قیمت خودروهای مرحله دوم سامانه یکپارچه اعلام شد / جدول قیمت خودروها

از دست ندهید

بسیاری از مشتریان نمی‌دانند که قیمت خودروهای مرحله دوم سامانه یکپارچه چقدر است. این در حالی است که مرحله دوم فروش خودروها از مسیر سامانه یکپارچه (ثبت پنج اولویت خودرویی متقاضیان) از چهارشنبه قبل آغاز شد و تا چهارشنبه هفته جاری ادامه دارد.

بیت‌ران – سردگمی‌های بسیاری در ارتباط با قیمت‌ خودروهای مونتاژی پیش‌آمد و از طرفی دیگر، قیمت خودروهای مونتاژی که قرار شد براساس مصوبه شورای رقابت باشد، هنوز به طور رسمی اطلاع‌رسانی نشد. بنابراین در چنین شرایطی هنوز تعداد زیادی از مشتریان نمی‌دانند کدام قیمت‌ها ملاک است.

از زمان ارسال اطلاعات متقاضیان واجد شرایط از بانک‌ها به سامانه، سایت سامانه از چهارشنبه گذشته (سوم خرداد) فعال شد و مشتریان می‌توانند برای انتخاب پنج اولویت خودرویی مورد نظر خود اقدام کنند. پس از این اقدام، مشتریان در لیست نوبت‌دهی یا حق تقدم خرید خودروهای داخلی بر مبنای لیست انتظار قرار می‌گیرند.

سامانه یکپارچه طی دو روز اول (چهارشنبه و پنجشنبه) با اختلال بسیاری همراه بود. اما از شامگاه روز پنجشنبه، این اختلال که دلیل آن مشکل زیرساختی در عین ترافیک بالای سایت سامانه اعلام شد، برطرف شد.

بر همین اساس، مشتریان تا پایان جمعه شب، ۸۹۵ هزار خودرو ثبت‌نام کردند و اعلام شد که سایت سامانه برای ثبت درخواست خودرویی متقاضیان تا چهارشنبه هفته جاری ( ۱۰ خرداد) فعال خواهد بود.

 

طرح‌های مرحله دوم فروش در سامانه یکپارچه

این طرح در سه قالب طرح ویژه متقاضیان عادی، طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و همچنین طرح جایگزینی خودروهای فرسوده‌اجرایی می‌شود.

به عبارتی دیگر ۲۳ محصول از چهار شرکت سایپا، مدیران‌خودرو، کرمان‌موتور و فرداموتورز با قیمت کارخانه‌ای (مصوب شورای رقابت) در این مرحله عرضه شدند.

یکی از نکات حائز اهمیت این طرح، قیمت خودروهای مونتاژی عرضه‌شده‌‌بود و به سبب مباحثی که بر سر آن‌ها وجود داشت، قیمت خودروهای مرحله دوم به کلافی سردرگم تبدیل شد.

از همین رو، مردم نمی دانستند خودروهای عرضه‌شده‌در این طرح را بالاخره قرار است با کدام قیمت (قیمت مصوب شورای رقابت یا قیمت اعلامی توسط کارخانه‌ها) ثبت‌نام و خریداری کنند.

 

مونتاژکاران فرقی با ایران خودرو و سایپا ندارند

یادآور می‌شود که در نخستین روزهای نیمه دوم فروردین ماه امسال، شورای رقابت تصمیم گرفت برای اولین بار بر قیمت خودروهای مونتاژی هم دست بگذارد.

این شورا قرار است تعیین‌کننده قیمت محصولات شرکت‌های خودروسازی باشد و این شرکت‌های خودروسازی که تاکنون از آن‌ها به‌ عنوان خودروسازان خصوصی نام برده‌می‌شد، اکنون همه سازوکار آن‌ها از قیمت تا نحوه فروش و… با نظر و دستور نهادهای ذی ربط دولتی تعیین می‌شود. یعنی مونتاژکاران دیگر تفاوتی با ایران‌ خودرو و سایپا ندارند.

همانطور که اشاره شد، تصمیم قیمت‌گذاری خودروهای مونتاژی توسط شورای رقابت در جلسه روز ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ این شورای اتخاذ شد.

اما پروسه تصویب، یک ماه به طول انجامید. پس از امروز و فرداهای بسیار شورای رقابت برای تعیین تکلیف این موضوع، در نهایت قیمت خودروهای مونتاژی ۱۶ اردیبهشت ماه تصویب و یک روز بعد اعلام شد.

پس از آن هم دو هفته‌ تصویری از این مصوبه منتشر نشد و مشخص نبود که مصوبه شورای رقابت به کدام نهاد ابلاغ شد. ضمن اینکه وزارت صمت یا سازمان حمایت هم هیچ ابلاغیه‌ای به شرکت‌های خودروساز ارسال نکردند.

بدین ترتیب باتوجه به اینکه قیمت خودروهای مونتاژی تعیین تکلیف نشد و خودروسازان مونتاژی هم بر سر قیمت‌های جدید خود که بر اساس تورم و افزایش هزینه‌های تولید در سال جدید اعمال کرده‌بودند، ایستادند.

 

تعیین تکلیف قیمت خودروهای مونتاژی

در نهایت اما وزارت صمت در جلسه‌ای با حضور نمایندگان پنج شرکت خودروساز مونتاژی و مسئولان سازمان حمایت، تکلیف خودروهای مونتاژی را مشخص کرد.

خودروسازان بالاخره مصوبه شورای رقابت را پذیرفتند و ملزم به عرضه محصولات با قیمت‌های مصوب شورای رقابت شدند. پس از آن نیز سازمان حمایت در اطلاعیه‌ای، ضوابط قیمت‌گذاری و فروش خودروهای مونتاژی را به شرکت‌های خصوصی اعلام کرد.

مونتاژکاران ملزم به پذیرش مصوبه شورای رقابت توسط خودروسازان خصوصی شدند و آنها باید به عرضه با این قیمت‌ها در مرحله دوم فروش یکپارچه خودروها ادامه دهند.

قیمت خودروهای مرحله دوم سامانه یکپارچه

قیمت خودروهای مرحله دوم (هم محصولات قابل عرضه توسط سایپا و همچنین قیمت خودروهای مونتاژی) به شرح زیر است. لازم به ذکر است که برخی از خودروها هنوز قیمت‌گذاری نشدند. اما احتمالاً به زودی توسط شورای رقابت قیمت‌گذاری می‌شوند.

نام شرکت خودروساز نام محصول قیمت خودرو (میلیون تومان)
سایپا کوئیک اتوماتیک ۳۲۷
سایپا کوئیک اس ۲۶۸
سایپا کوئیک آر دنده‌ای ۲۵۶
سایپا کوئیک آر اتوماتیک اعلام نشد.
سایپا کوئیک جی ایکس اعلام نشد.
سایپا کوئیک جی ایکس آر اعلام نشد.
سایپا ساینا اس ۲۴۸
سایپا ساینا اس اتوماتیک ۳۲۱
سایپا ساینا جی ایکس اعلام نشد.
سایپا ساینا جی ایکس اتوماتیک اعلام نشد.
سایپا ساینا جی ایکس دوگانه اعلام نشد.
سایپا ساینا اس دوگانه ۲۷۹
سایپا شاهین ۴۲۵
سایپا شاهین اتوماتیک اعلام نشد.
سایپا اطلس اعلام نشد.
مدیران خودرو آریزو ۶ پرو ۱/۰۲۴
مدیران خودرو تیگو ۸ پرو ۱/۴۸۳
مدیران خودرو ایکس ۵۵ پرو ۹۸۳
مدیران خودرو ایکس ۲۲ پرو اتوماتیک ۶۴۵
مدیران خودرو ایکس ۲۲ پرو دنده‌ای ۴۸۴
مدیران خودرو آریزو ۵ توربو ۷۳۵
کرمان موتور جک اس ۳ ۶۳۲
کرمان موتور جک جی ۴ ۵۲۲
کرمان موتور کی‌ام‌سی – جی ۷ ۱/۱۳۷
فردا موتورز اس ایکس ۵ ۶۴۵
فردا موتورز تی ۵ ۸۹۶
فردا موتورز سوبا ام ۴ اعلام نشد.

قیمت خودروهای مرحله دوم، قیمت مصوب برای تحویل در زمان حاضر است و افرادی که در مرحله دوم سامانه یکپارچه ثبت‌نام می‌کنند، متناسب با نوبتی که برای آن‌ها تعیین می‌شود به قیمت زمان تحویل باید واریز وجه کنند. با این حال، قیمت‌های مصوب فعلی خودروها می‌تواند راهنمای مشتریان باشد.

برخی محصولاتی که خودروسازان در این مرحله عرضه کردند، مدل‌های جدید محسوب می‌شوند و این خودروها در جدول مصوب شورای رقابت وجود ندارند. به همین دلیل این خودروها فعلا قیمت هم مصوب ندارند. اگرچه می‌توان متناسب با محصولات هم‌ رده، قیمت تقریبی آن‌ها را تخمین زد.

[به‌روزرسانی] چرا برخی از خودروهای این جدول بدون قیمت هستند؟

همانطور که مشاهده می‌شود، برخی از خودروهای شرکت سایپا در مرحله دوم قیمت‌گذاری نشدند. سایپا اعلام کرد که قیمت این خودروهای جدید هنوز از سوی شورای رقابت اعلام نشده‌است.

به همین دلیل این خودروها در جدول اعلامی بدون قیمت هستند. البته براساس اخباری که یکشنبه هفتم خرداد منتشر شد، قرار است قیمت این خودروها تا پایان هفته از سوی شورای رقابت اعلام شود.

بیشتر بخوانید:

آریزو ۵ اسپرت ایرانی بهتر است یا قطری؟ / بررسی تخصصی و تصاویر رسمی

سهند پارس خودرو در خط تولید / تصاویر اختصاصی و بررسی فنی




201 دیدگاه

    • بزرگوار از نظام اقتصادی شفاف جمهوری اسلامی که هنوز قیمت تعدادی از محصولات مشخص نیست شما سوال از افزایش ۱۷ درصدی قیمتها میپرسید؟

      • بله من یکجا دیدم نوشته بود این قیمت ها با همان ۱۷ درصد هست
        مثلا سایپا کویئک اتوماتیک را دقیقا با همین قیمت ۳۲۷ میلیون زده و می فروشد تازه نوشته با مالیات

        • تجربه نشان داده هرچیزی که قیمتش گرانتر شود خواهان زیادی دارد قیمت ماشین های کارخانه رادرعرض چند سال ده برابر کردند ازطرف دیگر قیمت بازار خودرو رادوبرابر کارخانه ماشینی که قبلاً ده برابر پایین تر ازاین قیمت بود حتی تبلیغ میکردند کسی نمی‌خرید الان بدون دانستن قیمت هم مردم درصف خرید هستند به خاطر قیمت بالای بازار که خودشان این قیمت را تعیین کردند مردم هجوم بیاورند متأسفانه روز به روز هم بدتر می‌شود بدون اینکه رسیدگی شود

          • سلام به همگی
            من دیروز رفتم وزارت صمت از چند نفر بابت قیمتهای جدید پرسیدم گفتند ریسک نکنید.این یعنی چی….

      • بخدا دارو ندارمون گذاشتیم وام با بهره بیستو سه درصد گرفتیم صد تومن وکالتی کنیم ثبت تام کنیم اخرم معلوم نیست چنده قیمت ها

      • سلام خدمت همه دوستان وخدمت شرکتهای خودرو ساز عزیز .آقا من دیگه قسم نمیخورم چون انقد فکرکردم انقد ناراحتی کردم رد دادم .زمینم رو فروختم دارو ندارمون رو گذاشتیم وسط که اگه خدا بخواد یه دونه x22دنده ای ثبت نام کردیم بگیریم .که از قرار معلوم ۴۸۴میلیون قیمتش هست واعلام کردن ثبت نام کردم ۳روز بعد باز الان میگن یا ۶۱۵میلیونه یا ۷۰۶میلیونه آخه عزیز من ۲۰۰میلیون من یا یه بنده خدای که این ماشینو نوشته از کجا بیاره روی پولش بزاره به خدا نمیدونیم چیکار کنیم پولمون میخوابه از اینو جنس مون رو فروختیم به امید ماشین خریدن باز یشبه ۲۰۰میلیون میزارین روی قیمت خدا کنه همون ۴۸۴میلیون راست باشه اگه نباشه من یکی بدبخت میشم نه به ماشین میرسم نه به چیز دیگه ای .ما مردم عادی دستمون از همجا کوتاه هست لطفا بالا دستیا به دادما برسن تورو خدا لطفا لطفا

          • سلام و عرض ادب ، به خدا نمی‌دونیم اگه خودروساز فراخوان بده در مدت زمان کم به عنوان مثال x22 آیا همان قیمت اعلام شده هست یا اینکه من و شمای مصرف کننده باید زندگیمون رو بفروشیم تا رانت خواران به پول ناحق برسند.از مسئولین محترم شورای رقابت و مجلس و دولت تقاضا داریم که پای مصوبه خود باشند و نگذارند مردم در این قرعه کشی طاقت فرسا ، از این ور هم ضربه بخورند.سپاس

      • به خدا من x22پرو دنده ای روی حساب ۴۸۵ میلیون ثبت نام کردم و اگه بخوان بالاتر ببرن قیمت رو ندارم که بدم چون من روی حرف شورای رقابت حساب کرده بودم

        • دوست عزیز هر شش ماه افزایش می خوره نزدبک ۲۰الی ۳۰درصد منم زدم اما تحویل این خودرو ۱۴۰۳ هیت یعنی همون افزایش که گفتم نزدیک ۲۰۰میاد روش شورای رقابتم باسه ۷۸۰در می یاد

        • سلام ببخشید قیمت خودرو ها عین بید مجنون میمونه نمی تونین یک جا نگه دارین یا عاشق جیب مردم هستین

      • چرا مسءولین واردات خودرو رو آزاد نمیکنه که مردم ازاین فلاکت رها بشند تا کی ما پول بنز وهیوندا بدیم و ۲۰۶وسمند بگیریم. وبرای ما آرزو بشه ماشین دارشدن.

    • قیمت فعلی با ارزش افزوده و مالیات و تمام شده هس ..حالا تا موغع تحویل اگ قیمت و شرکت بالاتر ببره ک کلا تغییر میکنه با این قیمت فعلی

    • من نمیتونم ثبت نام کنم میگه مشمول طرح مادران نیستید.اصلا جایی هم نیست آدم سوالاتشو بپرسه.

    • ۱۷ درصد هم باشه حله، ولی خودرو سازها این شورای رقابت رو پ.ش.م هم حساب نمی کنن، هر چی بخوان میذارن روش

  1. آقا ما از طرح اول سامانه انصراف داده یم اما هنوز نمی تونیم در مرحله دوم ثبت نام کنیم مشکل ما برطرف نشده کسی جوابگوی نیاز ما هست عاجزانه درخواست پیگیری داریم

  2. مدیران خودرو زیر بار قیمتهای شورای رقابت نمیره،میگن شورا واسه خودش گفته ما با قیمت خودمون فروش داریم

    • بالاخره سایپایک دلیل قانع کننده برای اعلام نکردن بعضی از محصولاتش نیاورد واقعا منظورشون چیه

  3. پس چرا مدیران خودرو قیمت محصول مونتاژی مربوط به خودروی تیگو ۸ پرومیوم به تاریخ ۱۴۰۲/۲/۳۱ را مبلغ ۲/۲۶۹/۰۰۰/۰۰۰ میلیون تومان اعلام رسمی کرده در صورتی که شورای رقابت مبلغ ۱/۴۸۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیون تومان قیمت گذاری و تصویب کرده ؟ چیکار کنیم ؟ بین دو راهی گیر کردیم حرف کدام طرف را بپذیریم آخه این چه وضعیه ؟ گیج شدیم

    • مدیران خودرو با مقایسه ماشینهای ایران فرغون و سایپا فهمیده که ماشین های خودش ۲۲۷۰ میلیون می ارزه

    • به نظرم بهتر است به قیمت های شورای رقابت نباید توجه چندانی کرد. و اولویت را تغییر داد و…
      قیمت مرغ را نتوانستد دستوری پایین نگاه دارند حالا چطور می توانند برای مافیای گردن کلفت خودرو تعیین تکلیف کنند.؟ مافیایی که حتی صدای حضرت آقا را هم در آورده اند به حدی که ایشان در چند نوبت عدم رضایت مردم را بحق اعلام کردن ولی ….

      • اگه کسی از وضعیت و کار خودرو سازها ناراحت بود حداقل کاری که میشد کرد واردات خودرو رو آزاد میکردن تا بخصوص این دوتا خودرو ساز جیب مردم خالی کن از رو میرفتن

  4. سلام چرا در محله اول وقتی رفتیم واریزی قیمت تیگو ۸ زده بودن ۲۶۳۰ والان شورا قیمت جدید زده

        • سلام آقا برا ماهم در اومده پاییز ۱۴۰۳ اگه حوالشو خریدار بودی یه پیام بهمون بده تا خودم تماس بگیرم ممنون میشم یا علی۰۹۱۹۱۴۷۴۷۰۲

          • سلام
            ما بصورت خریدار سامانه یکپارچه خودرو درخواست داده بودیم اسممونم برای اسفن ۱۴۰۳در اومد حالا پیامک دادند برای کارهاش اقدام کنم !!!
            اونم باقیمت بازار ۱۲۳۰ !!!!؟؟
            در صورتیکه همین الانم قیمت ۸۹۶ اعلام کردند !!!
            موندم چه کنم
            لطفا راهنمایی کنید

      • دقیقا مثل من که ۱۰۰ میلیون از ۳ جا جمع و جور کردم.
        مقصره دولته که باعث شده همه ی مردم برای حفظ ارزش پولشان به معامله گری بپردازن. همه صبح تا شب استرس و اضطراب این را دارن که چجوری سرمایه شان را بیشتر کنن تا ارزش پولشان از بین نره.

  5. سایپا و ایران خودرو پدر مردم رودراوردن خودرو های اسقاطی و باد کرده‍ رو دارن با ناز به ملت مبدن و هی قبمت هم بالا میبرن و میگن اره قبمت بیرون بیشتره وماباس پدرملت رودر بیاریم چون تنها ماهستیم وبس درحالی که همین پول که اشغال ازشماهاه دارن میخرن میشه بهترین بنز سی بیست روازخارج بخرن وفقط دیده تنگی و قدرت مافیا است که تو این دوتا خرابه افتاده و دارید عشق میکنید واصلا براتون جیب ملت و امنیت خودرو مهم نیست مه نیست وقتی یک شخص مثل اون میرسلیم که داره غارت میکنه پاسه ملت تعیین تکلیف میکنه خدا به دادتون برسه ازروزی که این ملت به خودش بیاد فعلا بتازید

  6. همه می‌نالند که نداریم ولی تا ثبت نام میشه کل ایران حمله میکنن .روغن گرون میشه حمله،برنج گرون میشه حمله ،ولی ارزون میشه کسی نمیخره. بعد همه هم می‌نالند که دولت خیانت میکنه و این حرفا،این مردم هستن که خائنن،خیانت به خودشون و نسل های بعد،ایرانی جماعت درست بشو نیست.تمام

    • این چه حرفیه خانم. مردم میخوان زندگی کنن. این واقعا توقع بیجاییه که نخرین. اینایی هم که متقاضی ان با بدبختی و قرض و وام پولشونو جور کردن. چون نیاز دارن. به ماشین به روغن به برنج و…

    • اگه مردم می نالن هم حقشونه چون واقعا ندارن و شما نمیتونی منکر اوضاع فاجعه دخل و خرج مردم بشی. حق غرزدن هم ندارن؟

    • دقیقا درسته موافقم . اگه ندارید ۲ میلیون نفر از کجا اوردن گفری ۱۰۰ تومن وکالتی کردن . مردم وضعشون خوبه عالیه فقط فیلم بازی میکنن . الان بگو دلار دولتی دارن میدن صبح جلو صرافی جای سوزن انداختن نیست . اگه ندارید از کجا میارید

      • این چه دیدگاهیه اخه خدا میدونه من پنجاه تومن وام گرفتم پنجاه تومن ازدوستم قرض گرفتم تا یکماه به امید اینکه برنده بشم و یه ماشین مدل ۸۸ دارم پارس تمام رنگ قیمتش ۲۰۰ تومنه به امیداینکه بعد ۴۱ سال بتونم یه ماشین بی کیفیت نو سوار بشم،خیلی از مردم هم مثل منه نوعی هستند

        • سلام خانم پس اگر قرار به ارزون شدنه ماشین شما هم باید بشه ۵۰تومن تا منی که پول ندارم بیام اون مدل پایین رو بخرم نه اینکه شما بری ی ماشین تمام رنگ بفروشی با پولش ی ماشین صفر سوار شی بعد همون صفر رو بیای تو بازار آزاد بفروشی ۶۰۰ میلیون آیا این انصاف هست؟

          • با‌سلام‌الان‌مدیران‌خودرو‌x22دنده‌ایی‌زده‌۴۸۴تومن‌‌کارخانه‌میزنه‌۶۱۵‌تومن‌کدومش‌درسته

        • آره دقیقه درست میگی خیلی ها مثل شما هستن با هزار بدبختی پول جور میکنن هزارتا وام پول سودی میگیرن که یه لگنی از این خدا نشناسا بی دینا که هیچ بوی از انسانیت نبردن بخرن که بتونن یه وسیله ای زیر پاشون باشه

          • دقیقا منم کل اون ۱۰۰ میلیون وام با بهره گرفتم‌ خدالعنتشون کنه. هنوز سردرگمیم به کدام قیمت آخرش تموم میشه شورای رقابت همیشه ثابت کرده طبل توخالیه. عرضه رسیدگی به این مافیای خودرو نداره. خدالعنتشون کنه با این بازار خودرویی که درست کردن. خوب واردات آزاد کنید تا این غده های سرطانی خودروی آشغال به نرخ خون مردم بهشون نفروشن

      • از ۸۵ میلیون نفر ۲ ملیون نفر اومدن ثبت نام کردن درسته…اولا ۲ ملیون نفر میشه سه درصد کل جمعیت دوم اینکه از این دو ملیون نفر نزدیک یک ملیون ونیم نفر ماشین های رده پایین رو انتخاب می کنن چون پول ندارن سوم اینکه ۳۰۰ هزار نفر مدل بالا انتخاب میکنن شما به این وضعیت چی میگید یا اسم این وضعیت رو چی میزارید

      • بردار من دو میلیون نفر دقیقا چند درصد مردم ۸۵ میلیونی میشن؟؟؟؟میشه دو درصد مردم دقت کنا دو درصد پس ۸۳ میلیون ایرانی ندارن!!!!!!!!!!!!!

        • ماتیگو۷برای زمستان ۴۰۲مرحله اول برنده شدیم چراباید الان ۱۶۶۷۰۰۰۰۰۰۰به حساب بریزم و۴ماه دیگه ماشین تحویل بگیریم واگه واریزنکنیم هم امتیازمون میپره هم دیگه نمیتونیم ثبت نام کنیم رفتیم یکی ازنمایندگی ها ثبت نام که کردیم میگه ۲۰میلیون بگیربروکناروگرنه ۳روزبیشتروقت نداری که تکمیل وجه کنی

      • سلام؛ چرا امثال شما مردم را زود و اشتباه قضاوت میکنید.
        یکی مثل شخص من ۳۰ بار ثبت نام کردم ولی برنده نشدم ، تو این یکسال و نیم پولم را نگه داشتم که رسید به ۱۶۰ میلیون. سامانه ک ثبت نام کردم ایرانخودرو گفتن نوبتت افتاده تابستان اما یهویی ک انتظارش را نداشتم یک هفته پیش پیام دادن زودتر از موعد بهت تعلغ گرفته و ظرف مدت ۷ روز کل مبلغ را پرداخت کن. به هرکی میگفتم میگفت ندارم حتی مجبور به پول سودی که حرام است شدم ولی نبود تا یکی از بستگان حاضر شد ۱۰۰میلیون بده و در قبال پولش من بهش ۳۰ میلیون بدم یعنی کلا ۱۳۰ میلیون بهش پول بدم که فقط ماشین از دستش ندم. دوست عزیز پس قضاوت نکن خیلیا هستن با قرض و بدبختی ناچارن بگیرند

        • تجربه نشان داده هرچیزی که قیمتش گرانتر شود خواهان زیادی دارد قیمت ماشین های کارخانه رادرعرض چند سال ده برابر کردند ازطرف دیگر قیمت بازار خودرو رادوبرابر کارخانه ماشینی که قبلاً ده برابر پایین تر ازاین قیمت بود حتی تبلیغ میکردند کسی نمی‌خرید الان بدون دانستن قیمت هم مردم درصف خرید هستند به خاطر قیمت بالای بازار که خودشان این قیمت را تعیین کردند مردم هجوم بیاورند متأسفانه روز به روز هم بدتر می‌شود بدون اینکه رسیدگی شود

      • مشکل تو اینه که فکر‌ کردی صد تومن پوله
        یجور می گی صد تومن انگار صد‌میلیارده
        خودت با صد تومن چی میخری نهایتا یه تلوزیون و یه یخچال یرانی

      • اونو دلال های دلار میارن مردومو واسه چندر غاز دمه صرافی همین تعداد زیاد متقاضی های ماشینم فیکه نصفه بیشتر دلال هان با اسمه مردم

    • مار گزیده از ریسمان سیاه وسفید میترسه.اگه ۴۰ سال انتظار میکشیدی وجونیت میرفت وباز هم درست نمیشد بازم همینجور میگفتی.مردم از بس توسری خوردن دیگه موندن چه درسته چی غلط.مشکل از مردم نیست.والا مردم مابهترین وصبورترین مردم دنیاهستند

      • والا من تیر ماه پارسال ماشینم فروختم مدلش ببر بالا ماشین گرون شد حالا دنبال وام بدبختیم تا بتون یه ماشین اشغال ساینا بخرم ازش پولم آمد پاین و الان نمیتونم در حد همون ماشین که فروختم بخرم لعنت بر باعث وبانی

    • دقیقا گل گفتین،،،

      کی میخوان این مردم به خودشون بیان خود خداشون هم نمیدونه حیرون مونده تو حماقت مردم
      نخرید آقا ،ثبت نام نکنید،جااان مادرتون حجوم نبرید

      • سلام من مرحله دوم ثبت نام کرد قیمت جک جی۴ ۵۲۲ هراز تومان اعلام شد دوباره قیمت عوض شد ۷۶۵ میلیون من نمیتونم این مبلغ را تهیه کنم تکلیف من چی هست هنوز انصراف ندادم میتونم سایپا خودرو بگیرم

    • تو هر بازاری چه ماشین چه مواد خوراکی اگر به اندازه نیاز خرید کنین حداقل بیشتر چلونده نمیشین

  7. واقعا تو این اوضاع اسفناک هیچ کسی پاسخگو نیست چه خبره هر سری هم دارن یه قانون جدید میزارن فقط به نفع خودشون. مردم هم همیشه گیوتین رو گردنشونه. قیمت ها هنوز کاملا مشخص نیست زمان تحویل هم همینطور و ملت هم حق هیچ اعتراضی ندارن.کاش یکم فقط از همین شهدایی که پشتش قائم میشین و کاراهاتون و رانت خوری هاتون با شرکت های خودرو سازی که تمومی نداره،خجالت میکشیدین.یکم از صبوری این مردم خجالت بکشید.

    • درود. قیمت‌هایی که اعلام شد رو ما در سایت ذکر کردیم. خودروهایی که قیمت ندارند خودروهایی هستند که هنوز شورای رقابت قیمتی برای آنها در نظر نگرفته و به همین جهت توی سامانه هم قیمت این خودروها نامشخص است.

  8. شورا رقابت قاطع همون طور ک اول سال قیمت خودرو داخلی رفت بالا حالا میگه مونتاژی بیاد پایین نیارن پایین قیمت کارخونه شون تعطیل می کن تماممم قرار نیس سرخود قیمت بدن ک

  9. مگه ملت مسخره شما هستند که خبر کذب منتشر میکنید دروغ گو ها
    میگید لیست قیمت منتشر شد بعد قیمتها را میزنید اعلام نشده
    خاک بر سرتون

    • درود. قیمت‌هایی که اعلام شد رو ما در سایت ذکر کردیم. خودروهایی که قیمت ندارند خودروهایی هستند که هنوز شورای رقابت قیمتی برای آنها در نظر نگرفته و به همین جهت توی سامانه هم قیمت این خودروها نامشخص است. امروز (هفتم خرداد ماه) اعلام شد که قیمت محصولات جدید سایپا تا آخر این هفته اعلام خواهد شد. به محض اعلام رسمی قیمت، خبر مربوط به آن را در سایت درج می‌کنیم. ارادتمند.

      • چرا قیمت x22دنده ای رو زدن ۴۸۴میری مدیران خودرو میگن ۷۰۶الانه تازه شما تا ۸۰۰و خورده ای هم حساب کن این یعنی چی کسی که مثل من حساب و کتاب میکنه که چی داره بفروشه تا اون پول جور شه از کجا بیاره ۲۰۰.۳۰۰تومن بزاره رو پولش

    • هرکی برا خودش یه قیمت میزنه هیچکسم پاسخگو نیست هیچکدومم همدیگه رو قبول ندارن
      خدا قوت دلاوران

    • درود. قیمت‌هایی که اعلام شد رو ما در سایت ذکر کردیم. خودروهایی که قیمت ندارند خودروهایی هستند که هنوز شورای رقابت قیمتی برای آنها در نظر نگرفته و به همین جهت توی سامانه هم قیمت این خودروها نامشخص است. امروز (هفتم خرداد ماه) اعلام شد که قیمت محصولات جدید سایپا تا آخر این هفته اعلام خواهد شد. به محض اعلام رسمی قیمت، خبر مربوط به آن را در سایت درج می‌کنیم. ارادتمند.

  10. سلام وقتتون بخیر
    الان تکلیف ما که در دور اول ثبت نام کردیم از مدیران خودرو دعوت نامه هم اومد و پولو پرداخت کردیم چیه ؟ ما حدود ۳۰۰ میلیون با این اوصاف بیشتر واریز کردیم.
    یعنی کشور با این عظمت و اینهمه ادعا کسی نیست قانون رو اجرا کنه؟
    تنها فکری که به ذهن آدم میرسه اینه که مجری و قانون گذار و خودرو ساز توی سود هم شریکن ؟
    یعنی کسی نیست حق عموم مردم رو بگیره؟

  11. این خبری هاهم دروغگوسدند قیمتهاکه خالیه عمو دردی خبر کم فروشیست .
    وقتی jac3۶۳۲هست پس شاهین اتومات بایستی ۴۵۰باشه مثلا ومعمولیش ۳۵۰ والسلام

    • درود. قیمت‌هایی که اعلام شد رو ما در سایت ذکر کردیم. خودروهایی که قیمت ندارند خودروهایی هستند که هنوز شورای رقابت قیمتی برای آنها در نظر نگرفته و به همین جهت توی سامانه هم قیمت این خودروها نامشخص است. امروز (هفتم خرداد ماه) اعلام شد که قیمت محصولات جدید سایپا تا آخر این هفته اعلام خواهد شد. به محض اعلام رسمی قیمت، خبر مربوط به آن را در سایت درج می‌کنیم. ارادتمند.

  12. سلام، این قیمتهایی که اعلام میشه ،قیمت نصرف کننده نیست؟؟؟
    مثلا شاهین دنده ای رو زده ۴۲۵میلیون ، اگه بخواد ۱۳.۵٪ دیگه هم لهش اضافه کنه برای پلاک و بیمه و…
    خب با قیمت بازار چه فرقی میکنه ،،،،
    یک ماه ۱۰۰تومن بلوکه بشه تا اسامی مشخص بشه ، سه ماه هم زودتر کل پولو بخوابونی به حسابشون،،، سند هم یک سال دیگه ازاد میشه…. بخوای هم بفروشیش ۳۰% هم اونجا مالیات بخوان بگیرن،،،پس بفرما هیچی دیگه…

  13. خدایا کی جواب ما میده؟
    این قیمت‌ها که الان اعلام شده درست هست یا نه؟
    از خدا نمی‌ترسند یک ملت و گذاشتن سرکار

  14. دو کارخانه خودرو سازخون مردم را می‌مکند ۸۰ملیون فدای چند نفر سرمایه دار خودروساز خودرو نو واستوک خارجی وارد کنید و اینقدر با روح و روان مردم بازی نکنید

    • با سلام خدمت عزیزان اگر کسی یک دستگاه ۲۰۷یا ۲۰۶ برنده شده و ۲۰۷یا۲۰۶ دوست نداره و نمیخواد من مصرف کننده هستم من خریدارم ممنون۰۹۱۹۰۰۷۸۰۲۷

  15. تنها راه شکست قیمت نخریدن مردماستچون دولت زورش به خودرو ساز نمی‌رسه یا نمیخاد ارزون بشه

  16. چند روز از مهلت انتخاب خودرو گذشته اما ما هنوز قیمت بعضی محصولات سایپا و قیمت خودروهای مونتاژی رو که کلا نمیدونیم این چه مدلیه دیگه

  17. بالاخره ما نفهمیدیم قیمت درست همینه که میگید یا نه قیمتای فضاییه کارخونست؟ ما نباید بتونیم روی پولمون برنامه ریزی کنیم؟ اومدیمو یه خودرو با قیمت شورای رقابت نوشتیم و بعد که کار لز کار گذشت اعلام کردن قیمت کارخونه درسته اونوقت تکلیف ما با این اختلاف قیمت چیه؟

  18. چرا هیچ خبری از تیارا محصول شرکت مکث موتور نیست؟؟؟ موعد تحویل برای منو توی سامانه یکپارچه خودرو زده بهار ۱۴۰۲ ولی هیچ خبری ازش نیست!!!

  19. پس برای اونایی که طرح اول براشون پیام اومد که وجه را پرداخت کنید چی میشن این اضافه پرداختی را ؟؟؟؟

  20. پس قیمت کوییک جی ایکس آر را زده بودن ۲۵۱ ولی حالا بدون قیمته بجاش کوییک اس را زدن ۲۶۸ ؟؟؟!!!
    یعنی قیمتهایی که خودشون اعلام میکنن هم قبول ندارند!؟ واقعا اینجا چه خبره صد رحمت به قانون جنگل!!!!
    خدا بدادمون برسه که طبق قانون ثبت نام سند خودرو تا یکسال پیششون گرو هست . من که دیگه اعتماد ندارم از کجا معلوم بعد یکسال بیان بگن صد میلیون دیگه واریز کنید تا سند خودرو را بدیم بهتون.
    مسولین محترم ایران_شورای رقابت خدا قوت دمتون گرم تشکر فراوان….

  21. در هیچ کجای دنیا با هیچ مرام وآیینی اینگونه مردم را برای خرید حداقل دوبرابر قیمت جهانی سر کار نمی گذارند و دوقورت ونیمشون باقی نیست !
    بنظر شما اینها پیروان چه مکتبی هستند ؟!

    • سلام دوستان برای چی خودتونا ناراحت میکنی حرف خودمون قابل قبول نیست،، درکل مدیریت ضعیف است. حلال وحرام برای مردم هست ن برای دولت،بازهم اونا بلدن برطبق ماده فلان حلالش می کنن

  22. سلام مطابق شرع و قانون اسلام در پیش فروش کالا بایدقیمت کالا مشخص و معین باشه و الا معامله صحیح نیست اما متاسفانه تو پیش فروش خودروها این نکته مورد توجه قرار نگرفته

  23. سلام من یه ۲۰۶ اس دی داشتم ماشینم آتیش گرفت سوخت هیچ ارگانی حظور پیدا نکرد من هم بیمه بدنه نداشتم هیچ کس هم کمکم نکرد نه خانواده نه ایران خودرو نه دولت ماشینو ضایعاتی فروختم ۲۰۰۰۰۰۰۰ملیون به خاک سیاه نشستم اینا باید یه طرحی واسه همسال منه زمینخورده بزارن هر کس خواست فیلمشو ببینه عکس همه موجوده کپی سند اینا همرو دارم این شماره منه زنگ بزنه بفرستم واسش ۰۹۳۳۱۱۰۷۷۷۱

    • سلام ایا اینکه قیمت شورلی رقابت باشه قطعیه؟یا احتمال داره باز شرکت ها پیروز بشن و قیمت خودشونو بزارن؟
      اخه تفاوتش ۴۰۰،۵۰۰ هزار تومن که نیست،۴۰۰ ،۵۰۰ میلیوووونه.
      اگه ماشین انتخابی رو بزنیم و یهو اینقدر گرونتر اعلام کنن که بدبختیم

  24. سلام مطابق شرع و قانون اسلام در پیش فروش کالا بایدقیمت کالا مشخص و معین باشه و الا معامله صحیح نیست اما متاسفانه تو پیش فروش خودروها این نکته مورد توجه قرار نگرفته

  25. تنها راه حل، ورود خودروی خارجی با تعرفه عادلانه هست ،بعد این شرکت‌های خونخوار هرچی دلشون میخواد قیمت خودروهاشون رو بفروشن ،بهترین خودروی خارجی در همین کشورهای اطراف ما با قیمت بسیار مناسب وجود داره ،نمیدونم مردم چه گناهی کردن که به زور باید از داشتن خودروی باکیفیت محرومشون کرد .اگه به آخرت اعتقاد دارین این دقیقا حق الناس هست وباید پاسخگو باشن .بیش از ۶۰ سال هست از این شرکت‌ها حمایت میشه تا رقیب نداشته باشن کیفیت بالا نمیره

  26. غارت مردم با دروغ وبهانه واگذاری مستقبم ادامه داره توسط ابن دولت مردم نمای درکنار مردم مستقبم دیگه غارت میکنند واقعا از ابن موجودات مشگلدارتر هم هست ؟؟؟؟؟

    • دقیقا من میترسم بجای شاهین ام وی بنویسم بعد موعد تحویل شاهین قیمتش همین باشه ولی ام وی ام بشه نزدیک هفتصد….

    • نه قیمت همینه که اعلام شده دیروز رفتم نمایندگی میگه قیمت قطعی همینه که توسایت یکپارچه اعلام شده

  27. اخه این قیمتها هنوزم با قیمت واقعی این ماشینهای مونتاژی فرق دارند اما همینم که زدند اگه درست درمون و قلطعانه اعلام کنن بدون هیچ افزایش قیمتی اعم از مالیات اعم از نمیدونم هفده درصد که تکلیف خریدار مشخص باشه یه حرفی اما کجای دنیا اینکارو باملتش میکنه مگه میشه که خریدار ندونه یه ماشین ۴۰۰ تومنه یا هفتصد!!!!!!

    • آره واقعا ممنون میشم اگه قرار نیست آخرش به این قیمتای پایینتری که اعلام کردن بهمون تحویل بدن واضح بگن دروغ بود که حداقل تکلیفمونو بدونیم

  28. سلام خدا قوت
    چراکرمان موتورقیمت جک اس۵رامشخص نمی کندتامردم تکلیفشومشخص کنه
    اومدیم سامانه یکپارچه ثبت نام کردیم
    بعد قیمت هاروخیلی افزایش دادند
    الان با بازارآزاد فرقی نداره
    ۱۶۵۰صفر بازار
    ۱۵۴۵کارخونه تازه ۳ماه هم بایدپولت بخوابه

  29. یه مثل قدیمی میگه: نخورده شکر نکن
    هر وقت ماشین های مونتاژی رو با این قیمت ها گرفتید اون موقع با هم بحث کنید

  30. یک سوال
    اگر فقط اولویت اول (مثلا شاهین) را انتخاب کنیم و دیگر انتخاب ها خالی باشند، و بعد از قطعه کشی ظرفیت امسال شاهین پر شده باشد آیا نوبت ما میسوزد یا در هر صورت آن خودرو را شده حتی در سال ۴۰۳ یا ۴۰۴ تحویل میدهند؟؟

  31. لطفا راهنمایی کنید دوستان!
    من بودجم ۶۰۰ تومنه و اولش میخواستم شاهین اتومات بزنم اما گفتن قیمتای شورای رقابت تصویب شد و تصمیم گرفتم ایکس۲۲پرو دنده ای بزنم، محض اطمینان امروز (هفتم خرداد) رفتم نمایندگی مدیران ولی بهم گفتن قیمتش همون ۷۰۶ تومنه و ما اصلا به اولویت سامانه کاری نداریم و ماشین آماده داریم و ۱۴تیر هم باید به همین مبلغ تکمیل وجه کنی و ۹۰ روزه هم تحویل میدیم! یعنی عملا هیچ اهمیتی به طرح یکپارچه نمیدن و کار خودشونو میکنن!!!
    میترسم حتی اگر مابقی پولشو جور کنم و ۱۴ تیر ۷۰۶ میلیون رو پرداخت کنم بعد مجبور شن قیمتا رو بیارن پایین و اضافه پرداختی ما رو هم پس ندن!!!
    واقعا گیج شدم نمیدونم مبنا رو روی کدوم قیمتا بذارم و چه خودرویی انتخاب کنم

  32. دلخوش نباشید امروز برای x22پرو‌دعوتنلمه اومد به مبلغ۸۷۰،،مربوط به مرحله اول بود به هیچ عنوان زیر بار نمیرن‌مونتاژکازان

  33. همه رو سر در گم کردن ! الان ما موندیم بلاخره قیمت x 22 چقدره ؟ ۴۸۰ یا ۷۱۰ ؟ نکنه بزنیم و روز تحویل بگن بالای ۷۰۰ این تفاوت رو که نداریم اصلا بدیم ، ولی حس میکنم دروغه مگه میشه شاهین ۴۲۵ باشه و mvm ۴۸۰ ! انقدر فاصله کم

  34. با روح روان ملت بازی می کنید. این ملت بیچاره هم مثل شیر های محصور شده در باغ… از خدا بترسید. آخه حق انتخاب بدون قیمت! که چی بشه ! کدوم کمپانی این مدل رفتار میکنه!

  35. بسم الله الرحمن الرحیم
    واقعأدولت بی کفایت به شما میگن چرا جلوی خودرو سازنمیتونین بگیرین باش نگیرید ولی کم خودروساز خوردکنین واردات خودرو آزاد کنین تا حساب بیاد دستشون نه التماس کنین قیمت بیارید پاین خودرو سازهم هیچکس حساب نکنه بقران که خیلی حقیر هستین شما باعث ظلم بر۸۰میلون ایرانی بااین کارتون شدین ازحق خودتون میتونین بگذرین ازحق مردم دفاع کنین من یکی فردای قیامت یقه تک تک شما بی عرضه هارومیگرم تاکی فریاد بزنیم بابا ما پول داریم میدیم جون کندیم دزدی که نکردیم اختلاس که نکردیم عمرمون تلف شد خودرو سایپا نمی‌خوام باید کی ببینم اشتباه کردیم توایران به دنیا اومدیم عربهای کلپک خوار ببینید همین چادرنشینهایی می‌خندیدم بهشون چه خودروهایی سوار میشن اینا برای ماشده آرزو برای عربها شده خاطره برید سرتون را بزارید بمیرید اینقدر حقیر نباشید الان ۸۰ملیون شدن فدای چندتفاله خودرو ساز بقران مجلس داره چکارمیکنه این حق ملت ماست لایق بهترینهاست یکم فکر کنید ما داریم هنوز پیکان تولید میکنیم یاسوارمیشیم خجالت که نمی‌کشید از خودتون خون مردم خواهش میکنم توشیشه نکنید بسه واقعا بسه خسته شدیم خودروی خارجی باکیفیت وارد کنید خواهش میکنیم نترسید آنهایی که داخل این شرکتهاکارمیکنن الان با خودشون بستن احتیاجی ندارن بعد دولت بایدبفکرباشه اینجوری کشور خود کفا نمیشه همش بی کیفیت وگران تولید میشه

  36. چین ابتدا کپی کاری را شروع کرد در حد بسیارزیاد وبعد ازان خودش شروع به تولید کرد نمیدونم مهندسین کشورما چه اسراری دارن که یا پلتفرم جدیدی تولید کنند یا یک موتر جدید اختراع کنن دیگه دنیا هرچی موتور جدید بوده اختراع کرده شما استفاده کنید هرسال ده سال عقب میوفتید

  37. نه قیمت همینه که اعلام شده دیروز رفتم نمایندگی میگه قیمت قطعی همینه که توسایت یکپارچه اعلام شده

  38. لطفا توجه ویژه ای هم به گران فروشی شرکت آرین پارس موتور در خصوص عدم رعایت قیمت مصوب شورای رقابت و سازمان حمایت، در مورد قیمت خودروی مونتاژی لاماری به مبلغ ۱/۵۵۶/۰۰۰۰/۰۰۰ تومان !!!!! بپردازید. حداقل یک خبر مفصل در خبرگزاریتون در مورد اسم این شرکت همانند کرمان موتور، مدیران خودرو و … به گوش مسوولین برسونیدو اطلاع رسانی بفرمایید.
    در صورتجلسه توافق شده شرکتهای مونتاژی با وزارت صمت و شورای رقابت، نماینده آرین پارس موتور یا حضور نداشته ویا امضا نکرده. دلیل آن چه بوده ؟

    • من تیگو ۸ برای تابستون برنده شدم امروز رفتم نمایندگی میگه قیمت‌های شورای رقابت رو قبول نداریم باید به قیمت کارخونه تکمیل وجه کنی منم ندارم اون مبلغ حالا اگه پول و نریزم میتونم دوباره بعدا شرکت کنم

  39. سلام .خدا از سر تقصیراتشون نگذره که واسه این مردم شریف و همراه ، سایپا و ایران خودرو جز چاپیدن و تلکه کردن مردم توی این سالها چیزی بهمراه نیاوردن. اونم با این ماشینهای غیر ایمنی که سالیانه هزاران خانواده رو داغدار می‌کنه آخه تا کی باید تحمل کرد. واقعا من موندم کجای دنیا وضعیت خودرو چه از نظر کیفی, چه قیمت, چه نحوه عرضه و چه سود بادآورده گزاف برای این دوتا خودرو ساز بی عرضه ، مثل ایران هست؟؟؟؟؟؟؟ آخه چرا باید ی ماشین خوب بشه آرزوی خیلی ها بعد خودشون و خانواده هاشون در ناز و نعمت و تجمل زندگی کنند و عین خیالشونم نباشه
    این چینی های که بقول این جماعت خدانشناس هستن والا از همه مسلمونتر و به کاری که انجام میدن واسه مملکتشون ،متعهدترن…بعد سی سال ببین صنعت خودروشون به کجا رسیده تازه هنوزم قانع نیستن و دائم در حال بهبود محصولاتشونن بعد این دو تا شرکت بیخود ما هنوز رنگ تریم عوض میکنن پول اضافه میگیرن و اسمشو میگذارن آپشن….

  40. چیزی که مشخصه این پول ملته که توسط بانکها جمع میشه مدتی بلوکه میشه و … همین جور روزگار می گذره، برای ملت با بدبختی و زجر و برای موسسات خوشبختی میاره. کاش اینقدر مجبورمون نمی کردن که وارد این بازیها بشیم. خدایا تو جدا کننده حق و باطلی، نگاهی یا ارحم و راحمین. نگاهی.

  41. سلام. من فقط این رو میگم که مسئولین خودروساز به معنای تمام کلمه دارید به خون شهداء و شخصیت واعتماد مردم خیانت میکنید.بخدا قسم مرگی هم در پیش روی شما هست ، قیامتی هم هست.حق این ملت مظلوم خوردن نداره. خطاب به خائنین این رو میگم که خداوند سریع الحسابه و لا یمکن الفرار من حکومته.یقین دارم کسی که خیانت وظلم درحق این ملت مظلوم میکنه خیر از زندگیش نمی بینه.

  42. ای بابا این چه وضعی هست. چرا هر سایتی یه قیمت متفاوت اعلام کرده! یک آریزو ۵ اعلام کرده ۷۳۵ یکی اعلام کرده ۱۰۵۵. بالاخره قیمتش چنده ؟ سایت مرجعی نیست قیمت زده باشه ؟ شورای رقابت هم قیمت نزده اصلا

  43. تکلیف منی که با قیمت شورای رقابت ثبت نام کنم و بعد کارخانه قیمت خودش رو بخواد و نداشته باشم ۵۰۰بذارم روش چیه؟؟؟

  44. مسئول محترم من حسابم وکالتی شده در تاریخ ۲۰ اردیبهشت چرا نمیتونم ثبت نام کنم چون سایت شما اشکال داره و حساب منو بلوکه نکرده

  45. سلام دوستان خودتون رو ناراحت نکنید اینا میخوان حباب بین قیمت بازار که تو سط نمایندگی های خودشون اعلام میشه رو با قیمت کارخونه رو از بین ببرن بخاطر اینه که هیچ وقت قیمت بازار پایین نمیاد قیمت کارخونه بالا میره چون برنامه از پیش تعیین شده هستش این حباب بزرگ بشه ولی این حباب از جنس خوبی هستش هیچ وقت ازبین نمیره بلکه بزرگ بزرگتر میشه به کمک یک سری از دوستان آنقدر بخرید تا روزی که خونتون رو بفروشید شاید بتوانید ماشین بخرید ادامه بدید لطفا به این خریدن.

    • سلام،من دیروز ،زنگ زدم به نمایندگی مدیران خودرو،گفتم اریزو ۵ قیمت کارخانه چند؟گفتن یک میلیارد و پنجاه و پنج تومن،گفتم طبق بخشنامه شورای رقابت ،تصویب شده ۷۳۵ میلیون که….،
      گفتن اصلا اینجوری نیست و قیمت همون یک میلیارد و پنجاه پنج هست،
      خواهشاً اطلاعات غلط به مردم ندید

    • من قبلا یک پیکان داشتم فروختم .یک موتور دست دو هوندا خریدم.یک روز رفتم درمانگاه به علت ناراحتی کلیه موتور را سرقت کردند .هم اکنون مدت چند سال است که آرزوی یک ماشین دارم که بچه هایم را سوار کرده.تا یک پارک یا زیرتگاه ببرم.اما.اما اما..این آرزو به دل ماند واکنون با قیمت های نجومی حسرت به دلم دارم آیا خواهم توانست🚘☹️😭 .

  46. درود بر همه عزیزان
    مخلص کلام این جماعت کثیفت تر از اونی هستند که ما فکرشو بکنیم
    من خودم آریزو ۵ ثبت نام کردم ولی مطمئنم این قیمتی که قراره دست من برسه قیمتهای بالا نیست و قطعا من انصراف میدم چون این مبلغ رو هم میتونم با قرض و وام و بدبختی جور کنم

  47. برادر منم خیلی ناامیده فقط بخاطر کمی امید حاضر شدم کلی قرض کنم تا تو این طرح ثبت نام کنه بلکه یه ماشین داشته باشه بعد سالهایی ک کار کرده وکلی از عمرش گذشته ولی هنوزم یه ماشین نداره این انصاف نیست واقعا ک قیمت درست خودرو ها رو نمیزنن و ما تو بلاتکلیفی موندیم .

  48. همین چند خودروساز رو تعطیل کنین ، وارد کنین تا بفهمن ناز نکنن ، یا با هم دستشون تویه یک کاسه ست یا بی عرضه ان

  49. سلام
    برای فروش حواله باید به کجا مراجعه کنیم.
    البته بعد که اسممون در آمد.
    برای ماشین های مدیران خودرو و فردا

  50. تجربه نشان داده هرچیزی که قیمتش گرانتر شود خواهان زیادی دارد قیمت ماشین های کارخانه رادرعرض چند سال ده برابر کردند ازطرف دیگر قیمت بازار خودرو رادوبرابر کارخانه ماشینی که قبلاً ده برابر پایین تر ازاین قیمت بود حتی تبلیغ میکردند کسی نمی‌خرید الان بدون دانستن قیمت هم مردم درصف خرید هستند به خاطر قیمت بالای بازار که خودشان این قیمت را تعیین کردند مردم هجوم بیاورند متأسفانه روز به روز هم بدتر می‌شود بدون اینکه رسیدگی شود

  51. من یه سئوال دارم یعنی اگر شهید باقری یا شهید چمران یا شهید بروجردی که روح همشون شاد باشه زنده بودن وخیانت این مسئولین واین بلایی که سر ملت دارن میارن آیا ساکت میموندن وهیچی نمیگفتن ؟؟؟؟

  52. عزیز این کوییک آر دنده ای،،،اونی نیست که شما فکر میکنید ۲۵۵تومنه،،،اگر‌ دقت کنی در پرانتز نوشته تیپ اس با استاندارد ۸۵ گانه،،،،،،پس اون آر معمولی تیپ da نیست ،بلکه کوییک ای هست که سقف رنگی هم دارد لذا قیمت آن از کوییک ای هم بالاتر است،،،،،چقدر سایپا ……..هست…و شما ساده لوح

  53. کل هم سر کاریم. بازم روی خودمون نمی آوریم. یعنی اصلا باور نداریم کسی سر ملت خودش این بلاها رو دربیاره، تیغ زنی تا کی تا به کجا. کاش همه اینها یه کابوس بود ولی متاسفانه تو بیداری داریم کابوس می بینیم. (یعنی حاضریم کابوس باشه ولی تموم بشه، که تا نخواهیم تموم نمی شه) خدایا ما را عاقل بفرما یا قدرتی ده تا آنچه عقلمان میگه را بپذیریم و بپذیریم که بالاتر از سیاهی رنگی نیست بدون ماشین ما اینقدر سختی نمی کشیم که الان داریم در راه به دست آوردن ماشین می کشیم، حداقلش اینه که همون یه ذره پولمون تو جیب خودمونه نه مسدود شده به نفع بالایی ها و زیر هزارتا قرض و بدهکاری نیستیم. حالا که قراره ما ملت زجر کشیدن باشیم حداقل به نفع عزت نفس و احترام به شخصیت خودمون سختی بکشیم. نه به ماشین، نه به قرض، نه به بدهکاری به دولت و بانکها شعار ما بشه. شاید خدا هم طرف مارو بگیره و جلوی این ظلم گرفته بشه. باور دارم که سخته ولی میشه نه به ماشین که هرچه می کشیم از این زندگی ماشینیه که زیر چرخهاش داریم له میشویم.

  54. اینکه ما این ماشین ها رو بخریم، یعنی داریم پولمون رو دو دستی به دزد تقدیم می کنیم. پول زیاد و هنگفتی که برای این قوطی حلبی ها آنقدر نمی ارزند.دزد هویی که خودشون جلوی واردات ماشین رو گرفتن و قیمت این خودرو های بی ارزش رو چنان بالا بردند که هیچکس باورش نمی شد. چه کسی فکرش رو میکرد که پراید یه روزی بشه سیصد میلیون و همون ماشین در قالب کوییک ۴۵۰ میلیون.
    هموطن عزیزی که تو هم به این وضع موجود معترضی، تنها راه شکست دادن و قانع کردن این مدیران شرکت های آشغال ساز، خرید نکرده که اینها دو راه بیشتر جلوی پایشان نداشته باشند. یا اینکه به شدت قیمت خودرو ها را پایین بیاورند یا اینکه بند و بساطشان را جمع کنند و بروند.

  55. سلام به همگی
    من دیروز رفتم وزارت صمت از چند نفر بابت قیمتهای جدید پرسیدم گفتند ریسک نکنید.این یعنی چی….

  56. چرا گزینه لغو حساب کاربری را در سامانه ثبت نام
    حذف کردید آقا مانادم وپشیمان از ایجاد حساب وکالتی هستیم

  57. باسلام. هیچ. وقت. به هیچ. قومیتی. بی احترامی نکن بی شعور. اعراب. به اندازی سرمایه. دارن. که هرسال ماشین. صفر سوار میشن. و بعد یک سال دور میدازن. همان ماشین اسقاطی انها را. نمیتونی سوار بشی. از لحاظ چادر نشینی. کل دنیا. مخصوصا. شما. چادرنشین. بودین. و در حال حاضر هم هستین. و هیچ وقت به پای انها. نمیرسین. به اندازی دارن. که.ارزوی زندگی اونا را داشته باشی.

  58. لعنتیا الان نمایندگی دل افکار ام وی ام شیراز داره لایو اینستا میره میگه مبنای ما قیمت کارخانه است نه شورای رقابت. تف تو روحتون با این قانون های من درآوردی تون

  59. وقتی این دو شرکت فرغون ساز میان و قیمتهاشون رو یک شبه سی چهل درصد بالا میبرن اون هم در سال مثلا کاهش نرخ تورم و مردم جیکشون در نمیاد مونتاژ کارها هم میگن چرا ما نکنیم .
    خدایا نمیرم تا ببینم یه بار دیگه مردم متحد شدن و با نخریدنشون این دوتا گاری ساز رو به خاک سیاه نشوندن

  60. آقا این قیمتا درسته آخه یه جا قیمت تیگو ۸ پرو رو زده دو میلیاردو خورده ای اینجا زده یک میلیاردو ۴۸۳ میلیون حالا کدومو باور کنیم اینو یا اونو

  61. الان خودرو سازان بیانیه دادن و همه این قیمت ها رو رد کردن
    حالا تکلیف ما که با این قیمت ثبت نام کردیم و اولیت بندی کردیم چی میشه ؟!!!!!
    باید انصراف بدیم دیگه
    واقعا جای تاسف داره که یک قیمت رو نمیتونند درست اعلام کنند که کسی که میخاد ثبت نام کنه بدونه بر اساس بودجه ش کدام رو ثبت نام کنه
    مثلا من sx5 رو که شورای رقابت زده ۶۴۵ ثبت نام کردم الان زده ۱۱۰۰ یعنی تقریبا ۵۰۰ میلیون گرون تره خود باید انصراف بدم دیگه

  62. سلام برادر من هنگام واریز پول از مدیران خوردو پرسدی پول واریز کردی حرف حرف مدیران هست دیروز از نمایندگی پرسیدم گفت قیمت پایین نیامده بعد حساب دستم امد

  63. خانم مهشید و آقای احسان شماها معلومه که یه جورایی جیره خور ایرانخودرو وسایپا یا ……… هستید که مییگید اگه مردم ندارن از کجا صدمیلیون میارن،شما و امثال شما نه از مردمید و نه درد مردم رو می‌فهمید وگرنه اگه از اندکی شعور برخوردار بودید میفهمیدید که اکثر مردم این صدمیلیون رو با هزارتا بدبختی جور کردن به امید اینکه توی این آشفته بازار و گرونی بتونن یه بخرن ،

    خدا از مافیای بازار خودرو نگذره

  64. تمام کلاهبرداری پول مردم میبرن یه قیمتی میگن بعد از چند روز دبه میزنن وقیمت رو بالا میبرن این چه وضعی دروغ و کلاهبرداری در روز روشن

  65. باسلام وبعداینکه قیمتهایی که شورای رقابت داده ملاک انتخاب خودروی انتخابی من بوده ویه ریالم ندارم که بخام اضافه بدم من خودروی مونتاژی انتخاب کردم خیلیهای دیگه هم مثل منن اگه این بازی که سرمردم درآوردین واقعیت داشته باشه یادخیانتی که به مردم درسال۹۹کردین میفتم تبلیغ بورس توسط حتی بالاترین مقام کشوروبعدبالا کشیدن تمام دارونداریه عده مردم ازهمه جابی خبرویکیش خودم خیانت بسته شرف داشته باشیدصداقت داشته باشیداین همه تبلیغ دین میکنیدکوآثاردین تورفتارتون توکلامتون؟

  66. سلام دقیقاماهم نمیخاسیم مونتاژیاانتخاب کنیم فقط به حرف شورای رقابت اعتمادکردیم.خودشون تورسانه اعلام کردن.بعدچن ماه اعصاب خوردی وبدبختی پول جورکردن بخان گولمون بزنن مردم نبایدساکت بشینن ظلم ظالم بایدپاسخ داده بشه ماکه نداریم بقیه هم ندارن مجبوریم انصراف بدیم

  67. مردم ایران حقشونه هربلایی سرشون بیاد همه دنبال دلالی و سود باد اورده هستن نوش جونتون

  68. به نظر میرسه اگر خودرو سازها به قیمت شورای رقابت تمکین نکردن باید به خاطر حرمت رعایت حقوق مردم که ثبت نام کردن خودروهای منتاژی را از چین خریداری و درب ورودی گمرک تحویل مردم بدن تا شرکت ها منتاژی حساب کار دستشان بیاید و قدر اینه همه حمایت(نیرو کار ارزان و مواد اولیه ارزان و …..) دولت و نظام را بدانند،
    نظر شما چیه؟

  69. سلام تورو خدا شورای رقابت تصمیم قانع کننده ای برای این قشر بدبخت که تمام زندگیشون رو فروختن که بتونن ماشینی بخرن ولی با این تفاسیر که اعلام قیمتها افزایش شدید یعنی یه شبه ۳۰۰ میلیون رفته رو ماشین این انصافه واقعا همه بدبخت میشن با این تفاسیر تور رو خدا شرکت کرمان موتور تو رو به ابوالفضل قیمتهای شورای رقابت رو مدنظر قرار بگیرید چون همهمون مثل همیم اگه ما به هم رحم نکنیم کی میخا به ما رحم کنه
    از کجا ۳۰۰ یا ۲۰۰ بیاریم بزاریم رو ماشین درصورتی که با وام پول مدنظر شورای رقابت رو جور کردیم ممنون از شما به امد تصمیم قانع کننده که همه بتونن ذینفع شونده البته با قیمتهای خیلی پایین .

  70. سلام ما براساس قیمت شورای رقابت ماشین انتخاب کردیدم که در حد پولمون باشه مثلا جک جی ۴ ۵۲۲ بوده که به هزار بدبختی پولشو میخا جور کنم حالا یه شبه ۳۰۰ رفته روش از کجااااااااااااااااااااااااااااا بیارم این پولو بچم اعصابش خراب شده تورو خدا یه کاری کنید با همون قیمت اولیه خریداری کنیم اول به امید خدا بعدش شورای رقابت و همکاری سازمان صمت و کرمان موتور .

  71. سلام
    ما بصورت خریدار سامانه یکپارچه خودرو درخواست داده بودیم اسممونم برای اسفن ۱۴۰۳در اومد حالا پیامک دادند برای کارهاش اقدام کنم !!!
    اونم باقیمت بازار ۱۲۳۰ !!!!؟؟
    در صورتیکه همین الانم قیمت ۸۹۶ اعلام کردند !!!
    موندم چه کنم
    لطفا راهنمایی کنید

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

کنده شدن اکسل X55 / مدیران خودرو چه می‌گوید؟

ویدیو کنده شدن اکسل ام‌ وی ام X55 را در چند روز اخیر احتمالا دیده‌اید. اتفاقی بسیار خطرناک، که...

پست‌های مرتبط