مدیرکل دفتر خدمات فنی و مهندسی وزارت صمت گفت: تاکنون از ۲۲ شرکت، ۱۴ شرکت خودرویی به سامانه جامع خدمات پس از فروش متصل شدهاند. اما هنوز دو شرکت بزرگ خودروساز کشور به این سامانه متصل نشدهاند.
در کانال یوتیوب بیتران پلاس تماشا کنید:
بیتران – حمید محلهای مدیرکل دفتر خدمات فنی و مهندسی وزارت صمت گفت: تاکنون از ۲۲ شرکت، ۱۴ شرکت خودرویی به سامانه جامع خدمات پس از فروش متصل شدهاند. بقیه شرکتها طبق قانون بودجه ۱۴۰۲ تا پایان آذر ماه فرصت دارند تا به استعلامهای مربوط به خدمات پس از فروش در سامانه جامع خدمات، پاسخ دهند.
حمید محلهای گفت: زیرساختهای لازم برای اتصال شرکتهای خودرویی شامل تولیدکننده، واردکننده و مونتاژکننده را برای اتصال به سامانه جامع خدمات پس از فروش فراهم کردهایم.
مدیرکل دفتر خدمات فنی و مهندسی وزارت صمت افزود: هنوز دو شرکت بزرگ خودروساز کشور به این سامانه متصل نشدهاند. طبق آیین نامه اجرایی تبصره ۱۰ قانون بودجه ۱۴۰۲ شرکتهای خودرویی تا پایان آذر ماه فرصت دارند تا به استعلامهای مربوط به خدمات پس از فروش که در سامانه جامع خدمات پس از فروش مطرح میشود پاسخ دهند.
به بیان محلهای، یکی از مهمترین مزیتهای اتصال شرکتهای خودرویی به سامانه جامع خدمات پس از فروش شفافیت ارائه خدمات آنها و ایجاد امکان شکایت از عملکرد این شرکتها توسط مردم است.
لازم به ذکر است بر اساس ماده ۴ قانون حقوق مصرفکنندگان همه شرکتهای خودرویی شامل تولیدکننده، واردکننده و مونتاژکننده موظف هستند خدمات پس از فروش ارائه دهند. بر اساس ساز و کارهای وزارت صمت این خدمات باید در بستر سامانهجامع خدمات پس از فروش اتفاق بیفتد.
در کانال یوتیوب بیتران پلاس تماشا کنید:
بیشتر بخوانید:
قیمت گازوئیل پلکانی افزایش پیدا میکند
کشنده رنو T480 بررسی شد / ساده اما اصیل!
دناپلاس توربو اتوماتیک آپشنال تا پاییز امسال به بازار میآید
صادرات محصولات سایپا به روسیه به این دلایل کاملاً منتفی شد
نبکا ET5 شرکت نبکا ؛ محصول برقی کُشنده بازار خودرو ایران با یک ستاره ایمنی
ثبت نام سایپا اطلس شروع شد / آغاز موج انصراف یا ابتدای راه تکمیل وجه؟
لادا نیوا تراول نیکا موتور با این مشخصات معرفی شد / قیمت و امکانات رفاهی