نقص فنی محصولات چری در عربستان / فراخوان ۱۶۱۹۰ خودرو به دلیل خطر آتش‌سوزی

از دست ندهید

نقص فنی محصولات چری به شکلی گسترده در کشور عربستان خبرساز شد. به‌طوری‌که وزارت بازرگانی آن کشور با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که ۱۶۱۹۰ دستگاه از انواع محصولات چری در کشور عربستان با خطر آتش‌سوزی روبرو هستند.

نقص فنی محصولات چری

بیت‌ران – وب‌سایت معتبر arabgt.com طی خبری رسماً اعلام کرد که محصولات چری در بازار خودرو کشور عربستان پر خطر هستند. ماجرا از این قرار است که وزارت بازرگانی عربستان، خودروهای چری آریزو ۵، چری آریزو ۶، چری تیگو ۷ پرو و چری تیگو ۲ پرو (ام‌وی‌ام ایکس ۲۲ پرو) را معیوب اعلام کرد.

این خودروها براساس اطلاعیه وزارت بازرگانی کشور عربستان به دلیل احتمال ذوب‌شدن سیم‌کشی الکتریکی واحد کنترل پایداری آنها با خطر آتش‌سوزی روبرو هستند. از همین رو، وزارت بازرگانی به مالکان این محصولات چری اعلام کرد که به سرعت برای رفع این نقص خطرناک به نمایندگی رسمی چری (Sanabel Modern Cars) مراجعه کنند.

نقص فنی محصولات چری در شرایطی در کشور عربستان اعلام شد که این محصولات چری در بازار خودرو ایران هم تردد دارند. از همین رو باید دید مدیران خودرو هم چنین فراخوانی را برای رفع نقص فنی محصولات چری اعلام خواهد کرد، یا خیر.

شمار زیادی از خودروهای آریزو ۵، آریزو ۶، تیگو ۷ پرو و ام‌وی‌ام ایکس ۲۲ پرو اکنون در خیابان‌ها تردد می‌کنند و در پارکینگ‌ها پارک می‌شوند. ایراد ذوب‌شدن سیم‌کشی الکترونیکی واحد کنترل پایداری این خودروها ممکن است در محصولات ایرانی چری هم وجود داشته باشد.

به همین دلیل شایسته است مدیران خودرو با اعلام فراخوان، مالکان این خودروها را برای بررسی این نقص فنی به نمایندگی‌های خود دعوت کند. چراکه در صورت بروز حادثه‌ای، جبران خسارت وارده بر خودرو به دلیل گرانی و در دسترس‌نبودن لوازم مصرفی خودروهای چینی، امکان پذیر نیست.

بررسی چری تیگو هشت پرومکس را در کانال یوتیوب بیت‌ران پلاس تماشا کنید:

 بیشتر بخوانید:

قیمت نیسان کیکس وارداتی نامی خودرو اعلام شد / مشخصات فنی کیکس تغییر کرد

قیمت نیسان سیلفی وارداتی نامی خودرو چقدر است؟

نامی خودرو ۳ محصول جدید نیسان برای بازار ایران را رسماً رونمایی کرد

قیمت نیسان ایکس تریل وارداتی نامی خودرو مشخص شد




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

موتور ۶ سیلندر بنزینی خودرو رونمایی شد

موتور ۶ سیلندر بنزینی خودرو رونمایی شد. در ساخت این موتور به  ۴۵ درصد دانش فنی بومی ساخت موتور...

پست‌های مرتبط