موتور جدید کامیون های ایران خودرو دیزل

از دست ندهید

مدیرعامل ایران خودرو دیزل از موتور جدید کامیون های این خودروسازی گفت.

بیت ران – مدیرعامل ایران خودرو دیزل با بیان این‌که تمامی کامیون‌های این شرکت مجهز به قوای محرکه ساخت داخل بوده و دارای بالاترین استانداردهای موجود است، عنوان کرد: موتور این محصولات دارای استاندارد یورو چهار است که با تجهیز به DPF (فیلتر جاذب دوده) به مشتریان عرضه می شود و در سال ۱۴۰۱ نیز به استاندارد یورو پنج ارتقا خواهد یافت.

جواد توسلی مهر، با بیان این‌که سیاست های کلان ایران خودرو دیزل، حرکت به سمت حداکثر استفاده از ظرفیت های تولید داخل است، گفت: محصولاتی که در حال حاضر در این شرکت تولید می‌شود، با موتورهای بنزینی است که در شرکت ایدم تبریز داخلی‌سازی شده و تولید می شود.

موتور جدید کامیون های ایران خودرو دیزل
 موتور جدید کامیون های ایران خودرو دیزل
موتورهای گروه ۳۵۵ روی انواع کامیون ۱۹ تن و ۲۶ تن

وی با اشاره به این‌که موتور نصب شده روی محصولات ساخت داخل از جمله انواع کامیون ۱۹ تن و ۲۶ تن، از موتورهای گروه ۳۵۵ بوده و در اتوبوس موتور ۴۵۷ استفاده می شود، یادآور شد: هر دوی این محصولات در مجموعه ایران خودرو دیزل تولید می شود.

به گفته مدیر عامل شرکت ایران خودرو دیزل، صرفا یکی از کامیون های این خودروساز به صورت مونتاژی و با همکاری شریک تجاری بزرگ و معتبر جهان تولید می شود و فعالیت های آن در سطح جهانی و نیز استانداردهای بین المللی روز است.

وی خاطرنشان کرد: موتور کامینز که از بهترین برندهای موتور دیزلی به شمار می رود، دارای بالاترین سطح استاندارد بوده و روی یکی از مدل های خودروی دیزلی نصب می شود.

به گزارش ایکوپرس توسلی مهر افزود: آمادگی کامل خود را برای تولید و تحویل سالانه هفت هزار دستگاه کامیون با همکاری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، مشروط به اصلاح الگوی تامین مالی، اعلام کرده است.

بیشتر بخوانید:

نیاز آمریکا به ۸۰ هزار راننده کامیون برای حل بحران حمل و نقل کالا

اصغر قندچی ؛ مردی که می توانست صنعت خودروی ایران را متحول کند

نسخه کامل مستند “آن مرد با ماک آمد” درباره زندگی اصغر قندچی پدر صنعت کامیون ایران 

کامیون امپاور (EMPOWER) بهمن دیزل چه مشخصاتی دارد؟

کامیون برقی بنز تولید خواهد شد + مشخصات فنی خودرو سنگین بنز

تفاوت های مرسدس بنز آکتروس و آکسور

تاریخچه شرکت عقاب افشان و بررسی محصولات آن

کامیون مرسدس بنز واگن هود + مشخصات فنی و امکانات

کامیون کمپرسی چاپار ۳۳۳۶ + مشخصات اولین کامیون یک شرکت خصوصی

وظیفه ریتاردر چیست؟ اشتباه رایج در تشخیص ریتاردر و خفه کن خودروهای سنگین

آشنایی با ولوو FH و مدل‌های آن + کامیون های ولوو در ایران

کامیون‌های ولوو در دهه ۱۹۲۰ – قسمت اول

آشنایی با تاریخچه کامیون‌های ولوو در دهه ۱۹۳۰




2 دیدگاه

  1. ببخشید لگن نه کامیون چرا اینقدر به مردم ظلم میکنید این ملت چه گناهی مرتکب شده که باید از امکانات و تکنولوژی روز دنیا بی بهره باشه

  2. خود مدیر عامل ایران خودرو دیزل حاضرن با یکی از محصولات تولیدی شرکتشون یک سرویس از تهران برن بندرعباس برگردن یا به قول معروف مرگ واسه همسایه خوبه؟؟؟شرکتی که تو دهه هشتاد بهترین کامیونهای مرسدس را مونتاژ میکرده کارش رسیده به مونتاژ صدرصد آشغال چینی(فوتون)و تولید کامیونی که ۵۰ سال پیش بنز خط تولیدشا بسته نه امکانات رفاهی نه امنیت جاده ای نه تکنولوژی روز،تو را خدا از ترکیه یاد بگیرید مدیریتا،بیرتیش موتورز ورشکسته را از انگلیس خریدن پونزده سال پیش الان دارن به اسم خودشون کامیون میزنند در حد اروپا،همون سال ایران کاوه رو ولو اف دوازده پنچاه درصد تولید داخل داشته حالا چی مونتاژ صدرصد دانگ فنک یه اشغال چینی دیگه

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

سامانه فروش خودرو سود ده‌ترین بانک ایران!

سامانه فروش خودرو که با هدف حذف دلالان و شفافیت خودروهای فروخته شده تاسیس شد، به محلی برای سرمایه‌گذاری...

پست‌های مرتبط