مرسدس بنز E Class 2024 معرفی شد / شکوه S کلاس در ابعادی کوچکتر

از دست ندهید

مرسدس بنز E کلاس جدید، در حالی معرفی شد که برای آخرین بار این کلاس تنها به موتور بنزینی یا دیزلی مجهز خواهد بود.

بیت‌ران – مرسدس بنز E Class 2024 یک سدان با نگرش مشخص از مرسدس بنز است که با سطح تجهیزاتی کمتر، ابهت S کلاس را ارائه می‌هد. حال مرسدس بنز بنز نسل دهم آن را رونمایی کرده‌است. در این مطلب به بررسی مختصر آن می‌پردازیم.

مرسدس بنز E Class 2024
مرسدس بنز E Class 2024
بررسی اجمالی

تیپ‌های پایه E350 از یک پیشرانه ۲ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ با قدرت ۲۵۵ اسب بخار استفاده می‌کنند، در حالی که E450s به لطف پیشرانه ۳ لیتری شش سیلندر خطی توربوشارژ، قدرت را به ۳۷۵ اسب بخار می‌رساند.

سیستم چهار چرخ متحرک استاندارد است و همه مدل‌ها فهرستی بلندبالا از ویژگی‌های کمک راننده و اطلاعات سرگرمی را ارائه می‌هند.

سایر رقبای اروپایی مانند آئودی A6 و بی‌ام‌و سری ۵ فضا و تجهیزات مشابهی را دارند. اما هیچ‌کدام اعتباری که با نشان مرسدس بنز ارائه می‌شود را ندارند.

مرسدس بنز E Class 2024
مرسدس بنز E Class 2024
تحولات مدل ۲۰۲۴

امسال شروع نسل جدید سدان کلاس E است که از ابتدا با فناوری و سطح امکانات بیشتر نسبت به مدل قبلی باز طراحی شده‌است.

همچنین مرسدس بنز پیشرانه‌های چهار و شش سیلندر هیبریدی برای آن در نظر دارد. در داخل کابین، مجموعه‌ای از فناوری‌های جدید را برای آن تدارک دیده‌و لقب کابین فلفلی را به آن داده‌است.

کابین کلاس E همواره جزء بهترین و راحت‌ترین کابین‌های خودروهای کلاس خود بود. حال مرسدس مدعی است کابین این نسل حتی راحت‌تر از فضای داخلی نسل‌های قبلی است. انتظار می‌رود تا پایان سال ۲۰۲۳ E Class 2024 را در شوروم نمایندگی‌های این کمپانی ببینیم.

مرسدس هنوز قیمتی را برای E Class 2024 اعلام نکرده‌است. اما پیش‌بینی می‌شود که شاهد عرضه آن در سه سطح و تریم Premium ،Exclusive و Pinnacle باشیم. بدین ترتیب E Class 2024 می‌تواند مخاطبان زیادی از خریداران خودروهای لوکس را به خود جذب کند.

مرسدس بنز E Class 2024
مرسدس بنز E Class 2024
موتور، گیربکس و عملکرد

زیر کاپوت اسکالوپ E۳۵۰ یک موتور ۴ سیلندر ۲.۰ لیتری توربوشارژ وجود دارد که با یک موتور الکتریکی ۲۳ اسب بخار کوپل می‌شود و در مجموع ۲۵۵ اسب بخار قدرت دارد.

مدل E۴۵۰ از سیستم هیبریدی مشابهی برای یک موتور شش سیلندر خطی ۳.۰ لیتری توربوشارژ بهره می‌برد که در مجموع قدرت ۳۷۵ اسب بخار را به سرچر‌خ‌ها می‌دهد. از نکات مثبت سیستم‌های هیبریدی این است که سیستم‌های هیبریدی تاخیر توربو را کاهش می‌دهند.

تعلیق پنوماتیک قابل تنظیم هم به صورت سفارشی قابل جایگزین شدن با آرایش فنر فولادی استاندارد است. همچنین سیستم کمکی فرمان پذیری چرخ عقب نیز قابل سفارش‌گذاری است که مانورپذیری را در فضاهای تنگ بهبود می‌بخشد.

مصرف سوخت و MPG دنیای واقعی

EPA هنوز برآورد مصرف سوخت را برای E-class 2024 منتشر نکرده‌است، اما انتظار داریم که نسبت به اعداد مدل ۲۰۲۳ شاهد پیشرفت های کوچکی باشیم. برای اطلاعات بیشتر در مورد مصرف سوخت E-class، به وب سایت EPA مراجعه کنید.

مرسدس بنز E Class 2024
مرسدس بنز E Class 2024
داخلی، راحتی و باربری

جای تعجب نیست که کابین کلاس E بر راحتی و کیفیت تمرکز دارد. فضای سرنشینان در عکس‌ها بسیار لوکس و باکیفیت به نظر می‌رسد و فضای داخلی با مواد باکیفیت مانند تودوزی چرمی و تزئینات فلزی طراحی شد.

در مجموع، طراحی فوق‌العاده‌ای به نظر می‌رسد و به زیبایی، ظاهر زیبای خودرو را تکمیل می‌کند. اگرچه کلاس E در گذشته به صورت کوپه و کانورتیبل نیز عرضه می‌شد، اما انتظار داریم این نسل تنها به طرح سدان چهار درب پایبند باشد.

مرسدس بنز E Class 2024
مرسدس بنز E Class 2024
گالری تصاویر مرسدس بنز E Class 2024
اطلاعات سرگرمی و اتصال

فناوری‌های یکپارچه زیادی در فضای داخلی کلاس E وجود دارد و خریدارانی که آن را می‌خواهند می‌توانند داشبوردی را سفارش دهند که با سه نمایشگر جداگانه پوشانده‌شده‌است.

اگر از ما بپرسید، کمی زیاد است. بنابراین ما با تنظیمات استاندارد پیش می رویم. این شامل یک صفحه نمایش دیجیتال پشت فرمان برای گیج خودرو و یک صفحه نمایش جداگانه در مرکز داشبورد برای سرگرمی اطلاعاتی است.

مرسدس بنز برخی از ویژگی‌های هوشمندانه را ادغام کرده‌است – یا بسته‌به دیدگاه شما ممکن است ترسناک باشند – مانند دوربین سلفی و برنامه‌های شخص ثالث قابل دانلود از TikTok، Angry Birds و Zoom. ناوبری درون داشبورد در دسترس است و دارای ویژگی واقعیت افزوده برای پوشش مسیرها در جاده پیش رو از طریق یک نمایشگر هدآپ است.

ویژگی های ایمنی و کمک راننده

اگرچه استاندارد با چندین کمک راننده مانند ترمز اضطراری خودکار و نظارت بر نقاط کور بیشتر تجهیزات دیگر، از جمله کروز کنترل تطبیقی ​​با مرکز بین خطوط، هزینه اضافی دارد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد نتایج تست تصادف E-class، از وب‌سایت‌های اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه ( NHTSA ) و مؤسسه بیمه ایمنی بزرگراه ( IIHS ) دیدن کنید. ویژگی های ایمنی کلیدی عبارتند از:

  • ترمز اضطراری خودکار استاندارد با تشخیص عابر پیاده
  • هشدار خروج از خط استاندارد با کمک حفظ خطوط
  • کروز کنترل تطبیقی ​​موجود با ویژگی محوری بین خطوط
پوشش گارانتی و نگهداری

مرسدس بنز خط E-Class را با ضمانت‌های رقابتی محدود و پیشرانه پوشش می‌دهد. با این حال، برخلاف رقبایی مانند BMW و Jaguar ، این شرکت هیچ گونه تعمیر و نگهداری رایگان ارائه نمی دهد.

  • گارانتی محدود چهار سال یا ۵۰۰۰۰ مایل را پوشش می دهد
  • گارانتی پیشرانه چهار سال یا ۵۰۰۰۰ مایل را پوشش می دهد
  • بدون تعمیر و نگهداری برنامه ریزی شده‌رایگان
بیشتر بخوانید:
فراخوان هیوندای و کیا / هفده ایالت آمریکا، کره‌ای‌ها را ناامن می‌دانند
فیلم تست تصادف ری را ایران خودرو در اسپانیا + موتور ری را چه بود؟
کادیلا از تندر۹۰ بهتر است؟ بررسی تغییرات این خودرو از زبان مدیر پروژه کادیلا
شیرین عسل خودرو اروپایی تولید می‌کند / رویای خودروسازی برندهای مواد غذایی
فونیکس آریزو ۸ با موتور تیگو ۸ پرو به بازار می‌آید / بررسی تخصصی
 تست دنا جوانان با موتور EFP
تست و بررسی دنا پلاس توربو اتوماتیک



پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

موتور ۶ سیلندر بنزینی خودرو رونمایی شد

موتور ۶ سیلندر بنزینی خودرو رونمایی شد. در ساخت این موتور به  ۴۵ درصد دانش فنی بومی ساخت موتور...

پست‌های مرتبط