کامیون های روسی کاماز در ایران مونتاژ می‌شوند

از دست ندهید

کامیون‌ های روسی کاماز در ایران مونتاژ می‌شوند. این خبر را سرگئی کوگوگین، مدیر کل کارخانه کاماز در حاشیه در همایش اقتصادی بین المللی سن پترزبورگ – SPIEF – اعلام کرد. او گفت که کنسرسیوم روسی با ایران در حال همکاری است. در نتیجه این همکاری، کامیون های روسی کاماز در ایران مونتاژ می‌شوند.

بیت‌ران – سرگئی کوگوگین گفت: «ما در حال همکاری با ایران هستیم. از پاییز همکاری خود را با کارخانه مونتاژ رخش خودرو دیزل (Rakhsh Khodro Diesel) در تبریز تمدید کردیم.

هر ماه خودروها به صورت محموله‌ها ارسال می‌شوند. کامیون‌ های روسی کاماز هم‌ اکنون در محل رخش خودرو دیزل مونتاژ و وارد جاده‌های ایران می‌شوند. کامیون های روسی کاماز امروزه در ایران تقاضای زیادی دارند.»

 

شراکت کارخانه کاماز با ایران در سال ۲۰۰۵ و با امضای قرارداد مجوز برای ارائه حق مونتاژ ۳ برند کامیون های سنگین (بر اساس سیستم SKD) و فروش آنها در ایران با حجم ۳ هزار دستگاه در سال آغاز شد. اما این همکاری ها به دلیل فشار تحریم های شدید غرب قطع شد.

همایش بین المللی اقتصادی سنت پترزبورگ از ۱۴ تا ۱۷ ژوئن (۲۴ تا ۲۷ خرداد) برگزار می شود. امسال موضوع اصلی و شعار این همایش، «توسعه مستقل اساس یک جهان عادلانه است. بیایید تلاش ها را به خاطر نسل های آینده یکی کنیم» است.

رخش خودرو دیزل از سال ۱۳۸۲ نماینده رسمی مونتاژ کامیون‌های روسی کاماز در ایران است. اما به دلیل تحریم‌ها گویا همکاری این شرکت با KAMAZ برای مدتی متوقف شد. حال مدیر عامل KAMAZ اعلام کرد که رخش خودرو دیزل تولید و مونتاژ کامیون‌های این برند در تبریز را دوباره در دستور کار دارد.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید لاستیک دولتی به قیمت کارخانه / آموزش مرحله به مرحله

قیمت دنا پلاس دستی چگونه تعیین شد؟ / جزئیات قیمت‌گذاری ایران خودرو

قیمت دنا پلاس ایران خودرو قانونی است؟ / توضیح ایران خودرو

نتایج سامانه یکپارچه در مرحله دوم اعلام شد / به ۹۷ درصد متقاضیان امسال خودرو نرسید

قیمت خودروهای مرحله دوم سامانه یکپارچه اعلام شد / جدول قیمت خودروها

لیست قیمت محصولات سایپا اعلام شد / خرداد ۱۴۰۲

گزارش بازار خودرو / رکورد افزایش قیمت شاهین در ۲ روز




4 دیدگاه

  1. من کامیون کاماز مدل ۲۰۱۱ راصفر خریداری کردم بعد از دو سال به نصف قیمت فروختم
    خرید کاماز اشتباه محض هست مردم به هوش باشن

  2. کامیونهای بنز ۱۹۲۱ ایران‌خودرو دیزل با اون تکنولوژی عهد قجرشون صد شرف داره به کاماس و گاز و یواز.

  3. گل بود به سبزه نیز آراسته شد، کم انواع و اقسام کامیون های چینی نبود، حالا نوبت به کاماز روسی رسید اصلا این برندها مورد اعتماد هستند و کارایی خوبی دارند چرا در لجستیک ارتش‌ و سپاه استفاده نمی‌شوند، ومردم بناچار باید این همه مبلغ صرف این کامیون های بی کیفیت کنند؟

  4. بنام خدا.هردماز این شورستان (باغ حاکمیت)بری میرسد.ازبنز و ولوی روز به لطف حاکمیت بیخرد و فاسد به هووو و …و دانگ فان و حالا کاماز …..رسیدیم .والبته دلخوش به این مقدار هم نباشیر

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

از کاغذ دیواری تا میز شام ؛ لوگوی شورولت از کجا آمده است؟

در میان لوگوی شرکت‌های مختلف خودروسازی، لوگوی شورولت یکی از ساده‌ترین لوگوها است. هر چند همین لوگوی ساده، نمادی...

پست‌های مرتبط