ون آتین سی۲۳۰ شرکت آتین‌خودرو رسماً معرفی شد / بررسی فنی و کاربری‌ها

از دست ندهید

ون آتین سی۲۳۰ شرکت آتین‌ خودرو در نمایشگاه خودرو اصفهان رونمایی شد. آتین‌ خودرو از زیرمجموعه‌های شرکت ماموت است و پارسال نیز این خودرو را با ظاهر قدیمی‌تر معرفی کرده‌بود. اما در نمایشگاه اصفهان این خودرو با ظاهر جدید به نمایش درآمد و به کاربری‌های آن اشاره شد.

ون آتین سی۲۳۰

بیت‌ران – رضا نوروزی: ون آتین خودرو سی ۲۳۰، نسخه فیس‌لیفت شده از ون دانگ‌فنگ K33-561 است که در ایران برای نسخه باری از کد C وبرای نسخه مسافری از کد P استفاده می‌شود.

این ون سقف بلند برای کابری‌های مختلف حمل بار و کسب و کار قابل استفاده است. طول این خودرو ۵ هزار ۷۵۰ میلی‌متر و ارتفاع آن ۲ هزار ۵۹۰ میلی‌متر است. بنابراین یک انسان با قد بلند هم به راحتی در این ون می‌تواند بایستد.

 

پیشرانه

موتور ون آتین سی۲۳۰ از گروه رنو-نیسان آمده‌است. این موتور با کد M6T-600 توسط دانگ‌فنگ تغییراتی داشت و در این خودرو نصب شد.

ون آتین سی۲۳۰

قوای محرکه ون آتین سی۲۳۰ یک موتور ۲.۳ لیتری توربو چهار سیلندر خطی دیزلی است که ۱۴۰ اسب‌بخار قدرت را در ۳۲۰۰ دوربردقیقه تولید می‌کند. گشتاور این موتور نیز ۳۷۰ نیوتون‌متر در ۱۴۰۰ دوربردقیقه است.

این موتور همچنین مجهز به کامان ریل یا همان سیستم سوخت با فشار بالا است. استاندارد آلایندگی این موتور هم EURO 6 است. گیربکس ون آتین سی۲۳۰ نیز دستی و ۶ دنده است. این گیربکس ساخت شرکت HYCET است.

ون آتین سی۲۳۰

سیستم تعلیق و ترمز

ون آتین سی۲۳۰ در محور جلو از سیستم تعلیق مک فرسون و در محور عقب از تعلیق پارابولیک استفاده می‌کند. سیستم پارابولیک همان سیستم فنر تخت یا شمش بوده‌که در خوروهای تجاری در این سبک رایج است.

ظرفیت و فضای بار

ون آتین سی۲۳۰ دارای وزن ناخالص ۳ هزار و ۹۷۰ کیلوگرم عنوان شد و ظرفیت بار خودرو نیز ۲ هزار ۲۴۰ کیلوگرم در کاتالوگ ذکر شده‌است. بنابراین وزن خالص خودرو ۱ هزار و ۷۴۰ کیلوگرم است.

ابعاد کلی ون آتین سی۲۳۰ در طول ۵ هزار و ۷۵۰ میلی‌متر، در عرض ۲ هزار و ۳۶ میلی‌متر و در ارتفاع ۲ هزار و ۵۹۰ میلی‌متر است. همچنین فاصله محوری این خودرو نیز ۳ هزار و ۶۱۰ میلی‌متر اعلام شد.

ون آتین سی۲۳۰

فضای بار ون آتین سی۲۳۰ با توجه به ابعاد این خودرو ۱۱.۶۸ مترمکعب است. این فضای بار برای کاربری حمل مواد غذایی خشک و سبک، کاربری رستوران و کافه سیار، استودیو سیار و کاربری‌های از این دست قابل استفاده خواهدبود.

گالری تصاویر:
بیشتر بخوانید:

لاماری ایما HEV هیبرید بررسی شد / همه چیز درباره محصول جدید آرین پارس موتور

قیمت کی‌ ام سی ایکس ۵ / KMC X5 چقدر بیشتر از جک S5 خواهد بود؟

اکستریم ال ایکس / اکستریم LX توسط مدیران خودرو معرفی شد؛ بررسی تخصصی

بررسی اکستریم VX ؛ سیر تا پیاز محصول جدید برند اکستریم مدیران خودرو

اولین کامیونت برقی وارداتی ایران رونمایی شد + جزئیات محصول شایان دیزل




1 دیدگاه

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

کنده شدن اکسل X55 / مدیران خودرو چه می‌گوید؟

ویدیو کنده شدن اکسل ام‌ وی ام X55 را در چند روز اخیر احتمالا دیده‌اید. اتفاقی بسیار خطرناک، که...

پست‌های مرتبط