مدیرعامل گروه بهمن امروز طی حکمی تغییر کرد و به این ترتیب محمد محمدی به جای بیوک علیمرادلو به این جایگاه رسید. او کیست؟
بیت ران – الهام زهره وند: محمد محمدی در حکمی، به عنوان مدیرعامل گروه بهمن انتخاب شد. وی سابقه حضور در مجموعههای صنعتی و خودرویی شناخته شدهی کشور را در کارنامه خود دارد.
محمد محمدی در حکمی، به عنوان مدیرعامل گروه بهمن انتخاب شد. بیوک علیمرادلو که از سال ۱۳۹۹ این مسئولیت را برعهدهداشته است، جای خود را به محمدی خواهد داد.
مصاحبه با پیمان کارگر ناجی اینفینیتی ژاپن و موفقترین ایرانی در صنعت خودرو جهان را در کانال آپارات بیت ران تماشا کنید:
به گزارش بهمن نیوز، محمدی سابقه مدیرعاملی در شرکت ساپکو و معاون ساخت شرکت مهندسی و توسعه و ساخت واگنهای مسافری رهنورد از شرکتهای ایدرو و رئیس هیئت مدیره واگن پارس را نیز در کارنامه خود دارد. وی بیش از ۳۰ سال سابقه در صنعت و تحصیلات مهندسی صنایع با گرایش مدیریت سیستم و بهرهوری از دانشگاهِ تربیت مدرس و تجربه قائم مقامی مدیرعامل مگاموتور را نیز در کارنامه خود دارد.
“بهمن رسپکت زیر تست پر فشار بیت ران چه کرد؟ لات کوچه خلوت” را در کانال آپارات بیت ران تماشا کنید:
عضویت در شرکت شتابکار، شرکت کیان خودرو و نصیرماشین بخش دیگری از تجربههای مدیرعامل جدید گروه بهمن است.
جریمه ۵ هزار میلیارد تومانی بهمن موتور به دلیل گرانفروشی
به گزارش خبرنگار تحریریه صنعت خبرگزاری صدا و سیما؛ آقای احمد اصانلو رئیس سازمان تعزیرات حکومتی روز ۲۹ آذر ماه ۱۴۰۲ در نشست خبری سازمان تعزیرات حکومتی به تخلف خودروساز مونتاژی اشارهکرد و گفت: تخلف شرکت بهمن موتور درباره گرانفروشی خودرو احراز شده و این شرکت خودروسازی به بیش از ۵ هزار میلیارد تومان پرداخت خسارت محکوم شدهاست.
با وجود این حکم هنوز خریداران محصولات بهمن سردرگم و معترض هستند. سایت اقتصاد ۲۴ در تاریخ دوم اسفند ماه ۱۴۰۲ در گزارشی با عنوان «تجمع اعتراضی بدلیل گرانفروشی بهمن موتور مقابل نهاد ریاست جمهوری» با انتشار چند عکس به این موضوع که “بهمن موتور بدون اطلاع قبلی و به صورت ناگهانی ۲۰۰ میلیون به قیمت دو محصول پرتقاضای فیدلیتی و دیگنیتی اضافه کردهاست.”
حالا محمدی این میراث متهم به گرانفروشی و بدعهدی نسبت به خریداران را تحویل گرفته است. باید دید سیاستی متفاوت در پیش میگیرد و جبران مافات میکند یا در همچنان بر همان پاشنه خواهد چرخید؟
بیشتر بخوانید:
پیمان کارگر به دنبال کمک به صنعت خودرو ایران؛ راههای نجات چیست؟
بهمن رسپکت زیر تست پر فشار بیت ران چه کرد؟ / لات کوچه خالی!
ساینا اس سایپا تست و بررسی شد؛ نرم، تنبل و خوش اشتها!
لاماری ایما بررسی شد / زیبای کم جان!
پژو ۲۰۷ شش سرعته دستی و اتومات مقایسه شدند / کدامیک برنده شد؟
سراتو ۲۰۱۴ و بهمن رسپکت تست و مقایسه شدند/ خودرو کرهای کارکرده یا چینی صفر؟
آزمایش فنی ریرا برای اولین بار در ایران / عملکرد ریرا در گرمای اهواز
روشهای کلاهبرداری در خرید خودرو را بشناسید؛ جَکزنی چیست؟
پلت فرم ریرا چگونه متولد شد؟ / ویژگیهای نسل جدید پلتفرم تارا + تصاویر اختصاصی
با ۱۰۰ لیتر بنزین به کجا در ایران سفر کنیم؟