مدیر عامل سایپا با صندلی ریاست خداحافظی کرد / تیموری رفت، توسلی مهر آمد

از دست ندهید

مدیر عامل سایپا ساعاتی دیگر تغییر خواهد کرد. براساس اخبار منابع آگاه، مراسم معارفه مدیر عامل جدید گروه خودرو سازی سایپا در این شرکت ساعت ۱۶ در جاده مخصوص برگزار می‌شود.

در کانال آپارات بیت ران تماشا کنید:

 

بیت‌ران – از ماه‌ها قبل شایعه تغییر جایگاه مدیر عاملی در گروه خودروسازی سایپا وجود داشت. سرانجام این شایعات به واقعیت پیوست و محمدعلی تیموری امروز با جایگاه مدیر عاملی گروه خودروسازی سایپا خداحافظی می‌کند.

تلاش‌های محمد علی تیموری به عنوان مدیر عامل اسبق سایپا برای ابقا در صندلی ریاست به هیچ سرانجامی نرسید. در نهایت تیموری با کوله‌باری از پروژه‌هایی که توان اجرایی آنها را نداشت باید با گروه خودروسازی سایپا خداحافظی کند.

بسیاری از پروژه‌هایی که در زمان مدیریت عاملی تیموری رونمایی و معرفی شدند، در حقیقت در زمان مدیر عاملی جواد سلیمانی آغاز شده‌بودند. اما تیموری حتی نتوانست در دوران مدیریت خود این پروژه‌ها را به سرانجام برساند. از همین رو، هنوز تکلیف تولید خودروهایی مانند آریا و کادیلا در سایپا و پارس خودرو مشخص نیستند.

 

جواد توسلی مهر مدیر عامل جدید گروه خودروسازی سایپا

ساعاتی دیگر در جاده مخصوص تهران، جواد توسلی مهر سکان هدایت گروه خودروسازی سایپا را در اختیار خواهد گرفت. او آبان ماه سال ۱۳۹۹، طی حکمی از سوی فرشاد مقیمی فرد (مدیرعامل اسبق گروه صنعتی ایران خودرو)، جایگزین زالی، مدیر عامل شرکت ایران خودرو دیزل شد.

جواد توسلی مهر، مدیر عامل شرکت لاستیک پارس ساوه از زیر مجموعه‌های شرکت سرمایه‌گذاری آتیه دماوند بود که با نماد واتی در بازار بورس کشور فعالیت دارد. سرمایه گذاری آتیه دماوند، بازوی سرمایه‌گذاری بانک صنعت و معدن است.

توسلی مهر، مدیر عامل و عضو هیات مدیره شرکت ایران خودرو دیزل بود که از شرکت‌های بورسی بدون زیان انباشته در گروه خودرو و قطعه‌سازی بازار سرمایه کشور محسوب می‌شد.

در کانال آپارات بیت ران تماشا کنید:

 

بیشتر بخوانید:

گزینه عجله دارم بالاخره حذف شد یا خیر؟ / اسنپ توضیح داد

روش‌های کلاهبرداری فروش خودرو ؛ خودرو چپی وسوخته شما را خریدارند

خودرو در حال فتح قله‌های جدید + خودروهایی که بیشترین افزایش قیمت را دارند

صداگیری خودرو را چگونه انجام دهیم؟ برای همیشه از شر صداهای مزاحم خلاص شوید

قیمت سهند پارس خودرو ، شرایط فروش و زمان تحویل اعلام شد + مشخصات فنی




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

موتور ۶ سیلندر بنزینی خودرو رونمایی شد

موتور ۶ سیلندر بنزینی خودرو رونمایی شد. در ساخت این موتور به  ۴۵ درصد دانش فنی بومی ساخت موتور...

پست‌های مرتبط