شرایط فروش هایما S7 ایران‌خودرو اعلام شد / ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه

از دست ندهید

جدیدترین شرایط فروش هایما S7 ایران‌خودرو ویژه متقاضیان مرحله دوم سامانه یکپارچه رسماً اعلام شد. ایران خودرو در این شرایط فروش تاریخ تحویل هایما S7 را ۹۰ روز اعلام کرد. آن دسته از متقاضیانی که اولویت آنها پاییز امسال است می‌توانند در این طرح مشارکت کنند.

بیت‌ران – مرحله هجدهم فراخوان اولویت‌بندی سامانه یکپارچه به عنوان جدیدترین شرایط فروش هایما S7 ایران‌خودرو اعلام شد. ایران خودرو در این شرایط فروش به همه متقاضیان و نمایندگی‌ های فروش اعلام کرد که تنها افراد منتخب در بخش دوم اولویت‌ های پاییز ۱۴۰۲ می‌ توانند در آن مشارکت داشته باشند. موعد تحویل هایما S7 هم از سوی این خودروساز ۹۰ روز اعلام شد.

در این شرایط فروش فقط متقاضیانی که در سامانه یکپارچه عرضه خودرو شرکت کردند می‌ توانند شرکت کنند. این متقاضیان پیش‌تر پیامک واریز از سوی ایران خودرو دریافت کرده‌ بودند.

ایران خودرو تأکید کرد که شرایط فروش خودرو هایما S7 فقط برای متقاضیانی است که از قبل انتخاب شده‌بودند. اسامی این افراد هم قبلاً توسط ایران خودرو در لیست تأیید وارد شده‌بود.

هایما S7 در جدیدترین شرایط فروش ایران خودرو با کد کلاس ۵۱۸۰۲ عرضه می‌ شود. قیمت مصوب فروش این خودرو نیز ۱۰ میلیارد و ۷۰ میلیون و ۶۰۷ هزار ریال اعلام شد.

S7 در این شرایط فروش در رنگ‌های سفید، مشکی آبنوس، خاکستری متالیک، نقره‌ای و ذغالی به دست متقاضیان خرید آن می‌ رسد. کد برنامه فروش این کراس اوور ۱۰۶۰۴۶ است و همانطور که اعلام شد، زمان تحویل هایما S7 هم سه ماهه است.

بیشتر بخوانید:

تحویل خودروهای وارداتی چرا انجام نمی‌شود؟ / ۳۲ هزار نفر بلاتکلیف‌اند

مشخصات فنی هیوندای سانتافه ۲۰۲۴ رسماً اعلام شد

کیا ریو جدید معرفی شد / مشخصات فنی و تصاویر

موتور V8 دوباره به مدل‌های C63 و E63 مرسدس بنز برمی‌گردد

لئو MX8 ایستا موتور ارس چه تفاوت‌هایی با نمونه چینی خود دارد؟ / بررسی تخصصی




1 دیدگاه

  1. متاسفانه بنده جدیدا واریز وجه کردم با ۱ میلیارد و ۸ میلیون ولی جک برقی صندوق رو از تجهیزات حذف کردن و بابتش ۲۲ میلیون میخوان بگیرن

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

کنده شدن اکسل X55 / مدیران خودرو چه می‌گوید؟

ویدیو کنده شدن اکسل ام‌ وی ام X55 را در چند روز اخیر احتمالا دیده‌اید. اتفاقی بسیار خطرناک، که...

پست‌های مرتبط