شرایط فروش بستیون T77 بهمن موتور اعلام شد

از دست ندهید

شرایط فروش بستیون T77 بهمن موتور با موعد تحویل دی و بهمن سال جاری، رسماً اعلام شد. بهمن موتور در نظر دارد این کراس اوور وارداتی چینی را به قیمت یک میلیارد و ۸۹۰ میلیون تومان به بازار ارائه کند. قیمت فول ترین نسخه بستیون T77 در بازار خودرو چین ۱۱۴ هزار و ۸۰۰ یوان (حدود ۸۲۰ میلیون تومان) است.

ویدیو بررسی ماشین تیگو هشت پرو مکس را در کانال یوتیوب بیت ران پلاس تماشا کنید:

بیت ران – بستیون T77 بهمن موتور یکی از کراس اوور های شکست‌خورده در بازار خودرو چین است. این خودرو یکصد و پانزدهمین کراس اوور کامپکت پر فروش در بازار چین است! جالب است بدانیم که فقط ۱۱۰ نفر در کل کشور چین در ماه گذشته میلادی، نسخه ۲۰۲۳ بستیون T77 را خریداری کردند. اما جالب‌ تر این است که T77 وارداتی بهمن موتور به ایران حتی نسخه ۲۰۲۳ هم نیست.

نسخه ۲۰۲۳ این خودرو در ظاهر فیس لیفت شد و با برخی از امکانات به روز تر در اختیار چینی‌ها قرار می‌گیرد. اما نسخه ایرانی T77 همان خودرویی است که در سال ۲۰۲۱ چینی ها نسبت به خرید آن در کشور خودشان تردید داشتند.

 

حال با شروع واردات خودرو، بهمن موتور قصد دارد تا این کراس اوور کامپکت را به قیمت یک میلیارد و ۸۹۰ میلیون تومان به دست متقاضیان خرید این خودرو برساند. اختلاف قیمتی یک میلیارد و هفتاد میلیونی این خودرو در ایران و در چین ناشی از فقط گران فروشی بهمن موتور نیست. بلکه قانون گذار هم با وضع قوانین مالیاتی سنگین و دریافت عوارض متعدد باعث می‌شود تا خودروهای چینی به چند برابر قیمت واقعی خود در ایران به فروش برسند.

بهمن موتور در بخشنامه فروش این خودرو، دو طرح عادی و فروش فوق العاده را در نظر گرفت. زمان تحویل این خودرو در طرح عادی، هفته اول دی ماه سال جاری است. در طرح پیش فروش هم زمان تحویل نیمه دوم بهمن ماه سال جاری اعلام شد.

ویدیو تست و بررسی تیبا و ساینا را در کانال یوتیوب بیت ران پلاس تماشا کنید:

بستیون T77 بهمن موتور قرار است با موتور ۱.۵ لیتری توربو CA4GB15TD-30 در ایران به فروش برسد. این موتور ۱۶۹ اسب بخار در ۵ هزار و ۵۰۰ دور در دقیقه قدرت دارد. گشتاور خروجی این موتور ۲۵۸ نیوتن متر است که در میان دورهای ۱۵۰۰ تا ۴۳۵۰ در دسترس راننده قرار دارد.

توان و گشتاور این موتور توسط گیربکس هفت سرعته دو کلاچه تر به محور جلو بستیون T77 منتقل می‌شود. حداکثر سرعت این کراس اوور کامپکت چینی ۱۹۲ کیلومتر در ساعت است و مصرف سوخت آن نیز ۷.۱ لیتر در هر صد کیلومتر اعلام شد.

شرایط فروش بستیون T77 بهمن موتور
نام محصول قیمت زمان تحویل طرح
بستیون T77 یک میلیارد و ۸۹۰ میلیون تومان هفته اول دی ۱۴۰۲ عادی
یک میلیارد و ۸۹۰ میلیون تومان هفته دوم بهمن ۱۴۰۲ پیش فروش
بیشتر بخوانید:

قیمت هونگچی H5 بهمن موتور و شرایط فروش آن رسماً اعلام شد

ارتباط کرمان موتور و دانشگاه علم‌ و‌ صنعت / شعار یا گامی مثبت

جک جی۴ نیوفیس معرفی شد / اولین خودرو با نشان کرمان‌موتور

پژو ۲۰۷ اتوماتیک جدید تحت فشار بررسی شد/ خودرو با شتاب عالی اما…




2 دیدگاه

  1. دو میلیارد پول زبون بسته را پرداخت کنی به آشغال چینی که خودشون با جمعیت حدود یک چهارم جمعیت کل دنیا فقط ۱۱۰ نفر رغبت به خریدش کردن .حقا که صنایع خودروی چین را ما ایرانی ها آباد کردیم و در واقع اگر هرجای ددیگه دنیا بود با این حجم پرداخت میشد سهام‌ کارخانه هاشون را هم مالک شد

  2. مشکل صنایع خودرو سازی چین نیست مشکل دزدای بزرگی هستن که تو مملکت خودمون دارن مارو چپاول میکنن آخه بی انصافا چرا یک ملیاردو هفتاد باید اختلاف قیمت باشه برای ماشینی که تو خود چینم ماشین نیست

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

مدیران خودرو فراخوان داد؛ احتیاط چری نزدیک می‌‌شود

پس از بیش از یک هفته پیگیری مستمر و مجدانه بیت ران و برخی رسانه‌ها، سرانجام شرکت مدیران خودرو...

پست‌های مرتبط