k125 ایران خودرو در حال گذراندن تست‌های تابستانی

از دست ندهید

k125 ایران خودرو در حال گذراندن آزمایش نهایی سامانه کنترل پایداری است و چند نمونه تجاری از این خودرو به تولید رسیده است. اولین شاسی بلند ایران خودرو که هنوز نام آن مشخص نیست، با چه مشخصاتی به دست خریداران می‌رسد؟

ری را ایران خودرو روی خط تولید ریرا

بیت ران – مجتبی اسماعیلی: k125 ایران خودرو با نام فعلی ری‌را در حال گذراندن آزمایش نهایی سامانه کنترل پایداری (ESC) است.

همچنین چند نمونه صنعتی از این خودرو برای انجام تست‌های سخت تابستانی به تولید رسید. البته این نمونه‌ها تنها برای آزمایشات تولید شدند و به دست خریداران نمی‌رسند.

کراس اوور ری‌را روی پلت فرم جدید IKP1 ایران خودرو که پلت فرمی با فرمان‌پذیری و کیفیت سواری مناسب است، توسعه یافت. قوای محرکه این خودرو نیز EFP یا همان EF7 توربو پلاس است که با تغییراتی در نیمه بالایی موتور و اضافه شدن دو VVT برای سوپاپ هوا و دود، قادر به تولید ۱۶۰ اسب بخار قدرت و ۲۴۰ نیوتون متر گشتاور است. گیربکس شش سرعته AT برند DAE نیز این قدرت را به چرخ‌های جلوی k125 ایران خودرو می‌رساند.

امکانات کراس اوور k125 ایران خودرو

کراس اوور ری‌را مجهز به امکاناتی مانند رادار نقطه کور، دوربین و سنسور دنده عقب، چراغ ولکام، دوربین ۳۶۰ درجه، ترمز پارک برقی، اتو هلد، دسته دنده الکتریکی، گرم‌کن صندلی، سامانه ESC، کلاستر دیجیتال، شارژر وایر لس،  و… است.

طراحی داخلی ری‌را
طراحی داخلی ریرا

به نظر می‌رسد کراس اوور ری‌را ایران خودرو با لیست بلندی از امکانات و آپشن‌های روز در صدد تصاحب بخشی از بازار کراس اوورهای چینی درجه دو  کشور است.

k125 ایران خودرو هر چند روی کاغذ مشخصات فنی قابل قبول و امکانات مناسبی دارد اما تنها در صورتی موفق می‌شود که با دقت و کیفیت تولید شود.

زمان ورود k125 ایران خودرو به بازار هنوز مشخص نیست اما بر اساس برخی گمانه زنی‌ها، این خودرو در زمستان وارد بازار می‌شود. لازم به ذکر است که هنوز نام اصلی این خودرو در زمان ورود به بازار هم مشخص نیست.

بیشتر بخوانید:

پیشرانه ME16 سایپا را بشناسید

زمان اعلام نتایج مرحله دوم فروش خودرو مشخص شد

سیستم کنترل پایداری ESP اجباری شد / خودروسازان اجرا نمی کنند!

کیو جی موتور برند لوکس بنلی وارد ایران شد

آغاز تست تصادف خودرو در ایران ؛ یورو انکپ در اولین مرکز تست تصادف خاورمیانه

ساینا اس سایپا تست و بررسی شد؛ نرم، تنبل و خوش اشتها!

چرا پلیس نمی‌تواند جلوی شماره گذاری خودروهای نا‌ایمن را بگیرد؟




1 دیدگاه

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

قیمت موتور هوندا ۱۲۵ باز هم بالا رفت! کدام مدل‌ها گران شدند؟

قیمت موتور هوندا 125 به 100 میلیون تومان رسید. قیمت موتورسیکلت در بازار افزایش یافته‌است و قیمت انواع موتورسیکلت‌های...

پست‌های مرتبط