تاخیر در تحویل جیلی آزکارا صدای مشتریان را در آورد / اصلا خودرویی وجود دارد؟

از دست ندهید

تاخیر در تحویل جیلی آزکارا صدای مشتریان ثبت نامی در سامانه یکپارچه را در آورد. عجیب اینکه همچنان نحوه محاسبه افزایش قیمت این خودرو مشخص نیست.

بیت ران – مجتبی اسماعیلی: برخی از مشتریان ثبت نامی در سامانه یکپارچه از تاخیر در تحویل جیلی آزکارا و نحوه محاسبه قیمت قطعی این خودرو گله‌ دارند. این خودرو در اسفند ماه سال ۱۴۰۱ با قیمت علی الحساب یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان فروخته شد. سپس در هفته آخر آذر ماه سال ۱۴۰۲ و هنگام عقد قرارداد مبلغ ۷۰۰ میلیون تومان از مشتریان این خودرو توسط شرکت فردا موتور گرفته شد. در نهایت نیز دعوت‌نامه تکمیل وجه این خودرو برای مشتریان ارسال شد، اما قیمت قطعی این خودرو یک میلیارد و ۸۹۵ میلیون تومان اعلام شد. زمان شماره‌گذاری و تحویل این خودرو نیز یک ماه پس از تکمیل وجه اعلام شده‌است.

ویدیوی کامل معرفی خودرو جیلی آزکارا را در کانال یوتیوب بیت ران پلاس تماشا کنید:

تاخیر در تحویل جیلی آزکارااما حالا با گذشت بیش از ۵۰ روز از تکمیل وجه، تاخیر در تحویل جیلی آزکارا باعث شکایت مشتریان این خودرو به بیت ران شده‌است. همچنین نحوه محاسبه قیمت قطعی این خودرو مشخص نیست و به اطلاع مشتریان نرسیده است.

تاخیر در تحویل جیلی آزکارا

آیا اصلا جیلی آزکارایی وجود دارد؟!

جیلی آزکارا که در بازارهای جهانی جیلی Boyue Pro (بویو پرو) نام دارد، یک کراس اوور هیبریدی خفیف دو دیفرانسیل است. هر چند نسل جدید این خودرو با کد Boyue L ظاهر بسیار مدرنی دارد، اما طراحی آزکارا هم مناسب و اصولی است. این کراس هیبریدی ۱۹۰ اسب بخار قدرت دارد و لیست امکانات آن کامل است.

اما نکته مهم درباره تاخیر در تحویل جیلی آزکارا این است که تولید مدل آزکارا فروخته شده توسط فردا موتور در سال ۲۰۲۰ به پایان رسیده و این خودرو مدت‌ها است که در چین تولید نمی‌شود!

بنابراین در خوش‌بینانه‌ترین حالت قرار است آزکاراهای فروش نرفته در چین وارد کشور شوند و در حالت بدبینانه هم این خودرو وارد کشور نخواهد شد.

لازم به ذکر است که روابط عمومی شرکت فردا موتور سوال بیت ران درباره تاخیر در تحویل جیلی آزکارا را بی‌پاسخ گذاشت.

مشخصات فنی جیلی آزکارا

 شرکت Volvo Cars در سال ۲۰۱۰ میلادی توسط شرکت جیلی از شرکت فورد موتور خریداری شد. جیلی شرکت سواری‌های ولوو را که توسط فورد موتور به ورشکستگی رسیده بود، احیا کرد.

پیشرانه ۱.۵L توربوشارژ جیلی آزکارا با کد JLH-3G15TD در کنار موتور الکتریکی کوچک ۴۸ ولتی آن قادر به تولید ۱۹۰ اسب بخار قدرت و ۳۰۰ نیوتون‌متر گشتاور است. این پیشرانه با کمک ولوو توسعه یافته است. گیربکس هفت سرعته دو کلاچ این خودرو نیز توان پیشرانه را به هر دو محور خودرو منتقل می‌کند.

جیلی آزکارا به امکانات رفاهی مانند ترمز پارک و کمکی برقی، دوربین ۳۶۰ درجه، سنسور جلو و عقب، کروز کنترل تطبیقی، کی‌لس، رادار حرکت بین خطوط و گرم‌کن و سرد کن صندلی‌های جلو مجهز است. صندلی‌های برقی جلو، سقف پاناروما با سانروف، صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی و صفحه کیلومتر دیجیتال هم از دیگر امکانات رفاهی این خودرو هستند.

این خودرو در بخش امکانات ایمنی به هشت ایربگ، کنترل پایداری و کشش، کنترل حرکت در سر بالایی، هشدار خروج از خط، رادار نقطه کور و… مجهز است.

امیدواریم هر چه سریع‌تر مشکل تاخیر در تحویل جیلی آزکارا بر طرف شود تا صاحبان خودروها بیش از این متضرر نشوند.

بیشتر بخوانید:

بهترین تایر ایرانی کدام است؟ / بررسی تخصصی ویژگی‌های تایرهای ایرانی جهت خرید

کشنده مان ۲۰۱۹ بررسی شد + قیمت اولین مان وارداتی به کشور پس از ۱۸ سال

دنا پلاس اتومات آپشنال چه امکاناتی دارد؟ بررسی افت شدید کیفیت خودرو

رنو سامسونگ XM3 سروش دیزل رونمایی شد / همه چیز درباره رنو آرکانا کره‌ای

کولیوس جدید با سروش دیزل مبنا می‌آید / بررسی رنو سامسونگ QM6 وارداتی

جتور تراولر بهمن موتور را بشناسید / لندروور دیفندر مناطق محروم

تاکسی برقی لونا ایران خودرو معرفی شد / محصول مشترک رنو و JMC چین!

بستیون نات معرفی شد / خودرو برقی ایران خودرو چه ویژگی هایی دارد؟

جایگزین پژو پارس معرفی شد / توقف تولید پس از ۲۳ سال!

پژو ۲۰۷ شش سرعته دستی و اتومات مقایسه شدند / کدامیک برنده شد؟

سراتو ۲۰۱۴ و بهمن رسپکت تست و مقایسه شدند/ خودرو کره‌ای کارکرده یا چینی صفر؟

آزمایش فنی ریرا برای اولین بار در ایران / عملکرد ریرا در گرمای اهواز

کراس اوور ریرا به تولید انبوه می رسد / لیست آپشن‌های قطعی ریرا اعلام شد

تارا V3 تحت فشار بررسی شد / تفاوت فنی‌اش با تارا معمولی چیست؟




5 دیدگاه

  1. با سلام.
    دم شما گرم بابت انعکاس مشکلات مردم.
    برای ما هم سواله چطوری به خودرو t77 یه مبلغی رو اضافه کردن و به جیلی مبلغ بیشتری رو که در صورتی قیمت نهایی مبادی ورودی نزدیک‌بهم‌بود.
    یکی‌اینکه اخرین محلت واریز وجه ۱۱ ام دی بود که مطابق پیامک ارسالی خودرو اماده تحویل است ولی همچنان از خودرو خبری نیست و شرکت هم تلفن جواب نمیده

  2. سلام، لطفا تاخیر در تحویل جیلی آزکارا توسط فردا موتورز را پیگیری نمایید با کلی مشقت پول را تهیه و واریز کردیم و این شرکت در تحویل خودرو بدقولی میکند

  3. پیامک اومد ماشین اماده تحویله بعد اومد نظر به اینکه زیر یکماه تحویل میشه الان نزدیک دوماه تکمیل وجه کردیم خبری نیست

  4. سلام ۲۹ آذر تکمیل وجه کردیم ولی تا امروز که ۵ اسفند ماهه خبری از تحویل نیست،مبلغ خودرو با تعرفه بالاتر حساب شد و پیامک آمد که چون خودرو آمادست میبایست تمام وجه واریز شود.حدود ۲ میلیارد پول واریز کردیم ولی با گذشت بیش از ۲ ماه کسی پاسخگو نیست.
    امیدوارم به سرنوشت کورش کمپانی ۲ دچار نشه و وزارت سمت به موضوع ورود کنه!و فردا موتورز رو ملزم به پرداخت غرامت تاخیر در تحویل کنه

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

کنده شدن اکسل X55 / مدیران خودرو چه می‌گوید؟

ویدیو کنده شدن اکسل ام‌ وی ام X55 را در چند روز اخیر احتمالا دیده‌اید. اتفاقی بسیار خطرناک، که...

پست‌های مرتبط