فروش فوق‌العاده شاهین اتوماتیک و ساینا S سایپا از فردا

از دست ندهید

فروش فوق‌العاده شاهین اتوماتیک و ساینا S گروه خودروسازی سایپا، از فردا آغاز می‌شود. این طرح ویژه دی ماه ۱۴۰۲ است و افراد عادی هم می‌توانند در این طرح فروش ثبت‌نام کنند.

در کانال یوتیوب بیت‌ران پلاس تماشا کنید:

بیت‌ران – از فردا یکشنبه سوم دی ماه ۱۴۰۲ فروش فوق‌العاده شاهین اتوماتیک و ساینا S سایپا آغاز می‌شود. این گروه خودروسازی اعلام کرد که شاهین اتوماتیک و ساینا S با قیمت مصوب به دست متقاضیان خرید این خودروها می‌رسند. در شرایط فروش فوق‌العاده شاهین اتوماتیک و ساینا S، قیمت‌ها قطعی است و می‌توان این خودروها را فقط در رنگ سفید از سایپا تحویل گرفت. موعد تحویل این دو خودرو نیز ۹۰ روز کاری اعلام شد.

سایپا اعلام کرد که این شرایط فروش فوق‌العاده برای مشتریان جدید است. یعنی آن دسته از متقاضیان خرید خودرو که هنوز در سامانه یکپارچه ثبت‌نام نکردند هم می‌توانند این محصولات سایپا را خریداری کنند. در این بخشنامه فروش جدید سایپا، شاهین اتوماتیک با گیربکس CVT به دست مشتریان می‌رسد و ساینا S هم فقط با تیپ DA قابل خرید است.

بخشنامه فروش سایپا

سایپا در طرح فروش فوق‌العاده شاهین اتوماتیک و ساینا S اعلام کرد: به اطلاع می‌رساند امکان ثبت‌نام خودروهای شاهین با گیربکس اتوماتیک و ساینا S تیپ DA برای متقاضیان جدید خرید خودرو فراهم شد. متقاضیانی که حائز شرایط ثبت‌نام مطابق محدودیت‌های اعلام‌شده در این بخشنامه می‌باشند و تاکنون در سامانه یکپارچه تخصیص نسبت به ثبت‌نام خودرو اقدام ننموده‌اند از فردا یکشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۰۳ لغایت ۱۴۰۲/۱۰/۰۷ و یا تا تکمیل ظرفیت (هر کدام که زودتر فرا برسد) فراهم خواهد شد.

لذا مشتریان محترم با مراجعه به سامانه یک پارچه تخصیص خودرو نسبت به ثبت نام و واریز وجه جهت خرید یکی از محصولات شاهین اتوماتیک یا ساینا اس DA اقدام نمایند.

شاهین اتوماتیک قیمت مصوب ۶۴۱ میلیون و ۷۱۸ هزار تومان را در این برنامه فروش دارد. ساینا S تیپ DA هم ۳۲۳ میلیون و ۷۵۷ هزار تومان قیمت گذاری شده‌است.

در کانال یوتیوب بیت‌ران پلاس تماشا کنید:

بیشتر بخوانید:

محموله GAC GS3 راسا موتور خاورمیانه به ایران رسید / تصاویر و ویژگی‌ها

نیو تیارا ؛ سیر تا پیاز کراس‌اوور جدید مکث موتور پیش از ورود به بازار

محصولات داچیا در ایران با نشان رنو به فروش می‌رسند / آشتی با فرانسوی‌ها؟

قیمت گمرکی خودروهای وارداتی مشخص شد / لیست قیمت ۲۲ خودرو وارداتی به ایران

قیمت‌ریسپکت ۲ و شرایط فروش آن از سوی بهمن موتور اعلام شد / بررسی تفاوت‌ها

قیمت فیات ۵۰۰ پارسیان موتور مانلی اعلام شد




2 دیدگاه

  1. با این پولا بهترین ماشینا رو میشه خرید تو کشورای دیگه . تازه با این پول ک از انبرنسا بی. ارزشتره 😐

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

سیل در کارخانه مدیران خودرو ؛ کدام خودروها غرق شدند؟

سیل در کارخانه مدیران خودرو محصولات ام وی ام و فونیکس را زیر آب برد. این اتفاق در منطقه...

پست‌های مرتبط