شرایط فروش محصولات بهمن موتور اعلام شد / ویژه متقاضیان جوانی جمعیت و عادی

از دست ندهید

شرایط فروش محصولات بهمن موتور برای متقاضیان طرح‌های جوانی جمعیت و عادی رسماً اعلام شد. بهمن موتور در این شرایط فروش جزئیات فرآیند ثبت نام و نحوه تغییر محصول، طرح سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی (طرح عادی) اعلام کرد.

بیت‌ران – بر این اساس، متقاضیان دیگنیتی پرایم بر مبنای اولویت بندی اعلامی از سوی وزارت صمت با موعد تحویل تابستان ۱۴۰۲ می‌توانند نسبت به تکمیل فرآیند ثبت نام اقدام کنند.

متقاضیان برای واریز وجه و اطلاع از نحوه تغییر محصول انتخابی می‌توانند از ساعت ۱۰:۰۰ صبح روز شنبه ۲۱ مرداد لغایت ۲۴:۰۰ پنجشنبه ۲۶ مرداد به آدرس bahman.iranecar.com مراجعه کنند که از طریق ارسال پیامک نیز به متقاضیان اطلاع رسانی می‌شود.

دیگنیتی پرایم در این طرح فروش با قیمت ۱ میلیارد و ۲۴۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به دست متقاضیان می‌رسد. دیگنیتی پرستیژ هم به بهای ۱ میلیارد و ۴۴۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

فیدلیتی پرایم تیپ یک بهمن موتور ۱ میلیارد و ۱۲۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت دارد و تیپ دو این کراس اوور هم به قیمت ۱ میلیارد و ۱۴۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به دست متقاضیان می‌رسد. سدان ریسپکت پرایم هم در این شرایط فروش حضور دارد. قیمت این خودرو ۹۷۳ میلیون و ۷۶۰ هزار تومان تعیین شد.

موعد تحویل تمامی این خودروها هفته چهارم شهریور ماه امسال است. در شرایط فروش محصولات بهمن موتور سود انصراف سالیانه ۱۷.۵ درصد و جریمه تأخیر ۲.۵ درصد برای همه خودروهای این طرح در نظر گرفته‌ شده است.

بیشتر بخوانید:

شرایط فروش هایما S7 ایران‌خودرو اعلام شد / ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه

تحویل خودروهای وارداتی چرا انجام نمی‌شود؟ / ۳۲ هزار نفر بلاتکلیف‌اند

مشخصات فنی هیوندای سانتافه ۲۰۲۴ رسماً اعلام شد

کیا ریو جدید معرفی شد / مشخصات فنی و تصاویر

موتور V8 دوباره به مدل‌های C63 و E63 مرسدس بنز برمی‌گردد

لئو MX8 ایستا موتور ارس چه تفاوت‌هایی با نمونه چینی خود دارد؟ / بررسی تخصصی




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

از شکستن اکسل ام‌وی‌ام تا ارزبری هنگفت؛ در مدیران خودرو چه خبر است؟

فاجعه شکستن اکسل ام‌وی‌ام مدیران خودرو، بحث میلیاردها دلار ارز گرفته شده‌از سوی این شرکت و سیلی که به...

پست‌های مرتبط