شرایط فروش فردا ۵۱۱ و SX5 از سوی فردا موتور اعلام شد / قیمت و موعد تحویل

از دست ندهید

شرایط فروش فردا ۵۱۱ و SX5 با قیمت قطعی و موعد تحویل ۱۲۰ روزه اعلام شد. کمپانی فردا موتور طی دو بخشنامه فروش، سدان و کراس اوور خود را به متقاضیان عرضه خواهد کرد.

بیت ران – فردا ۵۱۱ با طول ۴۳۹۰ میلی متر و عرض ۱۷۲۵ میلی متر در کلاس B سدان ها قرار می گیرد. ارتفاع این خودرو ۱۴۹۰ میلی متر و فاصله بین دو محور آن هم ۲۵۳۵ میلی متر است.

سدان فردا ۵۱۱ به یک پیشرانه ۱۴۸۰ سی سی (۱.۵ لیتری) تنفس طبیعی مجهز است. این پیشرانه از نوع ۴ سیلندر و ۱۶ سوپاپ بوده و ۱۰۶ اسب بخار نیرو تولید می کند. گشتاور اعلام شده برای این موتور هم ۱۴۵ نیوتن متر است.

این پیشرانه می تواند در هر ۱۰۰ کیلومتر ۶.۲ لیتر سوخت مصرف کند. فردا موتور گیربکس ۵ سرعته اتوماتیک را برای این خودرو معرفی کرده است که فن آوری آن دو کلاچه است. این جعبه دنده توان پیشرانه را به چرخ‌های جلوی فردا ۵۱۱ می‌رساند.

این خودرو به امکاناتی مانند سانروف، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، دو کیسه هوا، تهویه الکتریکی، فرمان کمکی برقی، ترمز ABS، ترمز EBD، ترمز BA، سنسور نور، چراغ روشنایی روز، ایزوفیکس، کامپیوتر سفر، سنسور باد تایر، نمایشگر لمسی ۷ اینچی، بلوتوث، قابلیت نمایش صفحه تلفن همراه بر روی نمایشگر خودرو، دوربین عقب با خطوط پارک متغییر، سنسور پارک عقب، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان و… مجهز است.

شرایط فروش فردا ۵۱۱
شرایط فروش فردا ۵۱۱

فردا موتور برای این خودرو قیمت ۴۲۹/۰۰۰/۰۰۰ تومان را در نظر گرفته است. سود مشارکت برای شرایط فروش فردا ۵۱۱، ۱۸ درصد بوده و زمان تحویل خودرو هم ۱۲۰ روزه است. فردا موتور همچنین اعلام کرده است که کلیه هزینه های بیمه شخص ثالث و شماره گذاری بر عهده شرکت است.

شرایط فروش فردا SX5

شرایط فروش فردا SX5
شرایط فروش فردا SX5

فردا موتور برای کراس اور SX5 قیمت ۶۲۹/۰۰۰/۰۰۰ تومانی در نظر گرفته است. این خودرو البته با تخفیف ۲۰/۰۰۰/۰۰۰ تومان به قیمت ۶۰۹/۰۰۰/۰۰۰ تومان به دست متقاضیان خواهد رسید. سود مشارکت اعلام شده برای این خودرو همانند سدان ۵۱۱، ۱۸ درصد بوده و موعد تحویل هم ۱۲۰ روزه است.

فردا SX5 با طول کلی ۴۵۱۵ میلی متر، عرض ۱۸۱۲ میلی متر، ارتفاع ۱۷۲۵ میلی متر و فاصله بین دو محور ۲۷۲۰ میلی متری ساخته شده است. وزن این کراس اوور ۱۳۴۰ کیلوگرم است و از یک پیشرانه ۱٫۶ لیتری تنفس طبیعی با تکنولوژی ساخت میتسوبیشی بهره می‌گیرد.

پیشرانه مذکور توان تولید ۱۲۳ اسب بخار قدرت و ۱۵۱ نیوتن متر گشتاور را دارد. یک جعبه دنده CVT نسل سه با امکان تعویض دستی دنده‌ها و همچنین حالت برفی و اسپرت، وظیفه انتقال نیروی تولیدی توسط پیشرانه به چرخ‌های جلو را داراست.

از امکانات ایمنی و رفاهی این خودرو می‌توان به مواردی مانند دو عدد ایربگ، سانروف، فرمان برقی، کروز کنترل، سامانه کمکی شروع حرکت در سربالایی، مانیتور ۸ اینچی، دوربین و سنسور عقب، تهویه مطبوع الکتریکی، سنسور نور، سیستم‌ پایش فشار باد تایرها، راهنمای تعویض لاین، آینه‌های کناری برقی، دی لایت، سیستم کنترل پایداری، تریم چرم داخلی و رینگ‌های ۱۷ اینچی اشاره نمود.

بیشتر بخوانید:

تنها یک خودرو در گزارش ارزشیابی کیفی خودرو پنج ستاره شد!

رشد ۵۶ درصدی تولید خودرو در خرداد به نسبت اردیبهشت ۱۴۰۰ / آمار جزئیات تولید




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

سامانه فروش خودرو سود ده‌ترین بانک ایران!

سامانه فروش خودرو که با هدف حذف دلالان و شفافیت خودروهای فروخته شده تاسیس شد، به محلی برای سرمایه‌گذاری...

پست‌های مرتبط