تارا V4 LX معرفی شد / تغییرات و آپشن‌ها

از دست ندهید

تارا V4 LX ، با اضافه‌شدن دو آپشن جدید به تارا اتوماتیک V4 معرفی شد.

بیت‌ران – رضا نوروزی: ایران‌خودرو در نمایشگاه تحول صنعت خودرو تارایی را برای نمایش آورده که گفته‌ می‌شود دارای دو آپشن جدید است.

آپشن جدید تارا V4 LX

این کلاس تارا در بخش صندلی تغییر کرده و به تنظیمات صندلی شاگرد افزوده شده‌است. صندلی‌ها در تارا V4 دو حالت دستی دو حالت برقی دارد اما در این کلاس، در شش حالت قابل تنظیم است.

 

تغییر دوم اما مربوط به صندلی راننده است که گودی کمر نیز در آن قابل تنظیم است. تنظیم گودی کمر در این مدل به صورت برقی انجام می‌شود.

البته این آپشن در کاتالوگ ری‌را با نام کمر پرکن ذکر شده بود که یک اشتباه تایپی بود.

تغییرات V4 نسبت به V2

اولین و شاید واجب‌ترین تغییری که در تارا V4 نسبت به V2قابل مشاهده‌است، تغییر گرافیک چراغ‌های عقب است. همچنین جای کلیدهای شیشه بالابر از کنسول وسط به رودری‌ها منتقل شد.

از دیگر امکانات اضافه‌شدن زیر آرنجی برای سرنشین‌های عقب است. صندوق عقب نیز به سنسور باز شدن با حرکت پا (Kick Sensor) مجهز است.

همچنین گرمکن صندلی راننده و سرنشین کناری، تودوزی متفاوت برای صندلی‌ها، تنظیم حرکت جلو و عقب صندلی راننده به صورت برقی و دوربین دنده عقب داینامیک، آنتن کوسه‌ای و فرمان دی‌تایپ از دیگر امکانات نمونه اتوماتیک تارا در تیپ V4 خواهد بود.

این خودرو همچنین مجهز به چراغ آفتاب‌گیر راننده و چراغ محفظه داشبورد خواهد بود. تارا اتوماتیک V4 همچنین دارای چراغ خوشامدگویی درب‌های جلو (در زیر رودری‌ها) خواهد بود. این چراغ به محض باز شدن درب‌ها، روی زمین و جلوی پا راننده و سرنشین را روشن خواهد کرد.

 

از دیگر امکانات این خودرو می‌توان به آیینه الکتروکرومیک اشاره کرد. ایران خودرو همچنین عنوان کرد که تیپ V4 دستگیره‌های سقفی تاشو برای درهای عقب و دستگیره سقفی تاشو سمت جلو سمت راست خواهد داشت. این موارد در نسخه اتوماتیک تارا فعلی وجود نداشت و تیپ V4 تارا اتوماتیک قابل استفاده خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

قیمت نیسان کیکس وارداتی نامی خودرو اعلام شد / مشخصات فنی کیکس تغییر کرد

ونوسیا STAR MHEV ؛ کراس‌اوور هایبرید مکث موتور با این مشخصات رونمایی شد

قیمت نیسان سیلفی وارداتی نامی خودرو چقدر است؟

قیمت نیسان ایکس تریل وارداتی نامی خودرو مشخص شد

ونوسیا D60 EV پلاس برقی با پیمایش ۴۲۰ کیلومتری توسط مکث موتور رونمایی شد

ونوسیا وی‌آنلاین پلاگین-هایبرید / سیر تا پیاز کراس‌اوور وارداتی جدید مکث موتور




1 دیدگاه

  1. این ایرانخودرو قرار بود تارای v4 lx رو روش موتور efpتوربو بندازن ولی همون موتور ضعیف قبلی رو روش انداختن وای بر کم فروشان

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

از کاغذ دیواری تا میز شام ؛ لوگوی شورولت از کجا آمده است؟

در میان لوگوی شرکت‌های مختلف خودروسازی، لوگوی شورولت یکی از ساده‌ترین لوگوها است. هر چند همین لوگوی ساده، نمادی...

پست‌های مرتبط