تولید خودروی پژو ۳۰۱ زمینه‌ساز تولیدات باکیفیت در کشور است

از دست ندهید

یک نماینده مجلس با بیان اینکه کشورهایی همچون چین روزانه دست به تولید خودروهای جدید می‌زنند، افزود: با در نظر گرفتن این شرایط انتظار این است که ما هم در کشورمان شاهد پیشرفت در عرصه خودروی باشیم که تولید خودروی پژو ۳۰۱ زمینه‌ساز تولیدات باکیفیت در کشور است.

به گزارش روابط عمومی ایران خودرو، احمد انارکی محمدی با اشاره به تولید خودرو پژو ۳۰۱ از سوی ایران خودرو گفت: ما نیازمند خودرویی همچون پژو ۳۰۱ از سوی ایران خودرو بودیم.

وی با بیان اینکه کشورهایی همچون چین روزانه دست به تولید خودروهای جدید می‌زنند، افزود: با در نظر گرفتن این شرایط انتظار این است که ما هم در کشورمان شاهد پیشرفت در عرصه خودروی باشیم که تولید خودروی پژو ۳۰۱ می‌تواند در همین راستا قرار گیرد.

 

*آغاز تولید پژو ۳۰۱ در ایران با سرمایه گذاری ۶۰ میلیون یورویی

*پژو ۳۰۱ عضوی جدید در سبد محصولات ایران‌خودرو چگونه است و چه قیمتی دارد؟

 

به گزارش فارس، این نماینده مجلس تأکید کرد: با توجه به قرار گرفتن در شرایط تحریم تولید پژو ۳۰۱ می‌تواند گام مهمی تلقی شود و این امیدواری را به جامعه تزریق کند و به نوعی اثبات کند که تحریم‌ها بی‌اثر بوده است.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس تأکید کرد: تولید خودروی پژو ۳۰۱ زمینه‌ساز تولیدات باکیفیت در کشور است که می‌تواند با سایر خودروهای داخلی رقابت کند.

انارکی محمدی تأکید کرد: قطعا ما می‌توانیم در کیفیت تولید خودرو حرفی برای گفتن داشته باشیم که تولید خودروی پژو ۳۰۱ نمونه ای از آن است.

به گزارش بیت ران – تولید ۱۰۰ هزار دستگاه خودرو پژو ۳۰۱ بدون حضور شرکت پژو در ایران آغاز شد. به گفته مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در مجموع ۶۰ میلیون یورو برای این خط سرمایه گذاری شده است.

هاشم یکه زارع در حاشیه مراسم آغاز تولید آزمایشی پژو ۳۰۱ اظهارداشت: بعد از اینکه پژو ایران را ترک کرد، ایران خودرو داخلی سازی محصولاتی که قرار بود در قالب آن قرارداد مشترک پس از برجام تولید کند را آغاز کرد و بر این اساس مطابق قرارداد با این شرکت فرانسوی قرار بود خودروهای پژو ۲۰۰۸، ۳۰۱ و ۲۰۸ تولید شود.




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار دو برابر کارخانه

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار به دو برابر کارخانه رسیده‌است. انواع مدل‌های این خودرو با...

پست‌های مرتبط