قیمت کارخانه محصولات سایپا ویژه مرداد ۱۴۰۲ اعلام شد

از دست ندهید

لیست جدید قیمت کارخانه محصولات سایپا رسماً از سوی این خودروساز اعلام شد. در این لیست قیمت جدید، تمامی هزینه‌های جانبی خودروهای سایپا در نظر گرفته‌شدند تا رقم نهایی برای پرداخت وجه متقاضیان مشخص شود.

بیت‌ران – محمد فتح‌اللهی: سایپا به عنوان دومین خودروساز بزرگ کشور اقدام به انتشار لیست کامل قیمت محصولات تولیدی خود برای مرداد ماه ۱۴۰۲ کرد.

قیمت کارخانه محصولات سایپا – خانواده ساینا

سایپا در حال حاضر سه تیپ مختلف از محصول ساینا را در خط تولید دارد. ساینا S تیپ DA در لیست قیمت جدید سایپا، ۲۴۸/۶۹۴/۰۰۰ تومان قیمت دارد. همانطور که می‌دانیم، تیپ DA به معنای داشتن چراغ‌های دی‌لایت و پوزیشن‌لایت است.

ساینا S دوگانه هم ۲۸۳/۱۲۸/۰۰۰ تومان قیمت خورد که تنها محصول دوگانه‌سوز در خط تولید سایپا بشمار می‌رود. ساینا S اتوماتیک نیز توسط این خودروساز ایرانی، ۳۳۰/۹۳۲/۰۰۰ تومان قیمت‌گذاری شد.

قیمت‌کارخانه محصولات سایپا – خانواده کوئیک

قیمت‌کارخانه محصولات سایپا - خانواده کوئیک

۶ نسخه مختلف از خودرو کوئیک توسط سایپا تولید و به بازار عرضه می‌شوند. کوئیک تیپ DA در لیست قیمت جدید سایپا ۲۰۱/۱۸۰/۰۰۰ تومان قیمت دارد.

بهای کارخانه‌ای کوئیک S نیز ۲۶۸/۱۹۴/۰۰۰ تومان اعلام شد. همین خودرو با چراغ‌های دی‌لایت و پوزیشن‌لایت به‌عنوان تیپ DA به‌فروش می‌رسد که دارای قیمتی برابر با ۲۶۸/۸۰۸/۰۰۰ تومان است.

کوئیک پلاس اتوماتیک ۳۲۷/۰۸۷/۰۰۰ تومان قیمت‌گذاری شد و کوئیک R تیپ DA هم ۲۵۵/۹۹۹/۰۰۰ تومان به‌فروش خواهد رسید.

آخرین محصول سایپا در خانواده کوئیک، مدل R با گیربکس CVT است که با دی‌لایت و پوزیشن‌لایت تحت نام DA به‌فروش می‌رسد. بهای کارخانه‌ای این مدل (کوییک CVT R تیپ DA) نیز ۳۳۸/۴۸۴/۰۰۰ تومان تعیین شد.

قیمت کارخانه محصولات سایپا – خانواده شاهین

"<yoastmark

در حال حاضر فقط یک تیپ از خانواده شاهین در خط تولید سایپا حضور دارد. قیمتی که این خودروساز برای مدل G این خودرو تعیین کرد، ۴۲۵/۱۶۶/۰۰۰ تومان است.

قیمت کارخانه محصولات سایپا – خانواده وانت ۱۵۱

وانت ۱۵۱ تیپ DA که حالا با دی‌لایت و پوزیشن‌لایت به دست مشتریان می‌رسد، ۲۳۶/۰۰۰/۰۰۰ تومان است. فقط همین یک تیپ از این خودرو تجاری در خط تولید سایپا حضور دارد.

قیمت کارخانه محصولات سایپا – خانواده چانگان

قیمت کارخانه محصولات سایپا - خانواده چانگان

چانگان‌های وارداتی هم در لیست قیمت جدید سایپا حضور دارند. دو تیپ دو و سه این خودرو توسط سایپا قیمت‌گذاری شدند که قرار است به دست متقاضیان ثبت‌نامی برسد.

سایپا قیمت چانگان +CS35 تیپ ۲ را ۱/۱۱۴/۴۱۹/۰۰۰ تومان اعلام کرد. این در حالیست که چانگان +CS35 تیپ ۳ به قیمت ۱/۱۸۲/۸۶۲/۰۰۰ تومان به دست مشتریان خواهد رسید.

قیمت کارخانه محصولات سایپا – خانواده نیسان

سه مدل مختلف وانت نیسان توسط سایپا تولید و به بازار عرضه می‌شوند. به‌تازگی این خودروها هم مشمول استاندارد اجباری دی‌لایت و پوزیشن‌لایت شدند که قیمت آنها از سوی این خودروساز ایرانی اعلام شد.

نیسان آپشنال از سوی سایپا اکنون به بهای کارخانه‌ای ۴۸۵/۰۰۰/۰۰۰ تومان به دست مشتریان می‌رسد. وانت نیسان دوگانه آپشنال هم ۵۴۵/۰۰۰/۰۰۰ تومان قیمت خورد.

نیسان دیزل آپشنال هم که اکنون در خط تولید سایپا حضور دارد به بهای کارخانه‌ای ۶۲۵/۰۰۰/۰۰۰ تومان به‌فروش می‌رسد.

قیمت کارخانه محصولات سایپا – خانواده پادرا و کارون

پادرا پلاس تکسوز در لیست قیمت جدید سایپا ۵۹۹/۸۰۰/۰۰۰ تومان قیمت دارد. این بها برای پادرا پلاس دوگانه ۶۴۵/۸۰۰/۰۰۰ تومان است. مدل پیکاپ کارون هم توسط این خودروساز ایرانی به قیمت ۷۱۰/۰۰۰/۰۰۰ تومان به‌فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

لیست آپشن‌های اجباری اعلام شد / ۷ آپشن جدید برای خودروهای ایرانی

لیست قیمت ایران خودرو ویژه تیر ۱۴۰۲ اعلام شد / فهرست قیمت ۲۸ محصول

پژو ۲۰۷ پانوراما ۶ سرعته دستی ایران خودرو معرفی شد / بررسی مشخصات فنی

آریا فول آپشن‌ترین خودرو سایپا خواهد بود؟ / بررسی امکانات سایپا آریا

مهلت واریز وجه برای اولویت پاییز ۱۴۰۲ محصولات ایران‌خودرو اعلام شد

جتا VS7 ماموت خودرو در یک قدمی بازار / بررسی اشکودا کودیاک چینی

تارا EFP امسال به بازار می‌آید / افزایش ۴۷ اسب‌بخاری قدرت تارا ایران خودرو




1 دیدگاه

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

داستان نامگذاری شرکت مزدا و پایه گذار آن که عاشق ایران بود/دانستنی های خودرو

داستان نامگذاری شرکت مزدا از سوی پایه گذار آن که عاشق ایران بود را در ادامه بخوانید. بیت ران - امین...

پست‌های مرتبط