ثبت نام سایپا اطلس شروع شد / آغاز موج انصراف یا ابتدای راه تکمیل وجه؟

از دست ندهید

براساس اعلام رسمی، ثبت نام سایپا اطلس از سوی این گروه خودروسازی آعاز شد. سایپا اعلام کرد امکان واریز وجه برای متقاضیان خودرو اطلس سایپا که در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی ثبت نام کرده‌اند، میسر شده‌است.

در کانال یوتیوب بیت‌ران پلاس تماش کنید:

بیت‌ران – متقاضیان حائز شرایط در دومین طرح سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی که ثبت نام اولیه خودرو اطلس گروه سایپا را انجام داده‌اند و در تاریخ ۱۴۰۲/۰۹/۱۳ برای آنها پیامک ارسال‌شده، امکان ثبت نام و واریز وجه آنها میسر شده‌است.

بر این اساس متقاضیان پیش خرید خودرو اطلس G می‌بایست مبلغ علی‌الحساب اعلام‌شده را در وجه شرکت سایپا واریز و الباقی مبلغ را بر اساس قیمت روز خودرو در زمان تحویل واریز کنند.

گفتنی است زمان تحویل خودرو اطلس G گروه سایپا از هفته چهارم فروردین ماه ۱۴۰۳ به بعد است. متقاضیان محترم می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به نمایندگی‌های گروه خودروسازی سایپا در سراسر کشور و یا به آدرس اینترنتی سایت فروش به نشانی saipa.iranecar.com مراجعه کنند.

مبلغ علی‌الحساب برای ثبت نام سایپا اطلس ۲۰۳ میلیون و ۳۰۷ هزار و ۵۰۰ تومان است. گروه خودروسازی سایپا، این مبلغ را به عنوان پیش‌پرداخت دریافت می‌کند و رقم فروش اصلی در زمان تحویل این خودرو مشخص خواهد شد.

با توجه اعلام بخشنامه فروش از سوی سایپا برای خودرو اطلس موج گسترده در فضای وب برای فروش حواله خودرو اطلس مشاهده می‌شود. با توجه به قیمت اعلامی سایپا به نظر می‌رسد موج انصراف این خودرو مانند بقیه خودروها در راه است.

قیمت اطلس سایپا در مهرماه سال جاری، حدود ۳۴۴ میلیون تومان اعلام شد. سایپا اطلس مجهز به موتور M15GSI است که حدود ۹۴ اسب بخار قدرت و ۱۳۸ نیوتن‌متر گشتاور در اختیار مالک خود قرار می‌دهد. نیرو و گشتاور موتور این خودرو توسط گسربکس پنج سرعته دستی به محور جلو آن منتقل می‌شود.

ثبت نام سایپا اطلس برای منتخبین ویژه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در دومین طرح سامانه یکپارچه هم میسر شد. متقاضیان این طرح هم باید مبلغ ۲۰۳ میلیون و ۳۰۷ هزار و ۵۰۰ تومان را به صورت علی‌الحساب واریز کنند. تحویل خودروهای این طرح از فروردین ماه سال آینده آغاز می‌شود.

سایپا اطلس مجهز به سیستم GSI یا راهنمای تعویض دنده است که به راننده کمک می‌کند همواره از بهترین دنده استفاده کند. سیستم زمانبندی متغییر سوپاپ‌ها یا VVT هم در موتور این خودرو قرار گرفت و دریچه گاز این خودرو نیز برقی است.

در کانال یوتیوب بیت‌ران پلاس تماشا کنید:

بیشتر بخوانید:

لادا نیوا تراول نیکا موتور با این مشخصات معرفی شد / قیمت و امکانات رفاهی

لادا وستا نیکا موتور با این مشخصات به بازار می‌آید / قیمت و امکانات

دور ششم عرضه خودرو در سامانه یکپارچه آغاز شد

محصولات لادا در ایران توسط نیکا موتور رونمایی شدند / قیمت خودروهای لادا چقدر است؟

تاکسی برقی ایران خودرو به تهران رسید / JMEV Yi با این مشخصات به خیابان می‌آید




5 دیدگاه

  1. این خودرو نهایتش همون مبلغ پیش پرداختش که ۲۰۳ میلیون هست ارزش داشته باشه ! نه اصلا میگیم ۳۰۰ میلیون ! سال ۱۴۰۳ با توجه به لیست قیمت هایی که سایپا و ایران خودرو برای خوروهای به اصطلاح جدیدشون و قیمت هایی که دادن باید التماس کنن برای خرید ! کارمند و کارگر با حقوق ۱۰ تا ۱۵ تومن و این تورم و اوضاع مملکت چطور میتونه یه ماشین ۴۰۰ تومنی بخره ؟! چند سال باید پس از انداز کنه اونم با این حقوق ها که باید برای ریال به ریالش برنامه ریزی کنی تا حداقل به بیستم ماه برسه و جیبش خالی نشه ! پولدار هم که نمیان از ایران خودرو و سایپا خرید کنن ! سال آینده این دو خودرو ساز مشتری های قشر متوسط رو به پایین و حتی رو به بالا خودشون از دست میدن ، تکلیف قشر مرفه هم روشنه ! برای مصرف خودشون که نمیخرن ، برای خرید و فروش هم وقتی بقیه قشرها نتونن خرید کنن عملا بازار خرید و فروشی وجود نخواهد داشت ! بوی سال های ۹۳ و ۹۴ میاد ، کمپین های نخریدن و التماس برای خرید !

  2. این خودرو بااین مشخصات همون کوییک بزک کردست من که پیامک برام اومد وانصراف میدم واقعا جای تاسف داره بااین قیمت به فهم وشعور مردم دارید توهین میکنید.

  3. من که برام پیامک اومد ولی واریز نمیکنم چون ارزش نداره با این قیمت آدم میره ۲۰۷ می‌خره ملت رو چی فرض کردن

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

موتور ۶ سیلندر بنزینی خودرو رونمایی شد

موتور ۶ سیلندر بنزینی خودرو رونمایی شد. در ساخت این موتور به  ۴۵ درصد دانش فنی بومی ساخت موتور...

پست‌های مرتبط