ردیاب خودرو چیست و نصب آن چه کمکی به امنیت خودروی شما می کند؟

از دست ندهید

برای اینکه بدانیم خودروی ما هر لحظه کجاست راهی ساده وجود دارد؛ ردیاب. اما ردیاب خودرو چیست و نصب آن چه کمکی به امنیت خودروی شما می کند؟

بیت ران – با توجه به مزایا و امکانات سیستم‌های ردیابی و موقعیت‌یابی و تاثیر استفاده از این‌گونه سیستم‌ها در امنیت خودروها، پرسش‌های گوناگونی درباره نحوه عملکرد آن به وجود می آید.

اینکه یک ردیاب خودرو خوب چه ویژگی‌هایی دارد، آیا می‌شود از ردیاب به جای دزدگیر استفاده کرد، چگونه خیال افراد بابت امنیت اطلاعات شخصی راحت باشد و اینکه یک ردیاب حرفه‌ای خودرو را از کجا می‌توان تهیه کرد.

آیا ردیاب خودرو را روی هر ماشینی می‌توان نصب کرد؟

ردیاب برای موتور، ردیاب برای پراید، ردیاب پژو، ردیاب سمند، ماکسیما، جک، هیوندا، بنز و….

پاسخ تمامی موارد بله هست. ردیاب تجهیزی برای امنیت خودرو و وسایل نقلیه شماست تا در هر لحظه‌ای پیش چشمانتان باشد هر چند خیلی دور اما نزدیک‌تر از همیشه، هرچند بی‌صداتر اما امن‌تر از گذشته….

یک ردیاب حرفه‌ای و خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

برای خرید یک ردیاب حرفه‌ای خوب در صورتی‌ که به‌ اندازه کافی فرصت ندارید تا از جزئیات خدمات ارائه شده توسط شرکت‌های ارئه دهنده سیستم‌های ردیاب آگاهی کامل پیدا کنید، کافیست این موارد را در مشخصات مورد نظر خودتان لحاظ کنید:

سامانه ردیابی و سرور آن داخل کشور و اپلیکیشن اندروید و ios فارسی داشته باشد. دارای گارانتی و خدمات پس از فروش مناسب باشد. ردیابی خودرو آنلاین و دارای دقت و کیفیت مناسب، آنتن جی پی اس و جی اس ام داخلی و تاییدیه سازمان تنظیمات مقررات رادیویی را داشته باشد و از لحاظ اندازه کوچک و جمع و جوری باشد. دارای امکانات نرم‌افزاری قابل قبول و پشتیبانی شبانه‌روزی باشد تا در صورت نیاز بتوان نسبت به رفع مشکل و علامت سوال‌های ایجاد شده پاسخ مناسبی دریافت کرد.

 

*دوربین ۳۶۰ درجه در خودرو چیست و چه کارایی هایی دارد؟

*استفاده از حرکت دسته‌جمعی حیوانات برای برنامه‌ریزی خودروهای خودران

ردیاب خودرو را از کجا می‌توان تهیه کرد؟

بیشتر مردم برای خرید هرگونه تجهیز امنیتی برای خودروهایشان به مغازه‌های تزئینات اتومبیل در سطح شهر که بیشتر در راستای یک خیابان قرار گرفته‌اند، مراجعه می‌کنند.

به دلیل قیمت مناسب ردیاب‌های بدون نام و نشان یا به اصطلاح No Name با پنل‌های خارجی و چینی که هر لحظه امکان سرقت اطلاعت مکانی خودرو شما وجود دارد، بیشتر مغازه‌ها نسبت به خرید اینگونه جی پی اس ها از وارد کننده‌های سخت‌افزارهای بی‌کیفیت اقدام می‌کنند، چرا که حاشیه سود خوبی برایشان خواهد داشت.

اما باید این را هم در نظر داشت که ممکن است خرابی زیاد و قطعی دائم سیستم و عدم مشاهده موقعیت دقیق خودرو در لحظه به وجود آید.

همچنین به گزارش ایسنا، هستند مغازه‌هایی که در سطح کشور نمایندگی برندهای خوب را دارند اما چیزی که مهم است نسبت به مرجع اصلی ارائه دهنده خدمات ردیابی آگاهی پیدا کنید.




2 دیدگاه

  1. سلام شما که لطف کردین درمورد ردیاب توضیح دادید، چندتا برندی که تو ایران کارایی خوبی داره و از جنس قابل قبولی استفاده میکنن معرفی کنید؟ تا مصرف کننده‌ها جنس متفرقه نخرن ممنون اگه پاسخ بدید.

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

عمر مفید کاتالیزور خودروهای صفر کیلومتر/ نتیجه حذف آن چیست؟

مدیرعامل شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران عمر مفید کاتالیزور خودروهای صفر کیلومتر با توجه به کیفیت پایین...

پست‌های مرتبط