کامیون امپاور (EMPOWER) بهمن دیزل چه مشخصاتی دارد؟

از دست ندهید

کامیون امپاور بهمن دیزل به زودی وارد بازار خواهد شد. این خبری بود گروه بهمن دیزل رسماً اعلام کرد. این کامیون جدید براساس Foton Auman EST سری H5 قرار است وارد خط تولید گروه بهمن دیزل شود.

بیت ران – روابط عمومی گروه بهمن دیزل اعلام کرد: «شرکت بهمن دیزل هجده سال گذشته با هدف تغییر فرهنگ حمل و نقل شهری و برون شهری تاسیس شد. این شرکت با تولید بیش از ۱۰۰ هزار کامیونت و کامیون نیمه سنگین توانست گوی سبقت را از رقبا برباید.

بهمن دیزل برای اولین بار در کشور ۵ ستاره کیفی را برای سبد محصولات خود کسب کرد.

بهمن دیزل سال‌ها با تولید محصولات ایسوزو در بازار حضور دارد. در چند سال اخیر با طراحی و تولید کامیونت داخلی شیلر (۶ و ۸ تن)، مینی بوس پگاسوس و ساخت کاربری‌های متفاوت مانند آتش نشانی، یخچالی و… سهم ۶۰ درصدی از بازار را کسب کرد.»

کامیون امپاور بهمن دیزل چه مشخصاتی دارد؟

بنا بر اعلام روابط عمومی گروه بهمن،« کامیون امپاور بهمن دیزل از مدرن‌ ترین کامیون هایی است که در کشور تولید خواهد شد. این کامیون قابل رقابت با برندهای معتبر اروپایی است. کامیون امپاور مجهز به آخرین استانداردهای روز دنیا است. این کامیون دارای موتور پرقدرت کامینز (کوممینس) با ۵۰۰ اسب بخار و گیربکس اتوماتیک ۱۲ سرعته ZF آلمان است.

از مشخصات و تفاوت هایی که این کامیون را متمایز کرده می توان به قوای محرکه و سیستم هشدار انحراف از مسیر (LDWS) اشاره کرد. سیستم ترمز اضطراری هوشمند (ابس)، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی (اسک) و… سامانه های دیگر کمک راننده این کامیون هستند.

در بهمن دیزل به اصل خدمات پس از فروش توجه ویژه شده است و توانسته رضایت مشتریان را جلب نماید و رتبه برتر را به خود اختصاص دهد.

بهمن دیزل از زمان خصوصی سازی در سال ۱۳۹۶، با توسعه بیش از ۱۷۰هزار متر مربع در فضای تولیدی، تولید کامیون کشنده پر قدرت با طراحی و امکانات مدرن و پیشرفته با برند امپاور (امپور) را برای تکمیل سبد محصولات خود و بر اساس نیاز بازار در برنامه دارد.

کامیون امپاور بهمن دیزل از ترمزهای ساخت شرکت وبکو آلمان برخوردار است. به جهت ایمنی بیشتر از سیستم ترمز کمکی ریتاردر (رتردر) ساخت ZF آلمان نیز مجهز شده است. کابین امپاور مجهز به امکاناتی شامل بخاری و کولر در جا، سانروف برقی، سیستم مولتی مدیا و سیستم رهیاب (نویگتین) و تریم زیبا است. همچنین فضای خواب دو نفر را در خود جای داده است.

گفتنی است راه اندازی خطوط کامیون امپاور بهمن دیزل هم اکنون در این شرکت مراحل پایانی خود را می گذراند. به زودی تولید این کامیون آغاز و با قیمت غیر قابل رقابت به بازار عرضه خواهد شد.»

کامیون فوتون Auman EST (H5)
کامیون فوتون Auman EST (H5)

بنابر بررسی خبرنگار بیت ران کامیون امپاور بهمن دیزل همان Foton Auman EST سری H5 است. این کامیون دارای استاندارد آلایندگی State 5 کشور چین است.

بیشتر بخوانید:

آخرین وضعیت کامیون دست دوم وارداتی

شرایط ترخیص کامیون های وارداتی دست دوم اعلام شد




11 دیدگاه

  1. باز هم یک چینی دیگر
    بهتر نیست دو دستی تمام کارخانه های مونتاژ خودرو را دودستی تقدیم چینی ها بکنیم و با خیال راحت خودمان کنار رویم

  2. درست میگی من‌ دوتا راننده دیدم امپاور ۵۰۰ داشتن بچه‌ اهواز و‌ خوزستان بودن‌ میگفتن ما دو ساله داریم فقط آب و روغنش را عوض کردیم گفتم می‌خوام بخرم‌ ارزش داره گفتن ما از خوزستان میام تا سمنان گفت جاده خراب و افتضاح ‌‌گفتن بدنه خیلی نرمی داره بعد گیربکسش هم گیج نمی‌زنه موقع رفتن از سربالایی اونم دنده اتوماتیک و بعد گفتن کولرش خیلی عالی هستش به ماشین هم فشار نمیاره بعد دما اب‌و روغن هم موقع سربالایی و‌فشار زیاد روی کامیون بالا نمیره و اذیت نمیکنه و من نوشتم حدوداً یک‌کیلو‌ متر رانندگی کردم دیدم خیلی عالی هستش تا نشینی پشت ماشین نمیفهمی که از بقیه کشنده ها عالی واقعاً عالی هستش خدمات پس از فروش‌و قطعات ماشین هم خیلی عالی و زیاد هستن و به مشکل قطعات برنمی‌خوردید و ارزونم هست خیلی برام جالب بود در کل از فوتون و از پیلسان‌ و شکمان و فاو و ایویکو های جدید و مخصوصاً ‌‌از دیما خیلی عالی هست
    امیدوارم که این حرف‌های من به شما کمک کرده باشه

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار دو برابر کارخانه

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار به دو برابر کارخانه رسیده‌است. انواع مدل‌های این خودرو با...

پست‌های مرتبط