پیست آزادی بازگشایی شد / شکایت فدراسیون اتومبیلرانی در صورت تکرار پلمپ

از دست ندهید

درهای پیست آزادی که توسط شرکت توسعه و نگهداری به دلیل بدهی فدراسون اتومبیلرانی و موتورسواری بسته شده‌بود، به روی علاقمندان باز شد.

بیت ران – الهام زهره وند: پیست‌های اتومبیلرانی و موتورسواری آزادی پس از دو روز به روی ورزشکاران و هوادارن باز شد.

شرکت توسعه و نگهداری مدعی است بدهی‌‌های فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری به این شرکت از سال ۸۹ تا ۱۴۰۲ رقمی حدود هشت میلیارد تومان است. هفت میلیارد تومان از این رقم شامل اجاره پیست‌ها و مابقی هزینه‌های آب و برق می‌شود.

پس از چندین جلسه که بین فدراسیون اتومبلیرانی و شرکت توسعه برگزار شد، در نهایت چهارشنبه گذشته – اول آذرماه ۱۴۰۲ –  درهای پیست آزادی از سوی این شرکت به روی ورزشکاران و مردم بسته شد.

 

افزایش سالانه ۵۰ درصدی هزینه‌ها

این درحالی است که بنابر اعلام مازیار ناظمی رئیس فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری “بستن اماکن عمومی خلاف قانون است و نیاز به حکم قضایی دارد. این اتفاق غیر قانونی قهرمانان و پیشکسوتان و مردم را ناراحت کرد و به اعتراض در رسانه‌ها واداشت.”

ناظمی در گفت‌وگو با بیت ران اعلام کرد: پس از این اقدام شرکت توسعه، به دستور بزرگترهای ورزش، جمعه صبح درهای پیست باز شد و جوانان به تمرین پرداختند. اما همچنان مشکل وجود دارد.

رئیس فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری درباره “افزایش غیرموجه هزینه‌هایی که شرکت توسعه درخواست می‌کند”، گفت: هر سال ۴۵ تا ۵۰ درصد اجاره را افزایش می‌دهند بدون اینکه کلام و معیاری داشته باشند.

وی افزود: چندی پیش شرکت توسعه به دلیل پرداخت نکردن حقوق کارمندان خود با اعتراضات آنها مواجه بود. اما آیا ما باید این هزینه را پرداخت کنیم؟

 

درهای پیست آزادی به روی علاقمندان باز شد
نمی‌خواهیم ورزش را گران کنیم

وی با تاکید بر اینکه پیست‌ها متعلق به همه مردم هستند و باید در اختیار مردم باشند، یادآور شد: درآمد ما از برگزاری مسابقات است، اگر بخواهیم برای پرداخت هزینه‌های بیشتر به شرکت توسعه، از مردم پول بیشتری بگیریم ورزش گران می‌شود.

 

ناظمی با بیان اینکه در تمام کشورهای اطراف کشورمان پیست‌های استانداردی وجود دارد که مایه حسرت ورزشکاران ما است، گله کرد: کاشکی در این ۳۰ سال که شرکت توسعه داریم، این شرکت یک پیست استاندارد برای بچه‌ها درست می‌کرد و شاهد بودیم که در مواردی اینچنین ورود می‌کند. این کار را نکردند که هیچ، حالا طلبکار هم هستند و در این شرایط با پلمپ کردن پیست، جوانان را برای ورزش به خیابان‌ها می‌کشانند و جان آنها را به خطر می‌اندازند.

رئیس فدراسیون اتومبلیرانی با اعلام اینکه به آقای فولادگر نامه زدم، درباره متن نامه گفت: تاکید کرده‌ام که اگر بار دیگر این اقدام غیرقانونی انجام شود با تماس با پلیس و شکایت قانونی در برابر این زورگویی خواهم ایستاد تا جریان فعالیت علاقمندان به اتومبیلرانی و موتورسواری متوقف نشود.

بیشتر بخوانید:

شرکت توسعه پیست های اتومبیلرانی و موتورسواری را بست ؛ واکنش شدید فدراسیون

محصولات هوندا در راه ایران / کدام خودروهای هوندا به ایران می‌آیند؟

شاهین پلاس با موتور TU5پلاس تولید شد / موتور TU5 پلاس ضعیف‌تر از ME16 است؟

قیمت جهانی موتورسیکلت های داخل کشور چقدر است؟ / هوندا کلیک هم قیمت هوندا ۱۲۵!

صابر خسروی در مسابقه رالی اژه ترکیه با فورد فیستا Rally3 EVO درخشید

ون آتین پی۲۳۰ / ون مسافری چینی با موتور رنو

قیمت کارخانه محصولات سایپا ویژه آذر ماه ۱۴۰۲ رسماً اعلام شد

مشخصات پیشرانه سه سیلندر جدید ایران خودرو

مشخصات موتور XU7 پلاس چیست؟ / موتور جدید خودرو پژو پارس را بشناسید

پژو پارس به موتور جدید XU7P مجهز شد / این موتور چگونه است؟




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

سیل در کارخانه مدیران خودرو ؛ کدام خودروها غرق شدند؟

سیل در کارخانه مدیران خودرو محصولات ام وی ام و فونیکس را زیر آب برد. این اتفاق در منطقه...

پست‌های مرتبط