نسل جدید نیسان پیکاپ معرفی شد؛ ناوارا AT32، جنگنده ای تمام عیار برای آفرود

از دست ندهید

نیسان از مدل نیسان ناوارا AT32 رونمایی کرد که اخرین نسل از نیسان پیکاپ های مشهور در ایران محسوب می شود. در این خودرو شاهد ارتقا در قسمت های آفرودی هستیم.

بیت ران- حسین ریحانی: نیسان از پیکاپ نیسان ناوارا AT32  رونمایی کرد. این خودرو متحمل تغییراتی شده است تا بازده و عملکرد بهتری را در آفرود نشان دهد. نیسان با کمک شرکت Arcitic Trucks که سابقه زیادی در تولید و تیونینگ خودروهای آفرودی دارد این خود را تولید کرده است. این خودرو به صفحات آلومینیومی زیر بدنه، لاستیک های ۳۱.۶ اینچی و رینگ های مشکی مجهز شده است. سیستم تعلیق حرفه‌ای Bilstein  و گلگیر های مخصوص این مدل از مدل قبلی AT32 به ارث رسیدند. همچنین  روی رکاب های جانبی و قسمت های عقب و جلوی این خودرو نشان مخصوصی درج شده است.

نیسان ناوارا AT32

از تجهیزات دیگر ناوارا AT32 می‌توان به اسنورکل هوا و قفل دیفرانسیل الکترونیکی جلو اشاره کرد. با مجهز شدن این خودرو به اسنورکل هوا AT32 به راحتی می‌تواند از عمق ۸۰ سانتی متری آب عبور کند. همچنین این خودرو دارای امکانات دیگری از جمله سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی، سیستم ترمز اضطراری هوشمند، سیستم کنترل سرعت در سراشیبی و دوربین‌دید اطراف هوشمند است که تمامی این امکانات با مدل‌ N-Guard نیسان ناوارا یکی است.

نیسان ناوارا AT32

نیسان ناوارا AT32 از ماه آینده وارد بازار اروپا خواهد شد و قیمت آن نیز اعلام می‌شود. همچنین به گفته یکی از مدیران نیسان، ناوارا AT32 خودرویی بسیار جان سخت و توانا و پرفروش است و این نسل، موفقیت نسل گذشته خود را ادامه خواهد داد. این خودرو به روز رسانی شده است تا در عین کاهش مصرف سوخت بازدهی بالاتری داشته باشد و موفقیت خود را در بازار تثبیت کند.

بیشتر بخوانید:

مشخصات فنی هیوندای سانتاکروز اولین وانت ساخت هیوندای چیست؟

نگاهی به مشخصات جنسیس GV80؛ اولین SUV لوکس کره ای

منبع: carscoops




1 دیدگاه

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

سیل در کارخانه مدیران خودرو ؛ کدام خودروها غرق شدند؟

سیل در کارخانه مدیران خودرو محصولات ام وی ام و فونیکس را زیر آب برد. این اتفاق در منطقه...

پست‌های مرتبط