محصولات اشکودا برای بازار خودرو ایران رونمایی شدند / ۵ خودرو جدید اشکودا

از دست ندهید

محصولات اشکودا برای بازار خودرو ایران دقایقی پیش توسط شرکت پارس ساتر هوشمند رونمایی شدند. در مراسم رونمایی از خودروهای وارداتی اشکودا، ۵ خودرو توسط این شرکت معرفی شدند که به زودی به بازار ارائه خواهند شد.

محصولات اشکودا در ایران / اشکودا OCTAVIA

بیت‌ران – محمد فتح‌اللهی: ماه‌ها پیش شایعه ورود محصولات اشکودا به ایران وجود داشت. حتی یک شرکت خصوصی، تابلو این برند خودروسازی چکی را بر سر در یکی از نمایدگی‌های خود نصب کرد. علاوه‌بر این، وبسایت رسمی اشکودا ایران هم از ماه‌ها پیش فعالیت رسانه‌ای خود را آغاز کرد.

محصولات اشکودا در ایران / اشکودا KAMIQ
محصولات اشکودا در ایران / اشکودا KAMIQ

اما شرکت پارس ساتر هوشمند در اصل متعلق به کجاست؟ اگر به گذشته فعالیت خودرویی این شرکت نگاه کنیم، باید گفت مالکان پارس ساتر هوشمند پیش از این مجموعه ایران روور و هایپرکار را در اختیار دارند که هر دو زیر مجموعه هولدینگ ایران روور بشمار می‌رود.

 

محصولات اشکودا در ایران / اشکودا KAROQ

آنطور که مشخص است، پارس ساتر هوشمند قرار است ارائه خدمات به محصولات اشکودا در ایران را نیز در محل هایپرکار انجام دهد. به همین دلیل، تابلو اشکودا ایران هم روی همین ساختمان نصب شد.

رونمایی از لوگو پارسی محصولات اشکودا در ایران

لوگو فارسی محصولات اشکودا در ایران

مهندس رمضانی بنیانگذار ایران روور در سال ۱۳۳۹ لوگو فارسی محصولات اشکودا در ایران را رونمایی کرد. همانطور که عنوان شد، تامین قطعات خدمات پس از فروش اشکودا در هایپر کار یعنی زیر مجموعه ایران روور انجام خواهد شد.

محصولات اشکودا در ایران / اشکودا KUSHAQ
محصولات اشکودا در ایران / اشکودا KUSHAQ

شرکت هایپر کار قیمت و اصالت کالا را در اولویت قرار داد تا فضای امنی برای مشتریان فراهم شود. هایپرکار برنامه دارد تا ۱۶ شعبه در استانهای اصلی ایران افتتاح کند تا کار خدمات رسانی به خودروهای اشکودا در ایران آسان‌تر شود.

رمضانی تأکید کرد با توجه به وجود ۲۵ میلیون نفر در کشور که از خدمات خودرو استفاده می‌کنند، شبکه آنلاین پاسخگو خواهد بود. او همچنین بیان کرد که قطعات اشکوداهایی که رونمایی شد را تامین کردیم.

محصولات اشکودا در ایران
محصولات اشکودا در ایران / اشکودا SCALA

دقایقی پیش شرکت پارس ساتر هوشمند، ۵ محصول اشکودا در ایران را رونمایی کرد. این شرکت خودرویی مدل‌های اکتاویا، Kamiq، اسکالا، Karoq و Kushaq را به بازار خودرو ایران وارد خواهد کرد.

این محصولات، جدیدترین و به روز ترین خودروهای اشکودا در بازار جهانی خودرو هستند که به زودی شرایط فروش آنها برای بازار خودرو ایران مشخص خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

خودرو k125 ایران خودرو در حال گذراندن تست‌های تابستانی

تأیید واردات خودروهای کارکرده توسط شورای نگهبان

ون BAW M7 دیار خودرو به تهران رسید / پرفروش‌تر از سوبا M4، ارزانتر از هایما ۷X

خودروهای گذر موقت تسهیلات جدید گرفتند / ۵ ماه تردد برای یک خودرو گذر موقت

شاهین پلاس سایپا فعلاً به بازار خودرو ایران نمی‌آید / اولویت با روس‌هاست




2 دیدگاه

  1. امیدوارم پیگیری کنید مثل اینکه وزیر جدید صمت میخواهد جلوی توسعه گیربکس اتوماتیک در ایران خودرو و نیرو محرکه رو بگیره به این بهانه که میخواهد خودرو برقی تولید کند و سر آخر نه خودرو برقی تولید میشود نه گیربکس مناسب و ایران خودرو تا ۱۰ الی ۱۵ سال دیگه باید با گیربکس دستی سر کنه تا خودرو ها برقی بشود لطفاً پیگیری کنید دارند جلوی صنعت رو میگیرند

  2. اگه بدونید چقدر منتظر این ماشین تو ایران بودم
    واقعا اشکودا حرف ندارن
    امیدوارم رانتی نباشه و به مصرف کننده واقعی برسه

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

کنده شدن اکسل X55 / مدیران خودرو چه می‌گوید؟

ویدیو کنده شدن اکسل ام‌ وی ام X55 را در چند روز اخیر احتمالا دیده‌اید. اتفاقی بسیار خطرناک، که...

پست‌های مرتبط