قیمت کارخانه محصولات سایپا ویژه آذر ماه ۱۴۰۲ رسماً اعلام شد

از دست ندهید

قیمت کارخانه محصولات سایپا ویژه آذر ماه ۱۴۰۲ اعلام شد. این گروه خودروسازی برای آذر ماه امسال، قیمت ۱۴ محصول جدید خود را مشخص کرد. در حال حاضر، کوییک S تیپ DA با قیمتی فراتر از ۲۸۰ میلیون تومان، ارزانترین محصول سایپا به‌شمار می‌رود.

مقایسه تیبا و ساینا را در کانال یوتیوب بیت‌ران پلاس تماشا کنید:

بیت‌ران – چهارده محصول تولیدی و وارداتی سایپا برای آذر ماه امسال، قیمت خوردند. این چهارده محصول اکنون در سبد عرضه این خودروساز قرار دارند و مشتری نیاز نیست برای دریافت آنها در نوبت بماند.

سایپا ۱۵۱ SE تیپ DA به قیمت ۲۳۶ میلیون و ۳۴ هزار تومان از سوی سایپا به بازار ارائه خواهد شد. قیمت نمونه ۱۵۱ SE تیپ DA این وانت با کیفی اتاق‌بار هم ۲۳۹ میلیون و ۳۴ هزار تومان تعیین شد.

ساینا S تیپ DA به بهای کارخانه ۳۲۳ میلیون و ۷۵۷ هزار تومان به دست مشتریان می‌رسد. قیمت مدل اتوماتیک این خودرو نیز ۳۳۰ میلیون و ۹۶۶ هزار تومان اعلام شد. نسخه دوگانه‌ سوز این سدان سایپا ۲۸۳ میلیون و ۱۶۲ هزار تومان قیمت دارد و مدل با استاندارد هشتاد و پنچ‌ گانه آن را می‌توان با پرداخت ۳۳۰ میلیون و ۴۹۰ هزار تومان خریداری کرد.

بررسی ارزش خرید کوییک S را در کانال یوتیوب بیت‌ران پلاس تماشا کنید:

کوییک S تیپ DA سایپا در آذر ماه ۲۸۱ میلیون و ۵۹۲ هزار تومان قیمت دارد. نسخه پلاس اتوماتیک این هاچ‌بک داخلی به بهای کارخانه ۳۳۶ میلیون و ۸۱۷ هزار تومان به دست مشتریان می‌رسد و مدل S آن با استاندارد هشتاد و پنج گانه، ۲۸۷ میلیون و ۹۶۶ هزار تومان قیمت دارد.

 

خودرو شاهین G با ترمز ESC هم در لیست قیمت آذر ماه سایپا حضور دارد. قیمت کارخانه این سدان سایپا ۴۳۵ میلیون و ۱۹۹ هزار تومان تعیین شد. شاهین اتوماتیک هم در ازای پرداخت ۶۴۱ میلیون و ۷۱۸ هزار تومان به دست مشتریان می‌رسد.

بررسی سایپا اطلس را در کانال یوتیوب بیت‌ران پلاس تماشا کنید:

اطلس تیپ G برای آذر ماه امسال در لیست قیمت کارخانه محصولات سایپا از سوی این خودروساز، ۴۰۶ میلیون و ۶۱۵ هزار تومان قیمت خورد. این محصول در واقع نسخه هاچ‌بک سهند به‌شمار می‌رود.

چانگان‌های وارداتی سایپا هم برای آذر ماه امسال قیمت خوردند. چانگان CS35 پلاس تیپ دو به بهای کارخانه یک میلیارد و ۱۴۳ میلیون و ۴۸۸ هزار تومان به فروش می‌رسد. تیپ سه این کراس‌اوور چینی هم یک میلیارد و ۲۷۴ میلیون و ۱۳۲ هزار تومان قیمت دارد.

مصاحبه جنجالی مدیرعامل سایپا با بیت‌ران را در کانال یوتیوب بیت‌ران پلاس تماشا کنید:

بیشتر بخوانید:

ون آتین پی۲۳۰ / ون مسافری چینی با موتور رنو

صابر خسروی در مسابقه رالی اژه ترکیه با فورد فیستا Rally3 EVO درخشید

قیمت جهانی موتورسیکلت های داخل کشور چقدر است؟ / هوندا کلیک هم قیمت هوندا ۱۲۵!

شاهین پلاس با موتور TU5پلاس تولید شد / موتور TU5 پلاس ضعیف‌تر از ME16 است؟




5 دیدگاه

  1. با سلام وقت بخیر
    ببخشید ما یه کوییک gxr ثبت نام کردیم قرار بوده هفته چهارم آبان تحویل بدن ولی هنوز خبری نشده کی تولید میشه پس؟!

    • باید اول گرون بشه بعد شاید تحویل بدن،من ساینا اس ثبت نام کردم،قرار بود رو قیمت ۲۱۷تومان تحویل بگیرم اما خبری نشد ،بعد فهمیدم شده ۳۲۳،

  2. دور دوم ثبتنام کردیم نوبت ما شده پاییز ۱۴۰۳
    اونوقت شما مینویسی بدن نوبت سایپا ماشین میده

  3. همیشه قیمت کوییک بیشتر از ساینا بوده لطفا بگید چرا قیمت کوییک ۲۸۰ تومن هست ولی ساینا شده ۳۲۳ تومن. تشکر

  4. راست گفتی منم ثبت نام کردم اسمم تابستان ۱۴۰۳هست الان هم میگه بدون نوبت خیلی خوبه سپاس فرمون هرطرف بگیری به آن طرف میچرخه

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

قیمت موتور هوندا ۱۲۵ باز هم بالا رفت! کدام مدل‌ها گران شدند؟

قیمت موتور هوندا 125 به 100 میلیون تومان رسید. قیمت موتورسیکلت در بازار افزایش یافته‌است و قیمت انواع موتورسیکلت‌های...

پست‌های مرتبط