قیمت پیکاپ بهمن G9 مشخص شد

از دست ندهید

قیمت پیکاپ بهمن G9 پیش از عرضه آن به بازار اعلام شد. این محصول جدید گروه بهمن قرار است برای نخستین بار در بورس کالا به فروش برسد.

در کانال یوتیوب بیت‌ران پلاس تماشا کنید:

بیت‌ران – قیمت پیکاپ بهمن G9 از سوی بهمن موتور یک میلیارد و ۹۸۰ میلیون تومان اعلام شد. اعلام این قیمت در حالی صورت گرفت که بهای مصرف‌کننده گرانترین نسخه این خودرو در چین ۱۵۵ هزار و ۸۰۰ یوان است. این رقم براساس نرخ تبدیل ارز امروز برابر با یک میلیارد و ۱۱۱ میلیون تومان است.

 

اگر ۳۲ درصد هزینه داخلی‌سازی زیر ۲۰ درصد، ۵/۵ درصد بیمه گمرک و مالیات علی‌الحساب در گمرک و سهم هلال‌احمر، ۱/۵ درصد هزینه‌های جانبی رندشده در گمرک (جمعاً ۳۹ درصد – تعرفه واردات CKD و SKD)، هزار دلار هزینه حمل دریایی (۵۰ میلیون و ۶۳۰ هزار تومان)، ۷ درصد هزینه مونتاژ در ایران، ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده، ۲/۵ درصد مالیات هوای پاک، یک درصد مالیات ماده ۳۰ قانون مالیات ارزش افزوده، یک درصد مالیات شماره‌گذاری، ۱۲ میلیون هزینه بیمه شخص ثالث (بالاترین پوشش) و ۶۰۰ هزار تومان هزینه خدمات شماره‌گذاری (جمعاً ۱۳/۵ درصد + ۵ میلیون تومان)  به رقم حدودی یک میلیارد و ۷۶۲ میلیون تومان می‌رسیم.

حتی اگر تمامی این ارقام را دست بالا هم حساب کنیم، بهمن موتور در ازای تولید هر دستگاه پیکاپ G9، مبلغ ۲۱۸ میلیون تومان سود بدست می‌آورد.

در کانال یوتیوب بیت‌ران پلاس تماشا کنید:

پیکاپ بهمن G9 مجهز به موتور دو لیتری توربو TGDi است که ۲۲۰ اسب بخار قدرت و ۳۶۰ نیوتن متر گشتاور در اختیار راننده قرار می‌دهد. نیرو و گشتاور این موتور توسط گیربکس هشت سرعته اتوماتیک AT به هر دو محور این پیکاپ آفرودی ارسال می‌شود. گیربکس این خودرو توسط کمپانی ZF تأمین می‌شود که در خودروهای دیگری مانند فوتون تونلند اتوماتیک G7 و لئو MX8 هم وجود دارد.

تعلیق جلوی پیکاپ G9 جناغی دوبل است و در محور عقب هم ساختار مولتی لینک وجود دارد. تعلیق بهمن G9 قابلیت تنظیم سفتی و نرمی در ۸ مرحله را نیز دارد.

بیشتر بخوانید:

دناپلاس توربو اتوماتیک آپشنال تا پاییز امسال به بازار می‌آید

صادرات محصولات سایپا به روسیه به این دلایل کاملاً منتفی شد

نبکا ET5 شرکت نبکا ؛ محصول برقی کُشنده بازار خودرو ایران با یک ستاره ایمنی

ثبت نام سایپا اطلس شروع شد / آغاز موج انصراف یا ابتدای راه تکمیل وجه؟




12 دیدگاه

  1. داخل سایت خود کمپانی خبری از سیستم تعلیق قابل تنظیم در قسمت مشخصات خودرو نیست آن هم در هشت مرحله. اگر همچین آبشن خوب و کاربردی روی این خود به درخواست طرف ایرانی نصب بشه که خیلی هم عالی ولی از خودروساز های وطنی بعید هست. در این سالها در هیچ یک از خودروهای چینی وارداتی یا مونتاژی سیستم تعلیق با قابیلیت تنظیم سفتی نرمی یا حالات مختلف و حتی تنظیم ارتفاع خودرو نداشته ایم.

  2. کسی بخواد اینو با این قیمت بخره ، همون فوتون اتومات رو میخره که هم معروف‌تره و هم قوی‌تر و بخاطر تشابه شدید اتاق و زیربندی با هایلوکس ،میشه تمام لوازم آفرودی هایلوکس رو بر روی فوتون اتومات نصب کرد و البته که تنها مشکل فوتون ، مونتاز ناشیانه‌ی این خودرو هست که نیاز به بازمونتاژ داره

  3. مگر مردم ایران همانند آدمهای فضایی نیستند هر کالایی با قیمت فضایی به مردم فروخته نمیشه چون ما خواستیم فضایی زندگی کنیم با تمام مللدنیا فرق داشته باشیم

  4. این قیمت کلاه‌برداری نیست بلکه شرم آور هست، کاری به قیمت های دبی و چین ندارم، خیلی از ماها به دلیل علاقه به آقا اباعبدالله بارها به کربلا و نجف رفتیم، به شخصه دیدم قیمت این خودرو رو در نمایندگی حاشیه شهر نجف به پول ما کمی بیش از هفتصد میلیون میشد، چطور الان قیمتش رو نزدیک به دو میلیارد یعنی نزدیک به سه برابر گذاشتن؟؟ آیا نظارتی نیست؟ قانونی وجود نداره؟ واردات ممنوع و قطره چکانی و خودروی چینی هم با سه برابر قیمت!! دارن کاری میکنن که بگیم صد رحمت به سایپا و ایرانخودرو و پراید و پژو۴۵۰….. شرم آوره

  5. زودتر بیاد برای بررسی درست و حسابی چون یک دستگاه مورد بررسی قرار گرفته اما مدل داخلی ساز شده حتماً فرق داره

  6. اگر قرار باشد که خودرو در ایران مونتاز شود باید قیمت آن ارزان تر یامساوی با قیمت آن در مبدأ باشد والا چه دلیلی وجود دارد که ما قطعه بیاوریم مونتاژ کنیم و ۳۳درصدگرانتر شود

  7. حاشا ازمردم شریف ایران
    سردمداران بهمن موتور ،مردم رااحمق فرض کرده اندکه
    پیکاپG9 را ،۱ میلیاردو۹۸۰ میلیون تومان اعلام کرده انددرحالی
    که درخود کشور سازنده ،بسیارپایین ترازاین می باشد
    بهتراست مردم شریف ایران هرچندهم که توان خریدآن را
    داشته باشند،اقدام به خرید نکنندتازمانی که بهمن موتوری ها
    سرعقل بیایندوآدم شوند

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

مستند درباره اصغر قندچی مردی که با ماک آمد و رفت

مستند درباره‌ی اصغر قندچی ، فیلم آن مرد با ماک آمد است که در سال‌های واپسین زندگی این انسان...

پست‌های مرتبط