محصولات جدید ایران خودرو در سال ۱۴۰۰ چه تیراژی خواهند داشت؟

از دست ندهید

محصولات جدید ایران خودرو در راه ورود به بازار داخلی خودرو هستند. مدیر عامل ایران‌ خودرو افزایش ظرفیت تولید خودرو های سواری را از گام‌های مثبت ایران‌ خودرو دانست و گفت: در سال ۱۴۰۰ حدود ۱۷۰ هزار دستگاه از محصولات ایران‌ خودرو، مدل‌ های جدید خواهند بود.

بیت ران – فرشاد مقیمی با تشریح عرضه خودرو های جدید و رونمایی از محصولات جدید ایران خودرو افزود: خودرو های جدیدی که امسال به بازار عرضه خواهند شد شامل تارا با گیربکس دستی و اتوماتیک و رانا پلاس ۶ سرعته با سقف شیشه‌ ای است.

خودرو های جدیدی را که در خانواده پژو هستند با گیربکس دستی و اتوماتیک ارتقا خواهیم داد. ضمن اینکه می‌ خواهیم خودرو های جدید مانند وانت کار را نیز تولید کنیم.

مدیرعامل ایران‌ خودرو با اشاره به برنامه‌ های ایران‌ خودرو درخصوص تولید وانت‌ های سواری ادامه داد: برنامه داریم در آذرماه وانت کار را به تولید انبوه رسانده و عرضه کنیم. وی گفت: بحث خودرو کراس‌ اوور را نیز داریم که اکنون مراحل طراحی به پایان رسیده و در حال نهایی کردن آن هستیم.

به گفته مقیمی، عرضه تارا با گیربکس دستی نیز از چند روز آینده انجام خواهد شد. مدل اتوماتیک این خودرو هم بر اساس وعده‌ ای که داده‌ شده است تا پایان شهریور به بازار عرضه خواهد شد. حداکثر توان موتور این خودرو ۱۱۳ اسب بخار در ۵۸۰۰ دور در دقیقه است. گشتاور آن نیز ۱۴۴ نیوتن متر در ۴۰۰۰ دور در دقیقه اعلام شده است.

مقیمی با اشاره به برنامه ساخت خودروهای سنگین گفت: تولید خودرو های سنگین نسبت به سال گذشته ۲ برابر رشد داشته و این مساله درحالی رخ داده است که سال ۹۹ نسبت به سال ۹۸ نیز رشد ۶۷ درصدی داشتیم.

منبع: دنیای اقتصاد

بیشتر بخوانید:

لیزینگ خودرو راه حل نهایی عبور از قیمت گذاری دستوری است؟

شرایط فروش تیر ماه ۱۴۰۰ ایران خودرو رسماً اعلام شد / قیمت و موعد تحویل




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

مستند درباره اصغر قندچی مردی که با ماک آمد و رفت

مستند درباره‌ی اصغر قندچی ، فیلم آن مرد با ماک آمد است که در سال‌های واپسین زندگی این انسان...

پست‌های مرتبط