پورشه کاین توربو GT رونمایی شد / شاسی بلندی سریع تر از فراری ۴۵۸!

از دست ندهید

پورشه کاین توربو GT رسماً معرفی شد. این محصول جدید پورشه ۶۳۱ اسب بخار قدرت دارد و شتاب صفر تا صد کیلومتر بر ساعت آن ۳٫۱ ثانیه است. پورشه کاین توربو GT قرار است با قیمت ۱۸۰ هزار دلار فروخته شود.

بیت ران – اوایل قرن بیست و یکم، زمانی که نسل اول کاین معرفی شد؛ تردید های بسیاری برای موفقیت تجاری پروژه وجود داشت. بسیاری از علاقه‌مندان پورشه به عرضه یک شاسی بلند توسط این برند آلمانی، علاقه نشان نمی‌دادند. البته، ساخت یک کراس‌اوور اسپرت و لوکس هم امری مرسوم در میان خودروسازان برتر جهان نبود.

امروزه، شاسی‌ بلند های پورشه شامل ماکان و کاین، مجموعاً فروش بیشتری نسبت به دیگر محصولات شرکت سازنده دارند. این خودرو ها از نظر تجاری، موفقیتی بزرگ برای پورشه محسوب می‌ شوند.

پورشه کاین توربو GT، پیش از رونمایی رسمی توانست رکورد نوربرگرینگ برای کلاس شاسی بلند را به نام خود ثبت کند. این رکورد برای محصول جدید پورشه ۷:۳۸:۹ بود. این یعنی پورشه کاین توربو GT سریعتر از خودروهایی چون فراری ۴۵۸ ایتالیا، لکسس LFA، پورشه ۹۹۱.۱ کررا S و… است. این محصول، حالا با بدنه کوپه و قیمت گزاف ۱۸۰ هزار دلاری، آماده تولید انبوه است.

مشخصات فنی

این خودرو از پیشرانه ۴ لیتر توئین توربو شارژ V8 با قدرت ۶۳۱ اسب بخار و گشتاور ۸۵۰ نیوتن‌متر بهره می‌ برد. علاوه‌ بر پیشرانه تقویت‌ شده و جعبه‌ دنده با سرعت تعویض بالاتر، تفاوت‌های ظاهری هم بین کاین توربو GT و نسخه استاندارد وجود دارد.

مدل جدید از سیستم تعلیق ویژه با ۱۷ میلی‌ متر کاهش ارتفاع بهره می‌برد. این سیستم تعلیق ۱۵ درصد سخت‌تر مدل توربو است. همچنین رینگ‌ های ۲۲ اینچی با تایرهای پیرلی برای کاین توربو GT انتخاب شده‌اند که ۴۱۰ میلی‌متر در جلو و ۴۴۰ میلی‌متر در عقب پهنا دارند.

این مدل دارای ورودی هوای بزرگ‌تر در نمای جلو است. برخی از ادوات بدنه‌ آن شامل دیفیوزر عقب، سقف و بالچه‌ های جانبی هم از جنس فیبر کربن هستند.

کابین پورشه کاین توربو GT
کابین پورشه کاین توربو GT
منبع: زومیت
بیشتر بخوانید:

لندرور دیفندر MANHART با پیشرانه ۵۱۲ اسب بخاری معرفی شد




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

سامانه فروش خودرو سود ده‌ترین بانک ایران!

سامانه فروش خودرو که با هدف حذف دلالان و شفافیت خودروهای فروخته شده تاسیس شد، به محلی برای سرمایه‌گذاری...

پست‌های مرتبط