مرحله جدید فروش فوری شاهین اتوماتیک و ساینا S سایپا از پنجشنبه

از دست ندهید

متقاضیان خرید محصولات سایپا می‌توانند از فردا پنجشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۰۷ در مرحله جدید فروش فوری شاهین اتوماتیک و ساینا S گروه خودروسازی سایپا شرکت کنند. این دو خودرو با قیمت مصوب از طریق سامانه یکپارچه به فروش می‌رسند.

در کانال یوتیوب بیت‌ران پلاس تماشا کنید:

بیت‌ران – مرحله جدید فروش فوری شاهین اتوماتیک و ساینا S گروه خودروسازی سایپا از فردا ساعت ۱۰ صبح آغاز می‌شود. متقاضیان جدید خودروهای شاهین اتوماتیک و ساینا S طرح عادی، مادران و خودروفرسوده می توانند برای ثبت‌ نام اولیه به سامانه یکپارچه خودرو مراجعه کنند.

بخشنامه فروش جدید سایپا بدین شرح است: «پیرو بخشنامه شماره ۳۹۵۳۰۸ تاریخ ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ به اطلاع متقاضیان جدید خودروهای شاهین اتوماتیک و ساینا S طرح عادی، مادران و خودروفرسوده که حائز شرایط ثبت نام مطابق شرایط و رعایت محدودیت‌ها می باشند، امکان پیش ثبت نام اولیه از طریق سامانه یکپارچه به آدرس esalecar.ir فراهم شده‌است.» امکان ثبت نام از ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۰۷ بمدت ۵ روز فراهم است.

شاهین با گیربکس اتوماتیک گروه خودروسازی سایپا در این طرح، ۶۴۱ میلیون و ۷۱۸ هزار تومان قیمت دارد. این خودرو را فقط در رنگ سفید می‌توان خریداری کرد و تحویل آن هم ۹۰ روزه اعلام شد.

ساینا اس تیپ DA هم در این طرح فروش، ۳۲۳ میلیون و ۷۵۷ هزار تومان ارزش گذاری شد. این خودرو نیز همانند شاهین فقط در رنگ سفید قابل خرید است و مدت زمان تحویل آن هم ۹۰ روز کاری اعلام شد.

در کانال یوتیوب بیت‌ران پلاس تماشا کنید:

بیشتر بخوانید:

چانگان سهام سایپا را خریداری می‌کند؟ / ماجرای بازدید عربستانی‌ها و چینی‌ها از سایپا

قیمت کارخانه محصولات ایران خودرو برای دی ماه ۱۴۰۲ اعلام شد

پلیس ترکیه خودروهای لوکس قاچاقچی مشهور ترک را تصاحب کرد

فیلم فراری مایکل مان اکران شد / معرفی فیلم و خلاصه داستان

فدراسیون کشتی برای حواله خودرو خارجی کشتی‌گیران درخواست داد

پرسپولیس را ایران خودرو و سایپا خریداری می‌کنند؟




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

سیل در کارخانه مدیران خودرو ؛ کدام خودروها غرق شدند؟

سیل در کارخانه مدیران خودرو محصولات ام وی ام و فونیکس را زیر آب برد. این اتفاق در منطقه...

پست‌های مرتبط