نمایشگاه خودرو ۱۴۰۲ تهران لغو شد + تقویم نمایشگاه در سایر شهرها

از دست ندهید

نمایشگاه خودرو ۱۴۰۲ تهران لغو شد. با وجود حواشی و اختلافات بر سر مکان و برگزار کننده نمایشگاه خودرو تهران، امروز خبر لغو این نمایشگاه اعلام شد.

نمایشگاه خودرو 1402

بیت ران – مجتبی اسماعیلی: یک منبع آگاه به بیت ران گفت: “نمایشگاه خودرو ۱۴۰۲ تهران که قرار بود در تیرماه امسال برگزار شود لغو و به بهمن ماه موکول شد. متاسفانه نمایشگاه خودرو شهر آفتاب که با زحمات و موانع بسیار سرانجام در بین خودروسازان پذیرفته شد، دچار سرنوشتی نامعلوم شد.”

وی درباره علت لغو این نمایشگاه افزود: “ابتدا قرار شد که یک کنسرسیوم (انجمن) کار برگزاری نمایشگاه را انجام دهد که خود این موضوع هم غیر عادی بود و در هیچ کجای دنیا چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد. در نهایت هم این نمایشگاه لغو و به بهمن ماه موکول شد. نمایشگاه خودرو شهر آفتاب با زحمات زیاد در بین خودروسازان پذیرفته شده بود و برگزاری آن به یک امر روتین بدل شد. اما با تصمیمات اخیر این زحمات بر باد رفت. در حال حاضر نیز خودروسازان در فکر انتقال نمایشگاه خودرو تهران از شهر آفتاب به یک سایت دیگر مانند نمایشگاه بین المللی تهران هستند.”

لازم به ذکر است محدوده نمایشگاه بین المللی تهران، هنگام برگزاری نمایشگاه‌های مختلف از جمله نمایشگاه خودرو، دچار گره کور ترافیکی می‌شود. نمایشگاه خودرو شهر آفتاب چنین معضلی را نداشت.

تقویم نمایشگاه خودرو امسال

وی درباره برگزاری سایر نمایشگاه‌های خودرو در کشور به بیت ران گفت :”نمایشگاه‌های خودرو در شهرهای دیگر مطابق برنامه برگزار می شوند. نمایشگاه خودرو مشهد از  ۹  الی ۱۲ شهریور و اصفهان ۳ الی  ۶ آبان برگزار خواهند شد. همچنین نمایشگاه‌های گرید B نیز در شهرهای اهواز، کرمان و مازندران برگزار می‌شوند.”

پشت پرده لغو شدن نمایشگاه شهر آفتاب چیست؟

 یک منبع آگاه در زمینه پشت پرده موضوعات و حواشی راجع به نمایشگاه خودرو تهران به بیت ران گفت : “نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب زیر مجموعه شهرداری است. این نمایشگاه با وجود کمبود زیر ساخت‌ها و امکانات میزبان ۲۰ خودروساز سواری و تجاری بود. اما در نهایت دیدیم که منافع نمایشگاه و شهرداری اولویت نبود و از طرفی برخی مسوولان جدید نمایشگاه از صنعت دیگری به این صنعت وارد شدند و تخصص لازم را ندارند.”

بیشتر بخوانید:

پیشرانه ME16 سایپا را بشناسید

زمان اعلام نتایج مرحله دوم فروش خودرو مشخص شد

سیستم کنترل پایداری ESP اجباری شد / خودروسازان اجرا نمی کنند!

کیو جی موتور برند لوکس بنلی وارد ایران شد

آغاز تست تصادف خودرو در ایران ؛ یورو انکپ در اولین مرکز تست تصادف خاورمیانه

ساینا اس سایپا تست و بررسی شد؛ نرم، تنبل و خوش اشتها!

چرا پلیس نمی‌تواند جلوی شماره گذاری خودروهای نا‌ایمن را بگیرد؟




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

از کاغذ دیواری تا میز شام ؛ لوگوی شورولت از کجا آمده است؟

در میان لوگوی شرکت‌های مختلف خودروسازی، لوگوی شورولت یکی از ساده‌ترین لوگوها است. هر چند همین لوگوی ساده، نمادی...

پست‌های مرتبط