دنا پلاس دستی EFP یک هفته دیگر به بازار می‌آید

از دست ندهید

مدیر پروژه بهسازی محصولات پلتفرم خانواده دنا، از عرضه دنا پلاس دستی EFP با گیربکس شش سرعته، در آذرماه امسال خبر داد.

بررسی دنا پلاس جوانان در برابر دنا پلاس توربو را در کانال یوتیوب بیت‌ران پلاس تماشا کنید:

بیت‌ران – سیروس دهقان‌زاده، گفت: این محصول دارای استانداردهای ۸۵ گانه است. این استانداردها شامل سنسور نور و باران (RLS)، سیستم راهنمای تعویض دنده (GSI)، سیستم پایش فشار باد و دمای تایرها (TPMS)، توسعه سیستم کنترل پایداری (ESC) و محافظت از عابر پیاده است.

 

وی با اشاره به اینکه واریانت دنا پلاس دنا پلاس دستی EFP و گیربکس شش سرعته در راستای توسعه محصول دنا طراحی و تولید شد، عنوان کرد: در این محصول نسبت به محصول مبنا، برخی امکانات ارتقا یافت. برخی ترکیبات از جمله موتور و گیربکس نیز تغییر کرده‌است.

تست دنا توربو اسپرت تا حد مرگ را در کانال یوتیوب بیت‌ران پلاس تماشا کنید:

به بیان وی، خانواده موتورملی (تنفس طبیعی و پرخوران) به عنوان نسل جدید این گروه موتور با بهره‌گیری از طراحی قطعات مختلف به صورت ارتقا‌یافته‌ با هدف بهبود مصرف سوخت، آلایندگی و هم چنین افزایش توان و گشتاور، توسعه‌یافته و آماده بهره‌برداری شده‌است. نسخه تنفس طبیعی این خودرو با یک گیربکس شش سرعته در قلب دنا پلاس دستی قرارگرفته است.

 

مدیر پروژه بهسازی محصولات پلتفرم خانواده دنا افزود: تغییرات قوای محرکه و استفاده از موتور EF7P به جای EF7 با قابلیت ارتقای سطح استاندارد آلایندگی به یورو شش، افزایش توان و گشتاور موتور و کاهش دور آرام (کاهش مصرف سوخت و آلایندگی) از تغییرات صورت‌گرفته در این محصول نسبت به خودروی مبناست.

تست دنا جوانان با موتور EFP را در کانال یوتیوب بیت‌ران پلاس تماشا کنید:

دهقان زاده ادامه داد: از مزایای گیربکس شش دنده دستی می‌توان به کاهش مصرف سوخت به خصوص در سرعت‌های بالا اشاره کرد. کاهش دور موتور، بهبود کیفیت و حس رانندگی بهتر با توجه به توزیع مناسب‌تر دنده‌ها، کاهش فشار روی موتور در سرعت‌های بالا و در نتیجه افزایش عمر پیشرانه در نتیجه استفاده از گیربکس شش سرعته دستی است.

وی در ادامه به امکانات این خودرو نسبت به محصول مبنا اشاره کرد. دهقان‌زاده گفت: فرمان برقی D Type، برف پاک‌کن هوشمند و اکسل عقب دیسکی، بخشی از امکانات این محصول به‌شمار می‌رود.

تست دنا با موتور EFP را در کانال یوتیوب بیت‌ران پلاس تماشا کنید:

به بیان وی، در راستای ارتقای کیفیت، ارتقای سیستم ضد سرقت، کاهش صدای قفل‌ها هنگام باز و بسته‌کردن‌درها، کاهش نیروی مورد نیاز برای کشیدن‌دستگیره‌ها و جلوگیری از یخ‌زدگی و اختلال در عملکرد قفل‌ها در هوای زیر صفر درجه سانتیگراد، در این محصول از قفل‌های یکپارچه استفاده شده‌است.

تفاوت سیستم تعلیق دنا و تارا را در کانال یوتیوب بیت‌ران پلاس تماشا کنید:

بیشتر بخوانید:

نقص فنی محصولات چری در عربستان / فراخوان ۱۶۱۹۰ خودرو به دلیل خطر آتش‌سوزی

قیمت نیسان ایکس تریل وارداتی نامی خودرو مشخص شد

نامی خودرو ۳ محصول جدید نیسان برای بازار ایران را رسماً رونمایی کرد

قیمت نیسان سیلفی وارداتی نامی خودرو چقدر است؟

قیمت نیسان کیکس وارداتی نامی خودرو اعلام شد / مشخصات فنی کیکس تغییر کرد




9 دیدگاه

  1. آدمای بی وجدان اول اون تعهداتتون ک۵ ماه مونده وپولشو هم گرفتید بدید . به همه گفتم هفته آینده اگه خودرو منو ندن که دنا توربو ۶سرعته میام نمایندگی
    اون جایی که اسمشو گذاشتید رضایت مشتریان هر کاری ازدستم بر بیاد میکنم. قید همه چیو هم زدم.

  2. چرا دنا یه تیپ کامل تولید نمی کنین یه تیپ فقط چراغشو فرق داره یه تیپ جلوبندیش .۶تیپ.اخه چکاریه مثلا ساینا اس چکاریه اینه تاشو ابشن حساب میکنین.نگاه به کشورهای دنیا کنین مسخره بازیها چیه در سایپا و ایرانخودرو ببندین راحت مگر نمی گین ضرر میده خوب چکاریه خون مردم مکیدن پول مردم یکسال تا دوسال از جلو میبرن بعد میگن به نرخ روز خواهشن جمع کنین اسم خودرو هم خراب کردین نه کیفیتی نه امنیتی نا ابشن درست حسابی خدا وکیلی حق مردم این نیست واقعا مردمو گیر اوردین

  3. سلام دوستان به خداالان ۳ماه ونیم تکمیل وجه کردم برا دنا ۶سرعته الان میگن تو دی ماه فاکتور می شه نمی دونم دردمونو به کی بگیم

  4. واقعا اوج بی شرفیه این کار ایران خودرو چکار کردین ۱۰۰ کشیدین روش دقیقا بگین چیکار کردین

  5. این موتور رو بدون توربو روی دنای دستی میدن بیرون توربو رو روی ری را نصب میکنن ازبس که گفتی این موتور برای این ماشین جواب نمیده

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

از کاغذ دیواری تا میز شام ؛ لوگوی شورولت از کجا آمده است؟

در میان لوگوی شرکت‌های مختلف خودروسازی، لوگوی شورولت یکی از ساده‌ترین لوگوها است. هر چند همین لوگوی ساده، نمادی...

پست‌های مرتبط