فروش خودروهای وارداتی از ۱۳ دی آغاز می‌شود / لیست قیمت قطعی و علی‌الحساب

از دست ندهید

فروش خودروهای وارداتی از چهارشنبه ۱۳ دی ماه آغاز می‌شود. متقاضیان خرید خودرو می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت saleauto.ir نسبت به انتخاب سه اولویت اول خود اقدام کنند. وب‌سایت سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی اعلام کرد که خریداران خودروهای وارداتی تا پایان روز جمعه ۱۵ دی ماه برای این امر فرصت خواهند داشت.

در کانال یوتیوب بیت‌ران پلاس تماشا کنید:

بیت‌ران – براساس اطلاعیه سایمانه یکپارچه خودروهای وارداتی، آن تعداد از متقاضیان محترم که در اسفند ۱۴۰۱ ثبت نام کردند و اولویت آن‌ها مشخص شد، می‌توانند اولویت‌های سه‌گانه خود را انتخاب کنند.

سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی صرفاً جهت انتخاب خودروها از روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۱۳ تا ساعت ۲۳:۵۹ روز جمعه ۱۴۰۲/۱۰/۱۵ در دسترس است.

 

لازم به ذکر است هیچگونه ثبت نام جدیدی در این مرحله انجام نمی‌شود. این بدان معناست که انتخاب خودرو در سامانه صرفاً برای ثبت نام کنندگان قبلی است. طبق اطلاعیه این سامانه، قیمت فروش محاسباتی علی‌الحساب خودروهای وارداتی در مبادی ورودی نیز رسماً اعلام شد.

فروش خودروهای وارداتی

شرکت راسا موتور خاورمیانه، سه محصول سوزوکی بالنو، جی‌ای‌سی GS3 و جی‌ای‌سی EMPOW را وارد سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی کرد.

قیمت فروش علی‌الحساب سوزوکی بالنو این شرکت، یک میلیارد و ۱۳۰ میلیون تومان اعلام شد. کراس اوور جی‌ای‌سی GS3 نیز یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان در مبادی ورودی قیمت علی‌الحساب دارد. بهای علی‌الحساب گمرکی جی‌ای‌سی امپو نیز یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعلام شد.

نیسان سانی قدیمی شرکت جهان نوین آریا هم که امروز وارد سامانه یکپارچه فروش خودروهای واردتی شد، یک میلیارد تومان در مبادی ورودی قیمت علی‌الحساب دارد. کیا K5 کوشا خودرو هم به صورت علی‌الحساب، یک میلیارد و ۷۳۰ میلیون تومان قیمت خواهد داشت.

لیست خودروهایی که قیمت قطعی در مبادی ورودی دارند

چانگان CS35 پلاس تیپ دو سایپا در مبادی ورودی به کشور، ۸۴۹ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان قیمت دارد. بهای قطعی تیپ سه این کراس‌اوور وارداتی نیز ۹۰۴ میلیون و ۴۷۰ هزار تومان اعلام شد.

چانگان CS55 پلاس هم در مبادی ورودی گمرکی، یک میلیارد و ۱۱۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شد. سوزوکی سیاز راسا موتور خاورمیانه هم یک میلیارد و ۱۵۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان قیمت قطعی دارد.

تویوتا کرولا معین خودرو ایرانیان با موتور ۱۲۰۰ سی‌سی، یک میلیارد و ۷۴۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان قیمت قطعی دارد. این سدان تویوتا با موتور ۱۵۰۰ سی‌سی نیز به همین بها ارزش‌گذاری شد.

جیلی آزکارا صنایع اتومبیل‌سازی فردا هم به عنوان آخرین خودرو موجود در این لیست، یک میلیارد و ۵۳۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان قیمت قطعی دارد.

در کانال یوتیوب بیت‌ران پلاس تماشا کنید:

بیشتر بخوانید:

نیسان سانی قدیمی با جهان نوین آریا به بازار می‌آید / مشخصات فنی و امکانات

نمایشگاه بین المللی خودرو تهران در اسفند ماه مجوز رسمی دارد؟

سوزوکی بالنو وارداتی راسا موتور خاورمیانه با این آپشن‌ها به فروش می‌رسد

نمایشگاه خودرو تهران در سئول یا شهر آفتاب؟ / برگزاری دو نمایشگاه خودرو در دو هفته!

تارا اتوماتیک V4 LX تا پایان سال وارد بازار می‌شود

نمایشگاه بین‌المللی خودرو تهران اسفند ماه برگزار می‌شود




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

کنده شدن اکسل X55 / مدیران خودرو چه می‌گوید؟

ویدیو کنده شدن اکسل ام‌ وی ام X55 را در چند روز اخیر احتمالا دیده‌اید. اتفاقی بسیار خطرناک، که...

پست‌های مرتبط