ارتباط کرمان موتور و دانشگاه علم‌ و‌ صنعت / شعار یا گامی مثبت

از دست ندهید

ارتباط کرمان موتور و دانشگاه علم‌ و‌ صنعت امروز در نخستین نشست KITO NEXT در قالب تفاهم‌نامه‌ همکاری بین این شرکت و پارک علم و فناوری دانشگاه امضا شد. در این رویداد نقشه راه محصولات جدید کرمان‌موتور نیز تشریح شد.

ارتباط کرمان‌موتور و دانشگاه علم‌ و‌ صنعت
بنر رویداد KITO NEXT در راستای ارتباط کرمان‌موتور و دانشگاه علم‌ و‌ صنعت

بیت‌ران – رضا نوروزی: در دانشگاه علم و صنعت ایران نخستین نشست کرمان‌موتور برای تشریح فرایند توسعه محصولات خود برگزار شد. در این رویداد علاوه بر امضای تفاهم‌نامه با دانشگاه، معرفی JAC J4 فیس‌لیفت به عنوان اولین محصول کرمان‌موتور هم انجام شد.

این همکاری در قالب استقرار شرکت‌های فناور برای توسعه محصول شرکت کرمان‌موتور، در ناحیه پارک علم و فناوری دانشگاه علم و صنعت ایران است. در این همکاری شرکت‌ها در ساختمان‌های مرتبط با پارک علم و فناوری مستقر شده و علاوه بر استفاده از مزایای شرکت‌های فناور، به تحقیق و توسعه پروژه‌های کرمان‌موتور می‌پردازند.

استقرار شرکت‌ها در پارک علم و فناوری مزایایی همچون ارائه فضای دفترکار، ارائه معافیت‌های مالیاتی و بیمه‌ای، اعطای وام‌های کم بهره و مزایایی از این دست دارد. معمولا این شرکت‌ها توسط دانشجویان مقاطع ارشد و دکترا و اساتید دانشگاه تشکیل می‌شود. در دنیا این نوع ارتباط راهبرد توسعه دانشگاه‌های نسل سوم است و باعث افزایش کیفیت آموزشی دانشگاهی می‌شود.

ارتباط کرمان‌موتور و دانشگاه علم‌ و‌ صنعت
امضا تفاهم‌نامه ارتباط کرمان موتور و دانشگاه علم‌ و‌ صنعت

در این نشست سخنرانان زیادی حضور داشتند. این سخنرانان ریاست دانشگاه، معاونت پارک علم و فناوری، معاونت دفتر صنایع وزارت صمت، معاونت فناوری ریاست جمهوری و مدیرعامل کرمان‌موتور بودند. محور این سخنرانی‌ها توسعه صنعت خودرو کشور و لزوم همکاری صنعت و دانشگاه و شعارهایی از این دست بود. همچنین به موضوعاتی همچون برندسازی، توسعه سبد محصولات، افزایش حجم تولید، توسعه قطعه سازی و افزایش صادارات نیز اشاره‌شد. موضوعاتی که بیش از سی سال در حال تکرار است و نتیجه آن برای تمام جامعه قابل لمس است.

بیشتر بخوانید:

اسکای ول خودرو برقی کرمان خودرو معرفی شد/ یک چینی ناشناخته اما گران‌تر از تسلا!

اسکای ول ET5 شاسی بلند برقی کرمان موتور با ۱ ستاره ایمنی

اسکای‌ول ET5 فیس لیفت با پیمایش ۶۲۰ کیلومتری به ترکیه رسید




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

موتور ۶ سیلندر بنزینی خودرو رونمایی شد

موتور ۶ سیلندر بنزینی خودرو رونمایی شد. در ساخت این موتور به  ۴۵ درصد دانش فنی بومی ساخت موتور...

پست‌های مرتبط