قیمت محصولات سایپا، پارس خودرو و زامیاد ویژه اسفند ماه ۱۴۰۲ اعلام شد

از دست ندهید

قیمت محصولات سایپا، پارس خودرو و زامیاد برای اسفند ماه ۱۴۰۲ به‌طور رسمی اعلام شد. گروه خودروسازی سایپا طی اطلاعیه‌ای ۱۹ محصول خود، ۶ محصول پارس خودرو و ۶ محصول زامیاد را برای آخرین ماه سال جاری قیمت‌گذاری کرد.

در کانال آپارات بیت ران ببینید:

بیت‌ران – لیست قیمت محصولات سایپا برای اسفند ماه ۱۴۰۲ به روز شد. براساس اعلام رسمی این گروه خودروسازی، ساینا S تیپ DA در اسفند ماه به قیمت پایه ۲۷۳ میلیون و ۶۵ هزار تومان به بازار عرضه خواهد شد. قیمت مصرف‌کننده این خودرو نیز ۳۲۳ میلیون و ۷۵۷ هزار تومان خواهد بود.

ساینا S اتوماتیک نیز در ماه جاری، ۲۷۹ میلیون و ۲۵۳ هزار تومان قیمت پایه دارد. این خودرو به بهای مصرف‌کننده ۳۳۰ میلیون و ۹۶۶ هزار تومان به دست متقاضیان خرید آن خواهد رسید.

ساینا S دوگانه‌سوز ۲۴۲ میلیون و ۳۸۰ هزار تومان قیمت پایه دارد. این خودرو اما به قیمت ۲۸۳ میلیون و ۱۶۲ هزار تومان به دست مشتریان می‌رسد.

ساینا S با استاندارد ۸۵گانه نیز ۲۸۳ میلیون و ۱۱۴ هزار تومان قیمت پایه دارد. این محصول گروه خودروسازی سایپا به بهای ۳۳۵ میلیون و ۴۶۴ هزار تومان برای متقاضیان خرید آن قابل خرید خواهد بود.

آخرین مدل ساینا در لیست قیمت محصولات سایپا در اسفند ماه سال جاری، ساینا GX است. قیمت پایه این خودرو ۲۸۳ میلیون و ۹۲ هزار تومان است و به بهای مصرف‌کننده ۳۲۹ میلیون و ۷۷۷ هزار تومان به بازار ارائه خواهد شد.

 

قیمت مدل‌های کوییک در اسفند ماه ۱۴۰۲

کوییک GX-L در لیسن قیمت جدید گروه خودروسازی سایپا، ۳۰۴ میلیون و ۱۵۳ هزار تومان قیمت پایه دارد. این نسخه از کوییک با قیمت مصرف کننده ۳۵۳ میلیون و ۸۹۱ هزار تومان به بازار عرضه می‌شود.

کوییک S تیپ DA نیز در این لیست با قیمت پایه ۲۳۶ میلیون و ۶۷۸ هزار تومان حضور دارد. این مدل از کوییک S اما به قیمت مصرف‌کننده ۲۸۱ میلیون و ۵۹۲ هزار تومان توسط مشتریان قابل خرید است.

قیمت پایه کوییک پلاس اتوماتیک برای ماه جاری ۲۸۴ میلیون و ۲۷۵ هزار تومان اعلام شد. این خودرو با قیمت مصرف‌کننده ۳۳۶ میلیون و ۸۱۷ هزار تومان توسط مشتریان خریداری خواهد شد.

کوییک S با استاندارد ۸۵ گانه ۲۴۷ میلیون و ۹۵۴ هزار تومان قیمت پایه دارد. این خودرو به بهای  ۲۹۴ میلیون و ۵۰۴ هزار تومان به دست مصرف‌کننده می‌رسد.

کوییک GX-L با ترمز ESC در اسفند ماه ۳۱۲ میلیون و ۳۴۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شد. این خودرو با احتساب تمامی هزینه‌ها، ۳۶۳ میلیون و ۲۶۶ هزار تومان قیمت خواهد داشت.

 

قیمت مدل‌های شاهین در اسفند ماه ۱۴۰۲

شاهین G در این ماه با قیمت پایه ۳۶۰ میلیون و ۱۴۰ هزار تومان از درب کارخانه گروه خودروسازی سایپا خارج می‌شود. اما افزوده‌شدن هزینه‌های جانبی، قیمت این سدان را تا ۴۲۵ میلیون و ۱۹۹ هزار تومان افزایش می‌دهد.

شاهین G با ترمز ESC در این ماه ۳۶۸ میلیون و ۱۱۸ هزار تومان قیمت دارد. این خودرو را می‌توان به بهای مصرف‌کننده ۴۳۴ میلیون و ۴۹۴ هزار تومان از سایپا خریداری کرد.

شاهین اتوماتیک ۵۴۵ میلیون و ۹۹۲ هزار تومان در درب کارخانه سایپا قیمت دارد. هزینه‌های جانبی این خودرو باعث می‌شود تا بهای مصرف‌کننده آن به ۶۴۱ میلیون و ۷۱۸ هزار تومان برسد.

شاهین GL سایپا در اسفند ماه سال جاری ۳۴۶ میلیون و ۲۳۹ هزار تومان در درب کارخانه قیمت دارد. این خودرو را مصرف‌کنندگان می‌توانند به بهای نهایی ۴۰۹ میلیون و ۵ هزار تومان از گروه خودروسازی سایپا خریداری کنند.

آخرین تیپ شاهین در لیست قیمت محصولات سایپا در این ماه، شاهین GL با ترمز ESC است. این خودرو در درب کارخانه ۳۵۴ میلیون و ۲۱۷ هزار تومان قیمت دارد. هزینه‌های جانبی این خودرو اما قیمت مصرف‌کننده آن را تا ۴۱۸ میلیون و ۲۹۹ هزار تومان افزایش می‌دهد.

 

قیمت اطلس در اسفند ماه ۱۴۰۲

اطلس تیپ ۶ در جدیدترین لیست قیمت گروه خودروسازی سایپا، ۳۴۴ میلیون و ۱۸۷ هزار تومان قیمت دارد. متقاضیان خرید این خودرو می‌توانند اطلس تیپ شش را به بهای مصرف کننده ۳۹۹ میلیون و ۷۳۱ هزار تومان از سایپا خریداری کنند.

قیمت چانگان CS35 پلاس در اسفند ۱۴۰۲

چانگان CS35 پلاس تیپ ۲ گروه خودروسازی سایپا در این ماه ۹۵۹ میلیون و ۹۷۴ هزار تومان قیمت پایه دارد. این خودرو را می‌توان به بهای مصرف‌کننده ۱ میلیارد و ۱۴۳ میلیون و ۴۸۸ هزار تومان از سایپا خریداری کرد.

چانگان CS35 پلاس تیپ ۳ هم در لیست قیمت این ماه سایپا حضور دارد. بهای پایه این کراس‌اوور چینی ۱ میلیارد و ۷۶۴ هزار و ۴۹۸ تومان است. اما با احتساب تمامی هزینه‌های جانبی، قیمت مصرف کننده این خودرو به ۱ میلیارد و ۲۷۴ میلیون و ۱۳۲ هزار تومان می‌رسد.

قیمت چانگان CS55 پلاس در اسفند ۱۴۰۲

چانگان CS۵۵ پلاس گروه خودروسازی سایپا به بهای پایه ۱ میلیارد و ۱۷۳ میلیون و ۹۷۳ هزار و ۹۸۰ تومان به بازار عرضه می‌شود. اما پس از احتساب تمامی هزینه‌های جانبی، مشتریان و متقاضیان خرید این کراس‌اوور چینی، باید مبلغ ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون و ۹۶۳ هزار تومان برای خرید آن پرداخت کنند.

قیمت محصولات شرکت پارس خودرو

کوییک R تیپ S که در پارس خودرو تولید می‌شود به بهای درب کارخانه ۲۴۰ میلیون و ۸۷۳ هزار تومان به فروش می‌رسد. اما قیمت مصرف کننده این محصول برای خرید مشتریان ۲۸۶ میلیون و ۲۵۴ هزار تومان است.

کوییک R اتوماتیک در اسفند ماه سال جاری ۲۸۵ میلیون و ۷۳۵ هزار تومان در درب کارخانه پارس خودرو قیمت دارد. خریداران و متقاضیان این خودرو می‌توانند آن را با احتساب هزینه‌های جانبی به بهای ۳۳۸ میلیون و ۵۱۸ هزار تومان خریداری کنند.

کوییک R تیپ S با استاندارد ۸۵ گانه در درب کارخانه پارس خودرو ۲۴۶ میلیون و ۳۴۴ هزار تومان قیمت دارد. این خودرو را می‌توان در ازای پرداخت مبلغ ۲۹۲ میلیون و ۶۲۸ هزار تومان به عنوان مصرف کننده خریداری کرد.

کوییک GXR-L پارس خودرو در این ماه با قیمت پایه ۳۱۴ میلیون و ۱۵۶ هزار تومان در درب کارخانه به فروش می‌رسد. این خودرو با احتساب هزینه‌های جانبی، ۳۶۵ میلیون و ۳۴۵ هزار تومان به دست مصرف کنندگان می‌رسد.

کوییک GXR-L با ترمز ESC نیز در درب کارخانه با قیمت پایه ۳۲۲ میلیون و ۳۴۴ هزار تومان به فروش می‌رسد. هزینه‌های جانبی خرید این خودرو موجب می‌شود که بهای مصرف کننده آن تا ۳۷۴ میلیون و ۷۲۰ هزار تومان افزایش یابد.

زوتی DL5 اتوماتیک به عنوان محصول مونتاژی پارس خودرو در درب کارخانه ۸۸۵ میلیون و ۶۰۴ هزار تومان قیمت دارد. این خودرو را مصرف کنندگان می‌توانند به بهای ۱ میلیارد و ۵۹ میلیون و ۹۶۳ هزار تومان از پارس خودرو خریداری کنند.

قیمت محصولات تجاری شرکت زامیاد و سایپا

نیسان تکسوز آپشنال SVD در اسفند ماه قیمت پایه‌ای برابر با ۴۵۱ میلیون و ۴۸۰ هزار تومان دارد. این محصول را می‌توان با قیمت مصرف کننده ۵۱۷ میلیون و ۱۹۰ هزار تومان در اسفند ماه جاری خریداری کرد.

نیسان دوگانه سوز آپشنال SVD نیز ۴۸۵ میلیون و ۵۱۲ هزار تومان قیمت پایه دارد. این خودرو به قیمت مصرف کننده ۵۵۴ میلیون و ۱۹۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

قیمت پایه پادرا پلاس Pe6 VD رادیال در درب کارخانه ۵۳۹ میلیون و ۷۱۰ هزار تومان است. قیمت مصرف کننده این محصول هم با احتساب هزینه‌های جانبی به ۶۱۶ میلیون و ۸۹۰ هزار تومان می‌رسد.

کارون رادیال در درب کارخانه با قیمت پایه ۶۱۴ میلیون و ۱۲۴ هزار تومان به بازار عرضه می‌شود. بهای مصرف کننده این محصول اما ۷۱۰ میلیون و ۱۹۰ هزار تومان است.

سایپا SE۱۵۱ تیپ DA به عنوان یک خودرو تجاری سبک در درب کارخانه ۲۲۳ میلیون و ۲۶ هزار تومان قیمت دارد. این خودرو را می‌توان با احتساب هزینه‌های جانبی به بهای ۲۵۶ میلیون و ۳۴ هزار تومان به عنوان مصرف کننده خریداری کرد.

آخرین محصول در لیست قیمت محصولات سایپا، پارس خودرو و زامیاد برای اسفند ماه سال جاری سایپا SE۱۵۱ با کفی اتاق‌بار تیپ DA است. بهای درب کارخانه این خودرو ۲۲۵ میلیون و ۶۹۷ هزار تومان اعلام شد. اما بهای مصرف کننده آن زمانی‌که به دست مشتریان می‌رسد تا ۲۵۹ میلیون و ۳۴ هزار تومان افزایش پیدا می‌کند.

در کانال آپارات بیت ران ببینید:

بیشتر بخوانید:

گران شدن قیمت موتورسیکلت تا دو برابر در یک سال / موتور بیشتر از خودرو گران شد

رنو خودرو سال شد؛ این خودرو را بشناسید

علائم خرابی لاستیک خودرو / خرابی پاشنه آشیل چه نشانه‌هایی دارد؟

لنت ترمز تقلبی چه بلایی سر خودرو شما می‌آورد؟ چگونه لنت اصلی بخریم؟




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

ارزبرترین ها در صنعت خودرو اعلام شدند؛ گران فروش‌ها هم هستند

براساس اعلام گمرک ایران ارزبرترین ها در صنعت خودرو که در رتبه‌های بالای جدول قرار دارند هم اعلام شدند....

پست‌های مرتبط