قیمت کارخانه محصولات ایران خودرو در اسفند ماه ۱۴۰۲

از دست ندهید

قیمت کارخانه محصولات ایران خودرو برای اسفند ماه ۱۴۰۲ به طور رسمی اعلام شد. ۱۰ محصول تولیدی این گروه صنعتی برای متقاضیان خرید آنها در آخرین ماه سال جاری قیمت‌گذاری شدند. سورن پلاس XU7P ارزانترین خودرو تولیدی ایران خودرو است که با قیمتی برابر با ۴۵۹ میلیون و ۱۱۸ هزار تومان به دست مشتریان خواهد رسید.

در کانال آپارات بیت ران ببینید:

بیت‌ران – گروه صنعتی ایران خودرو قیمت ۱۰ محصول تولیدی و مونتاژی خود را برای اسفند ماه سال جاری اعلام کرد. دو تیپ تارا، سه مدل هایما، یک نسخه از سورن، دو مدل ۲۰۷ و دو تیپ از دنا پلاس در جدیدترین لیست قیمت ایران خودرو حضور دارند. این احتمال وجود دارد که خودروهای دیگری نیز در این ماه توسط ایران خودرو تولید شوند. اما قیمت مصرف کننده آنها در لیست قیمت جدید این گروه خودروسازی ثبت نشده‌است.

تارا دستی V1P در جدیدترین لیست قیمت ایران خودرو ۵۸۰ میلیون و ۱۲۰ هزار تومان قیمت دارد. بهای اعلامی برای تارا اتوماتیک V4 LX نیز ۶۸۱ میلیون و ۴۳۴ هزار تومان است.

در کانال آپارات بیت ران ببینید:

هایما S7 مونتاژی ایران خودرو برای اسفند ماه سال جاری، ۱ میلیارد و ۲۲ میلیون و ۱۸۹ هزار تومان قیمت‌گذاری شد. هایما S8 تا پایان اسفند ماه ۱۴۰۲ به بهای ۱ میلیارد و ۲۱۳ میلیون تومان به فروش می‌رسد و علاقه‌مندان به خرید محصول هایما X7 می‌توانند آن را در ازای پرداخت مبلغ ۱ میلیارد و ۴۸۱ میلیون و ۳۱۸ هزار تومان از ایران خودرو خریداری کنند.

سورن پلاس XU7P همانطور که عنوان شد، ارزانترین خودرو تولیدی اسفند ماه در لیست قیمت کارخانه محصولات ایران خودرو است. مالکیت این سدان را می‌توان در ازای پرداخت مبلغ ۴۵۹ میلیون و ۱۱۸ هزار تومان بدست آورد.

۲۰۷ دستی پانوراما با ESP در این ماه ۴۹۸ میلیون و ۵۸۴ هزار تومان قیمت دارد. بهای مصرف کننده ۲۰۷ اتوماتیک پانوراما با ESP نیز به ۶۰۲ میلیون و ۷۳۵ هزار تومان رسیده‌است.

دنا پلاس ۶ سرعته EF7P تا پایان این ماه ۵۵۱ میلیون و ۵۸۴ هزار تومان قیمت دارد. دنا پلاس اتوماتیک آپشنال هم به عنوان آخرین محصول در لیست قیمت جدید محصولات ایران خودرو در اسفند ماه ۶۹۲ میلیون و ۱۶۶ هزار تومان قیمت دارد.

در کانال آپارات بیت ران ببینید:

بیشتر بخوانید:

قیمت محصولات سایپا، پارس خودرو و زامیاد ویژه اسفند ماه ۱۴۰۲ اعلام شد

گران شدن قیمت موتورسیکلت تا دو برابر در یک سال / موتور بیشتر از خودرو گران شد

رنو خودرو سال شد؛ این خودرو را بشناسید

علائم خرابی لاستیک خودرو / خرابی پاشنه آشیل چه نشانه‌هایی دارد؟

لنت ترمز تقلبی چه بلایی سر خودرو شما می‌آورد؟ چگونه لنت اصلی بخریم؟




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

موتور ۶ سیلندر بنزینی خودرو رونمایی شد

موتور ۶ سیلندر بنزینی خودرو رونمایی شد. در ساخت این موتور به  ۴۵ درصد دانش فنی بومی ساخت موتور...

پست‌های مرتبط