لیست قیمت فروردین ماه محصولات ایران خودرو

از دست ندهید

لیست قیمت فروردین ماه محصولات ایران خودرو اعلام شد. براساس لیست اعلامی ایران خودرو، ۲۰۷ دستی پانوراما ارزانترین و هایما X7 گرانترین محصولات تولیدی این گروه صنعتی به شمار می‌روند.

در کانال آپارات بیت‌ران پلاس تماشا کنید:

بیت‌ران – در لیست قیمت فروردین ماه ۱۴۰۳ گروه صنعتی ایران خودرو، تارا V1P با قیمت ۵۸۶ میلیون و ۹۳۲ هزار تومانی خود، ارزانترین نسخه این سدان به شمار می‌رود. تارا اتوماتیک V4 LX نیز با برچسب قیمتی ۶۸۹ میلیون و ۱۱۵ هزار تومانی خود، گرانترین تارا در میان محصولات این خودروساز است.

سه خودرو هایما نیز در میان محصولات قیمت‌گذاری‌شده ایران خودرو برای فروردین ماه امسال مشاهده می‌شوند. هایما S7 با بهای ۱ میلیارد و ۳۲ میلیون و ۹۰۸ هزار تومانی خود از سوی متقاضیان قابل خرید است.

قیمت هایما ۸S نیز ۱ میلیارد و ۲۲۵ میلیون و ۷۳۲ هزار تومان اعلام شد. بهای کارخانه هایما ۷X نیز در فروردین ماه امسال، ۱ میلیارد و ۴۹۶ میلیون تومان است. این محصول در حال حاضر گرانترین خودرو مونتاژی در ایران خودرو به شمار می‌رود.

سورن پلاس XU7P در نخستین ماه از سال جاری، ۴۶۴ میلیون و ۸۹۱ هزار تومان قیمت‌گذاری شد. در لیست قیمت فروردین ماه، هیچ نسخه دیگری از سورن حضور ندارد.

۲۰۷ دستی پانوراما با ESP نیز ۵۰۴ میلیون و ۶۹۵ هزار تومان قیمت دارد. این خودرو در حال حاضر، ارزانترین محصول تولیدی در ایران خودرو است. ۲۰۷ اتوماتیک پانوراما با ESP نیز در درب کارخانه با قیمت ۶۰۹ میلیون و ۷۴۰ هزار تومانی خود قابل خرید است.

دو تیپ از محصول دنا هم در لیست قیمت فروردین ماه محصولات ایران خودرو قابل مشاهده هستند. دنا پلاس ۶ سرعته EF7P برای این ماه ۵۵۸ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شد. دنا پلاس اتوماتیک آپشنال نیز در ازای پرداخت مبلغ ۶۹۹ میلیون و ۹۳۹ هزار تومانی به متقاضیان خرید آن واگذار می‌شود.

در کانال آپارات بیت‌ران پلاس تماشا کنید:
بیشتر بخوانید:

دانگ فنگ موتور اژدهای چینی را بهتر بشناسید

جنگنده KF-21 محصول مشترک کره‌جنوبی و اندونزی تولید می شود




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

از کاغذ دیواری تا میز شام ؛ لوگوی شورولت از کجا آمده است؟

در میان لوگوی شرکت‌های مختلف خودروسازی، لوگوی شورولت یکی از ساده‌ترین لوگوها است. هر چند همین لوگوی ساده، نمادی...

پست‌های مرتبط