از تصویب این قانون در مجلس که با همت نماینده‌ها و رئیس مجلس محقق شد، امیدواریم قوه مجریه با کمی خوش‌سلیقگی بیشتر و یا کاهش تعرفه‌ها و سود بازرگانی و… اجازه بدهد این خودرو ۱۵ هزار دلاری حداکثر ۲۲-۳ هزار دلار به دست مردم برسد. نه ۳۵-۶ هزار دلار. کاری نکنیم که خودروهای اقتصادی در کشور ما به خودروهای لوکس تبدیل شود. امیدواریم در آیین‌نامه‌های آتی خودروهای بیشتر با کیفیت بهتری مثل خودروهای هیبریدی وارد کشور شود.

کدام خودرو چینی را مردم دوست دارند؟ در کانال یوتیوب بیت‌ران پلاس تماشا کنید:

به بیان او خیلی‌ها انتقاداتی دارند که این ماشین ها گران است. بله نباید خودروی ۶۰۰ میلیونی را سازمان حمایت از مصرف‌کننده یا شورای رقابت به دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان تبدیل کند. اما هر شروعی سختی های دارد و هر کسی در حد وظیفه باید پیگیر حل این مشکلات باشد.

وی افزود: ما محکوم هستیم به طی‌کردن مسیری که شروع کردیم. کم و کاستی ها رو مشخص کنیم و در برابر زیاده خواهی عده بایستیم و نباید ناامید شویم. تناورشدن این درخت به نفع مردم و دولت و حتی خودروساز است. ان شاالله با شکسته‌شدن انحصار شاهد حرکت به نفع مردم باشیم.

در پایان این مراسم، سه محصول نیسان سیلفی، نیسان ایکس تریل و نیسان کیکس رونمایی و معرفی شدند. کاتالوگ این خودروهای وارداتی نیز رسماً منتشر شد.

بیشتر بخوانید:

ونوسیا D60 EV پلاس برقی با پیمایش ۴۲۰ کیلومتری توسط مکث موتور رونمایی شد

آریزو ۵ برقی سایپا با نشان سینوگلد معرفی شد / نسخه تاکسی آریزو ۵ برقی در سایپا

چانگان شنلان SL03 سایپا با ۱۲۰۰ کیلومتر پیمایش به تهران رسید

ری را برقی ایران خودرو رسماً معرفی شد / همه چیز درباره نسخه EV ری‌را

قیمت کوییک GXL سایپا رسماً اعلام شد / همه چیز درباره تیپ GXL کوییک

ون آتین سی۲۳۰ شرکت آتین‌خودرو رسماً معرفی شد / بررسی فنی و کاربری‌ها

سامانه ملی گارانتی چیست؟ / ایران خودرو و سایپا به این سامانه متصل نشدند!




2 دیدگاه

  1. این فاطمی امین همون وزیر صمت سابق نیست که تااونموقع که تو وزارت خانه بود تمام وقتش صرف سختگیری در واردات به نفع فرغون سازان گذشت حالا خودش شده واردکننده و نماینده نیسان، ماشین ۲۰هزار دلاری را می خواد ۷۰ هزار دلار بدهد به ملت

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

موتور ۶ سیلندر بنزینی خودرو رونمایی شد

موتور ۶ سیلندر بنزینی خودرو رونمایی شد. در ساخت این موتور به  ۴۵ درصد دانش فنی بومی ساخت موتور...

پست‌های مرتبط