۵۰۰ میلیون تومان مسدودی را برداشت کنید / آزادی وجه بلوکه‌شده خودروهای وارداتی

از دست ندهید

۵۰۰ میلیون تومان مسدودی خودروهای وارداتی آزاد شد. مدیر سامانه یکپارچه خودرو اعلام کرد که متقاضیان خرید خودروهای وارداتی می‌توانند با مراجعه به سیستم بانکی، پول‌های مسدودشده خود را برداشت کنند.

در کانال یوتیوب بیت‌ران پلاس تماشا کنید:

بیت‌ران – مهدی تقدسی، با اشاره‌ کرد که از امروز پول‌های مسدودشده مردم در بانک‌های عامل برای ثبت‌نام خودروهای وارداتی آزاد شده‌اند. او اظهار کرد: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سیستم بانکی، مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان مسدودی خود را برداشت کنند.

وی در خصوص اعلام نتایج ثبت‌نام خودروهای وارداتی نیز، گفت: پایش اطلاعات زمان‌بندی است و احتمالاً طی چند روز آینده نتایج ثبت‌نام اعلام خواهد شد.

مدیر سامانه یکپارچه خودرو در رابطه با دور جدید فروش خودرو در سامانه نیز افزود: این هفته طرح فروش تعدادی از خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه اجرا خواهد شد. البته هنوز جزئیات آن مشخص‌نشده و به محض نهایی‌شدن اطلاعیه، منتشر خواهد شد.

بر اساس اطلاعیه سامانه یکپارچه، متقاضیان واجد شرایط در ماده ۴ دستورالعمل تنظیم بازار خودرو سواری (مصوبه جلسه ۵۴۳ شورای رقابت) می‌توانستند از یکشنبه ۱۵ بهمن‌ماه تا ساعت ۱۳ روز چهارشنبه ۱۸ بهمن‌ماه، یکی از حساب‌های خود را نزد شعب بانک‌های واجد شرایط اعلامی در سامانه به نام خودرو وارداتی وکالتی و مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان را در این حساب مسدود کنند. مهلت ثبت‌نام و انتخاب خودرو در این طرح تا ساعت ۱۵ تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۲۴ بود.

در کانال یوتیوب بیت‌ران پلاس تماشا کنید:

بیشتر بخوانید:

تعرفه واردات خودروهای برقی اعلام شد

موتور سه سیلندر GDI هم توان با موتور EFP ایران خودرو/ بازنشستگی موتورهای EF7

لاستیک کویر پنچر رو معرفی شد/ بهترین تایر ایرانی برای خودرو کدام است؟

تسمه تایم ماشین و زمان تعویض آن + راهنمای خرید




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

موتور ۶ سیلندر بنزینی خودرو رونمایی شد

موتور ۶ سیلندر بنزینی خودرو رونمایی شد. در ساخت این موتور به  ۴۵ درصد دانش فنی بومی ساخت موتور...

پست‌های مرتبط