شرایط فروش تیر ماه ۱۴۰۰ ایران خودرو رسماً اعلام شد / قیمت و موعد تحویل

از دست ندهید

شرایط فروش تیر ماه ۱۴۰۰ ایران خودرو با سه خودرو امروز رسماً اعلام شد. گروه صنعتی ایران خودرو در این شرایط فروش عنوان کرد افرادی که در شرایط فروش های قبلی انتخاب نشده اند، می توانند در شرایط فروش جدید ثبت نام کنند.

بیت ران – در شرایط فروش تیر ماه ۱۴۰۰ ایران خودرو موعد تحویل خودرها ۳ ماهه اعلام شده است. این گروه صنعتی همچنین اعلام کرده است که قبل از انجام قرعه کشی، متقاضیان هیچ گونه وجهی واریز نخواهند کرد.

شرایط فروش تیر ماه ۱۴۰۰ ایران خودرو از روز پنجشنبه ۱۴۰۰/۰۴/۱۰ آغاز شده و تا روز شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۴/۱۲ ادامه خواهد داشت. مطابق شرایط های فروش قبلی، هر کد ملی مربوط به خرید یک خودرو است. حداقل فاصله از آخرین خرید متقاضی از خودروهای ایران خودرو و سایپا هم ۴۸ ماه است.

اگر مشتریان خودروهای خود را تحویل گرفته و تا پنج ماه برای سرویس اولیه خودرو به تعمیرگاه های مجاز مراجعه نکنند، گارانتی خودروها از سوی ایران خودرو باطل خواهد شد. ایران خودرو همچنین اعلام کرد که حداقل کیلومتر خودرو در زمان مراجعه اولین سرویس ۱۰۰۰ کیلومتر است.

همچنین انتقال صلح در قراردادها و فروش وکالتی نیز در این شرایط فروش وجود ندارد.

شرایط فروش جدید ایران خودرو

شرایط فروش تیر ماه ۱۴۰۰ ایران خودرو
شرایط فروش تیر ماه ۱۴۰۰ ایران خودرو

پارس بنزینی نخستین خودرو در نظر گرفته شده در این شرایط فروش است. این خودرو با قیمت مصوب ۱/۴۰۲/۷۳۵/۰۷۱ ریال به دست متقاضیان خواهد رسید. پارس TU5 به قیمت ۱/۴۵۷/۹۵۴/۶۴۴ ریال و دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک نیز ۳/۹۰۰/۸۹۳/۲۷۴ ریال قیمت خورده اند.

تمامی خودروهای اعلام شده در این شرایط فروش به رنگ های نقره ای، مشکی، سفید و خاکستری قابل سفارش هستند. زمان تحویل خودرو ها سه ماهه عنوان شده است. ایران خودرو همچنین در شرایط فروش اعلامی خود تاریخ فک رهن و چاپ سند را یک سال پس از دریافت خودرو ذکر کرده است.

بیشتر بخوانید:

شرایط فروش فردا ۵۱۱ و SX5 از سوی فردا موتور اعلام شد / قیمت و موعد تحویل

رشد ۵۶ درصدی تولید خودرو در خرداد به نسبت اردیبهشت ۱۴۰۰ / آمار جزئیات تولید

تنها یک خودرو در گزارش ارزشیابی کیفی خودرو پنج ستاره شد!




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

کنده شدن اکسل X55 / مدیران خودرو چه می‌گوید؟

ویدیو کنده شدن اکسل ام‌ وی ام X55 را در چند روز اخیر احتمالا دیده‌اید. اتفاقی بسیار خطرناک، که...

پست‌های مرتبط