لندرور دیفندر MANHART با پیشرانه ۵۱۲ اسب بخاری معرفی شد

از دست ندهید

لندرور دیفندر MANHART مجهز به پیشرانه‌ ۳ لیتری توربوشارژ با ۵۱۲ اسب بخار قدرت معرفی شد. این خودرو گشتاور ۷۱۰ نیوتن‌ متری را در اختیار راننده قرار می دهد و به همراه کیت کاهش ارتفاع به دست مشتریان می رسد.

بیت ران – شرکت تیونینگ خودرو منهارت از نسخه اصلاح‌ شده‌ شاسی‌ بلند لندرور دیفندر رونمایی کرد. این خودرو DP 500 نامیده می‌ شود.  اگرچه لندرور دیفندر جدید به عنوان مدل کاملا Offroad طراحی شده، واقعیت این است که اکثر دارندگان این خودرو در خارج از جاده با آن رانندگی نمی‌ کنند. به همین ترتیب، نمونه اصلاح‌ شده‌ منهارت به جای تلاش برای بهبود توانایی‌ های خارج از جاده، بر عملکرد بهتر در خیابان متمرکز است.

مشخصات فنی

شرکت منهارت با نمونه‌ چهار چرخ محرک لندرور دیفندر به نام P400 AWD کار خود را آغاز کرد. این خودرو از پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری توربوشارژ بهره می‌برد که به‌ طور معمول ۴۰۰ اسب بخار قدرت و ۵۵۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌ کند.

ریمپ ساده‌ی ECU باعث می‌ شود قدرت به ۵۱۲ اسب بخار و گشتاور به ۷۱۰ نیوتن‌متر برسد. یعنی تقریباً به اندازه‌ قدرتی که لندرور دیفندر مجهز به پیشرانه ۵ لیتری سوپرشارژ دارد و اکنون توسط لندرور به فروش می‌ رسد.

در جای دیگر، منهارت سیستم اگزوز از جنس فولاد ضد زنگ نصب کرده است. این سیستم اگزوز به همراه لوله‌ های خروجی با روکش کربن یا سرامیک ارائه می‌ شود. مشتریان همچنین می‌ توانند ترمز های به‌‌ روز شده را انتخاب کنند و ارتفاع سیستم تعلیق بادی استاندارد خودرو را ۳۰ میلی‌متر کاهش دهند.

ظاهر لندرور دیفندر MANHART نیز با استفاده از رینگ‌ های ۲۴ اینچی که در لاستیک‌های ۲۹۵/۳۰ پیچیده شده‌ اند، اصلاح شده است. اگر خریداران چنین رینگ‌ های بزرگی را دوست نداشته باشند، رینگ‌های کوچک‌تر ۲۲ اینچی نیز با لاستیک‌های ۲۹۵/۴۰ ارائه می‌ شوند.

منهارت همچنین پیشنهاد می‌ دهد که پوشش پیشرانه و ملحقات گل‌گیر را با رنگ مشکی براق رنگ‌‌آمیزی کنید. همچنین مجموعه‌ ای از طرح‌ های گرافیکی روی بدنه نیز در صورت سفارش، وجود دارد.

تعداد اندکی از تغییرات در فضای داخل کابین ایجاد شده است. از جمله آنها می‌ توان به چرم آلکانترا و قطعات چرمی اشاره کرد. منهارت همچنین مجموعه‌ ای بی‌نظیر از صندلی‌های Recaro را برای راننده و سرنشین جلو ارائه می‌ دهد.

منبع: زومیت
بیشتر بخوانید:

محصولات جدید ایران خودرو در سال ۱۴۰۰ چه تیراژی خواهند داشت؟




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

موتور ۶ سیلندر بنزینی خودرو رونمایی شد

موتور ۶ سیلندر بنزینی خودرو رونمایی شد. در ساخت این موتور به  ۴۵ درصد دانش فنی بومی ساخت موتور...

پست‌های مرتبط